Florența și Pisa - Florența (Italia)

Florența și Pisa. Italia.
Puțin mai devreme am vizitat Roma și Veneția. Am vrut să merg departe și să văd ceva interesant. Florența a fost moneda, care tocmai nu mi-a fost de ajuns, în bancul meu. Am decis să zbor.

Am cumpărat un bilet pentru avion, în timp ce rezervăm aeroportul Peretola (Florența Peretola), este în Florența. Atunci cred că voi vedea ce puteți vedea. Și cineva de pe Internet a menționat că aeroportul din Pisa este considerat aproape un nativ și glumă, în legătură cu Florența. Și inscripția abreviată îmi amintea foarte mult de biletele mele. A început să mă tulbure cumva. Și m-am gândit că era o șansă să zbor în Pisa. Și am început să defila rapid opțiunile de ieșire. M-am gândit să schimbe hotelul și că aș face trei zile la Pisa, dorm pe câmpul miracolelor. Nu am schimbat nimic și am zburat.

Mă uit și avionul vine de la mare. Și pe hartă Pisa mai aproape de mare. Păi, cred că acum stați în Pisa. Mă duc la aeroport și o întreb pe fata: este Pisa sau Florența. Ea a răspuns că Pisa. Am fost fericit. Ei bine, a spus că există un autobuz spre Florența, trimis în curând. După cum înțeleg, pentru ei nu există nici o diferență în ce aeroport din aceste două orașe să zboare. Mi-am dat seama că toți italienii le place să-l prevete. Din cuvintele ei, a trebuit să meargă în 15 minute, dar a mers în 40 de minute. Plecând de la stație, am văzut o stație și autobuze. În apropiere au existat și alte autobuze pentru câteva euro mai ieftine. Era prea târziu să-mi iau mâinile. După o oră de plecare, autobuzul ne-a dus la gara centrală. gara din Florența. Câteodată norocos, am văzut numărul meu de autobuz care mergea la hotelul meu. În 15 minute am ajuns la hotelul meu. Prima zi a fost aproape pierdută, la șase seara, soarele era aproape la apus. Pătruns în centru și lângă pod. Cina și ziua sa încheiat.

Ponte Vecchio este cel mai vechi pod din oraș, este singurul pod care și-a păstrat aspectul original, este chiar în locul în care au fost construite cele trei poduri precedente. O caracteristică distinctivă a lui Ponte Vecchio este o serie de case care se află pe ambele părți ale acestuia. În centrul spațiilor podului se întrerupe o serie de clădiri, dând loc unei zone deschise, din care se pot admira râul și alte poduri ale orașului. Aici, pe acest site, toți turiștii alternează, în încercarea de a face cea mai bună fotografie. Există multe magazine cu bijuterii scumpe, aceasta este pentru femei.

Palazzo Pitti din Italia - cel mai mare dintre palatele existente din Florența. Anterior, a fost reședința principală a familiei Medici, iar astăzi cele mai mari muzee ale orașului sunt concentrate în sălile palatului. Am visat de muzeu un restaurant minunat și mâncat vareniki. Spun că găluștele au fost grozave. Stăteau chiar în fața lor, erau atât de delicios încât nu puteam trece. Au fost 15Euro, scumpe, dar delicioase. Stăteau acolo.

În Piazza della Signoria se află Loggia Lanzi. numit astfel în memoria zăvoarelor, angajați soldați care îl pazesc pe Cosimo I. În interiorul loggiei există numeroase sculpturi valoroase. Acolo oamenii se odihnesc și se ascund de soare. În stânga Palatului Vecchio se află fântâna pitorească a Neptunului.
Piele de piele, care este pur și simplu atârnat cu o varietate de produse din piele de diferite culori și rigiditate. Pungi de diferite culori din piele, curele, jachete, bijuterie din sticlă de Murano, suveniruri. La sfârșitul zilei, poți negocia cu ei. Așa că am cumpărat două pandantive de la Murano, la o reducere.

A treia zi. Întors, trebuia să plece din Pisa. E o oră cu trenul. În dimineața cu bagaje, m-am dus la gară pentru a cumpăra un bilet la Pisa. A cumpărat-o prin mitralieră. Pe mașină a dat timpul trenului. Mi-am amintit și am cumpărat un bilet. La emiterea biletului a existat o inscripție, doriți o imprimantă. Cred că, și pentru mine. N-aș fi crezut așa. Și ea a refuzat. Am scos biletul, o iau și nu există nici data, nici ora trimiterii, nici numărul de tren, nici numărul mașinii. Oriunde vrei, du-te și stai jos. Și nu este prea mult timp și îmi amintesc că acest tren pleacă undeva în 20 de minute. M-am grăbit să-i spun polițistului la Pisa, unde este trenul, există o grămadă de platforme. Și mi-au indicat un alt tren, dar și prin Pisa. Am început să mă uit la ceea ce era cel mai apropiat de momentul în care mi-am amintit. A găsit ceva similar. Mă uit la tabloul de bord pe linia de alergare, există o oprire în Pisa, bine, cred că a mea. A alergat la dirijor, a întrebat din nou, a confirmat el, așa că mi-am găsit trenul. Aceste bilete sunt valabile o jumătate de an.

Pisa este un oraș și o comună în regiunea italiană Toscana. capitala administrativă a provinciei Pisa. Celebrul Turn de Cădere a glorificat întreaga lume. Am găsit un autobuz lângă stație și la 10.15 minute mai târziu am ajuns la Câmpul miracolelor. Am avut șansa să conduc trecut, bine în autobuz, și i-am întrebat la stație cum să ajungă acolo. Nu au fost prima zi în oraș.

Turnul înclinat din Pisa este una dintre atracțiile principale ale orașului Pisa, un adevărat simbol al orașului, cartea sa de vizită. Face parte dintr-un ansamblu arhitectural situat pe faimosul câmp al miracolelor. Sunt unul dintre acei curioși care au venit să vadă acest miracol, crearea de mâini omenești.
Eram singur, fără călători, și era dificil să fac o fotografie. Legat de toată lumea care era aproape. Abia am făcut câteva fotografii normale. Este complicat, există o mulțime de oameni și tot felul de maimuțe atârnă pe gard în cartier și, de asemenea, face fotografii. Mulțumesc băieților indieni care au reușit în fotografia de afaceri să compare cu alții. Apoi am făcut această fotografie.

Toate filmele și prânzul, m-am îndreptat spre autobuz. Nu era un autobuz pentru o lungă perioadă de timp, cum ar fi mine cu valize, era deja suficient. Mă bucur că nu eram singurul, dar trecea timpul. Cu toții ne-am uitat la ceas amiabil și am fost indignați. În cele din urmă, autobuzul a sosit, am urcat și am ajuns repede la aeroport. Aventura sa încheiat. În Florența este interesant să mă întorc să vizitez muzee, în trei zile nu aveam timp să văd totul. Toate zilele erau însorite, deci, în principiu, călătoria a avut succes, în ciuda micilor patch-uri.

Cu siguranță o să învăț, e bine când sunt atât de mulți consilieri care nu pot scrie nimic, ci doar să-i dea sfaturi. Așadar, am vrut să citesc cel puțin unul din feedback-ul dvs., dar, din păcate, nu unul singur. Și cu fotografiile dvs., de asemenea, o problemă. Omul invizibil. Cineva trebuie să toarne petrol pe foc. Și cu istorie și geografie a fost întotdeauna excelent. De la aeroportul din Pisa până la Florența, puteți să călătoriți într-o oră. Dar de la aeroportul Orly, care este aproape de Paris, ajung acasă timp de 1,5 ore. Deși locuiesc într-o suburbie din Paris. Prin urmare, pentru ei, italienii care locuiesc în apropiere, cel mai probabil nu contează unde să zboare. Drumul din două aeroporturi poate lua în același timp.

Florența și Pisa - Florența (Italia)