Într-un avion cu un copil, idei pentru o vacanță interesantă cu copii

Știu că sunt mulți oponenți care zboară în avioane cu copii mici. Din diferite motive: unul spune că zborul cu copilul este rău pentru sănătatea copilului, celălalt - nu există nici o odihnă sau mamă sau copil, o treime țipă că este necesar să se gândească la ceilalți pasageri, care nu doresc câteva ore ascultând copii op.

Nu voi convinge pe nimeni. Doar să vă spun cum a fost cu noi :)

De la Moscova până la Bangkok și înapoi am zburat Thai Airways Thai Airways. Cu un an și jumătate în urmă am folosit deja serviciile acestei companii, am fost foarte mulțumiți, nu s-au întâmplat probleme și nu sa întâmplat nimic.

Așezați-l în avion pentru copil

Când ne-am cumpărat bilete de avion (așa cum a fost de șase luni înainte de zborul în sine), ne-am arătat imediat că contactul va acoperi șase luni copil. Adesea, în companiile aeriene străine, el este numit un copil (copii sub doi ani). O dată voi spune că locurile pentru astfel de mici sunt gratuite, dar totuși a trebuit să plătească taxele pentru combustibil și aeroport. Scaunele noastre erau în primul rând în mijlocul salonului (nu la gura de vizitare). Pentru copil am primit un leagăn, care a fost inexprimabil convenabil. O fericire specială a fost că avionul a fost pe jumătate gol, iar al treilea loc lângă noi a fost gratuit. Și zborul era nocturn. Deci, zborul de la început a promis că este doar fabulos. Cu toate acestea, fiica noastră a dormit puțin, acum și apoi sa trezit din orice sunet străin. Până la sfârșitul zborului ea a fost obosit de zgomotul de străini în jurul valorii, leagăn neobișnuită și lipsa de somn, a aruncat o potrivire. Soțul meu și cu mine am scuturat-o alternativ, am distras-o, am dat-o jucăriilor sale preferate. Din fericire, la docul de la aeroportul din Bangkok și în zborul de oră de la Phuket, ea a dormit.

Leagăn pentru un copil într-un avion

Leagănul din căile respiratorii din Thailanda este destinat copiilor de până la șase luni care cântăresc cel mult 10 kg. Când am zburat, Dasha noastră a fost puțin mai mult de 7 luni. Inițial, stewarzii nu au vrut să dea un leagăn, teamă că nu va susține (deși fiica mea cântărea mai puțin de 10 kg). A trebuit să recurgem la un mic truc, iar când a venit stewardul senior, am spus că fiica are 6,5 luni. Numai după aceea am instalat un leagăn. Desigur, fiica a stat acolo tot timpul, și unul lăsat nesupravegheat nu a putut (și ar putea sari), dar leagăn este mult mai ușor pentru noi să zboare. Cel puțin mâinile s-au odihnit puțin, în timp ce Dasha a dormit în ea.

Într-un avion cu un copil, idei pentru o vacanță interesantă cu copii

Alimente în avion pentru copii

Copilul nostru este alăptat în sân, astfel încât nu au fost probleme cu alimentele. Dar am văzut că vecinul nostru a mers mereu la administratori pentru a încălzi o sticlă cu un amestec pentru copil. Alți pasageri cu copilul au comandat alimente speciale pentru copil. Acest lucru se face în avans, fie atunci când se cumpără bilete, fie deja prin apelarea companiei aeriene cu câteva zile înainte de zbor.

Da, aș dori, de asemenea, să menționez că atunci când decolați și aterizați copilul este de dorit să se hrănească: cu sân, cu un amestec, pentru a da suc sau apă. Așa că urechile nu se încinge. Dar, să fiu sincer, nu am fost întotdeauna în măsură să urmeze această regulă, uneori, o fiică în timpul decolare sau aterizare adormit și treziți-l mai ales nu a vrut să.

Cât despre noi cu soțul meu, mâncăm pe rând. Adevărat, odată ce stewardesa ia luat-o pe Dasha, așa că nu puteam să mă distrag și să mănânc calm. A jucat și a vorbit cu ea în thailandeză ori de câte ori ne-a trecut. Și când l-am adus înapoi, obrajii dolofan fiica a avut rujul ei :) Oricum, tot în zbor în Thailanda pentru a vedea atitudinea Thais copiilor mici.

Într-un avion cu un copil, idei pentru o vacanță interesantă cu copii

Ce trebuie să faceți cu avionul când zburați cu copiii

Pentru copilul din avion dați o pătură și o pernă separată. Dar le-am folosit ca perna de șase luni copil nu este necesară, și o pătură pentru că a fost complet sintetic, electrificate înfricoșător și bate curent cu strălucire și trosni. Ne-am adăpostit fiica cu pătură de bumbac, iar în locul pernei am scos scutecul de bumbac în leagăn.

De asemenea, am luat: scutece de unică folosință (atunci când în toaletă pe masa de schimbare pentru a schimba scutece), scutece proprii, capac (uneori includ puternic de aer condiționat), șosete cald, o schimbare de haine, doar în cazul în care, tampoane pentru copii, jucării și cărți pentru divertisment, șervețelele de hârtie copilului , teetarii; kit-urilor a luat Nazol pentru copii - picături pentru nas, înainte de decolare și de aterizare, aspiratorul (pe drumul de intoarcere fiica mea a avut o răceală), Kalgel - amelioreaza durerea in timp ce cresterea dintilor, gel antiseptic pentru maini (si tot ceea ce a căzut de la fiica sa pe podea).

Într-un avion este util să beți mai multă apă decât beau de obicei. Aceasta protejează organismul de deshidratare. Deoarece sunt mamă care alăptează, beau multă apă și în avion beau și mai mult. Așteptați însoțitorii de zbor, în timp ce ei înșiși oferă - nu am opțiunea, de obicei, un mic pahar de apă pentru mine un pic. Am cerut ca sticla noastră goală să colecteze apă. Pe familie. Nu am dat apa copilului, am băut împreună cu soțul ei. Foarte convenabil! Fiica mea a primit apă fiartă dintr-o sticlă de bebeluși cu un suzetă.

Docking în zbor cu un copil

Mulți se întreabă dacă este necesar să cumpărați bilete cu andocare atunci când zburați cu un copil sau este mai bine să cumpărați bilete pentru un zbor direct. Ne-am dat seama că, dacă zborul este lung (mai mult de 6 ore), atunci este mai bine să cumpărați bilete cu andocare. În timpul de andocare, puteți merge să se încălzească, și cel mai important, copilul poate dormi în cărucior atunci când este rulat. Asigurați-vă că vă luați carul! Acesta poate fi luat direct Mutați intrarea în avion și cere-i descărcate la ieșire în timp ce andocare.

Și cum a fost cu tine? Ce altceva ar lua cu ei în avion cu copilul?

De obicei, în companiile aeriene de la 0 la 2 ani, copiii zboară fără scaun, iar după 2 - cu un loc separat. Un bilet pentru un copil după doi ani este cumpărat cu o rată redusă. La decolare și aterizare va trebui să luați copilul cu ceva, pentru că Nici nu permiteți să vă ridicați de loc în acest moment. Și în timpul zborului copilul poate alerga în jurul cabinei avionului, fără a deranja restul pasagerilor :)

În timpul nostru, o excursie extremă poate fi o excursie simplă într-un oraș vecin. Deci, acum nu plecați nicăieri?

Totul era mai distractiv. Cu un asemenea confort, nu trebuia să zbor. Am avut o carte obișnuită. Am zburat cu gemeni de un an. Ora de zbor 2 ore. Multe jucării ne-au salvat. La bord, copiilor li s-au oferit creioane și coloranți, dar la vârsta noastră era irelevant. Și așa - fiecare adult a fost angajat în copilul său) foarte corect ați spus despre apă. Am luat sticle de suc, sticle de apă. Am avut o mușcătură la aeroport, nu am mâncat în avion.

Cu un copil la aeroport Secretele de călătorie cu copii. Sfaturi fără sfatul părinților.

Bună ziua! Spuneți-mi, ce pot lua de la produsele din avion (apă într-o sticlă, suc, piure de fructe)? Un aliment conserve pot fi luate în bagajul de mână (adică 10 sticle de piure de fructe, așa cum mă tem bagajul nu poate fi atins)? Mulțumesc.

Bună, Anna! Cu copilul puteți lua în produse de bagaje de mână. Am avut cu noi prajituri de fructe și legume (cutii 4) și apă într-o sticlă. Dar în bagaje purtau o mulțime de piureci (cutii 40-45). Este vorba de aproximativ 10 cutii în bagajele de mână nu este sigur, tk. dacă ofițerul vamal se agăță, va fi greu pentru el să explice că copilul va mânca 10 cutii în timpul zborului. Înfășurați borcanele cu bandă adezivă și puneți-le ceva moale pe ele. Ei vor! La noi orice bancă nu sa rupt, deși a zburat chiar și cu schimbare.

Înainte de călătorie nu aveți nevoie de ea, zborul va trece de la GV mult mai ușor și pentru dvs. și pentru copil, din propria experiență pe care o cunosc. Am zburat pentru prima dată în 1.5 ani, ne aflăm încă pe gv. Zborul transferat pur și simplu pentru a înveseli! Doresc tuturor la fel)))

spune-mi, vă rog, vom zbura pe un Boeing (zbor intern în Rusia) și ni sa spus că leagănul nu este disponibil, pot aduce un autoturism 0+. sau nu are sens, este necesar să predați bagajele. vă mulțumesc.