Călătorie spre Adygea

Până în ziua când am venit prima dată la Adygea, am recunoscut doar un singur tip de vacanta: la plajă, epuizată de căldura soarelui și admirând fetele pe jumătate goi. Ce ar putea fi mai bine? Sa dovedit, el poate.

De unde mă duci?

Kamennomostsky sau Hajokh, așa cum se numește adesea, este un sat mic cu câteva mii de locuitori. Am fost literalmente adus aici de fani familiari ai acestui loc. Eram sceptic, iar în drum spre locul de odihnă am numărat zilele înainte de plecare. Atunci nu puteam să cred că Hadzhokh ar deveni unul dintre locurile mele preferate.

Aveți măsline mici într-o salată greacă

Dacă sunteți un copil de glamour, The Khadzhokh nu poate place, nu există un club sau restaurante de lux sau Enciclopedii, dar natura de o frumusete extraordinara!

Primul lucru pe care l-am vizitat a fost defileul. Imaginați-vă: o ruptură într-o stâncă de aproximativ cinci metri și o adâncime de până la douăzeci de metri, iar în partea de jos un râu rapid. Traseul se întinde pe câțiva kilometri, undeva de-a lungul pământului, undeva de-a lungul podurilor de fier. La sfârșit, pietrele ajung la zero, râul, este eliberat din chei și merge mai departe de un fluviu de douăzeci de metri până la treizeci de metri lățime.

În timpul iernii, defileului este decorat cu turturi uriașe și blocuri de gheață, sunt adesea instruiți alpiniști ekstremaly. Direct de pe teritoriul cheilor există o mică grădină zoologică cu urs populare, un paskuda animal rar. Ea sta pe picioarele din spate, ceea ce face cu fața slabă, și pliere labele din față în rugăciune, cerșit pentru bomboane.

În sat mulți ghizi și oricare dintre ei pentru o taxă modestă vă vor duce într-o excursie la munți. Aceasta este o călătorie pentru întreaga zi cu o mulțime de impresii și frumusețe. Mai ales am fost uimit când am trecut prin pădure și ne-am apropiat neașteptat de o stâncă de câteva sute de metri înălțime. Compania a fost alpină amatori, cu toate echipamentele necesare, și am avut de a învăța elementele de bază - impresiile de mare!

Am fost uimit de ghidul nostru. Sa dovedit, în trecut, un unchiu foarte bogat, afacerea lui, pe lângă o diplomă științifică. Deci, el a venit la Hadzhokh să se odihnească cu cincisprezece ani în urmă, deci, timp de o săptămână. Și încă nu a plecat! Am cumpărat o casă, conduc excursii, comunică cu natura.

Apa care se prăbușește

Un alt traseu pe care l-am cucerit, sau mai degrabă, care ma supus, este călătoria către cascade. Pe drum există mai multe, nici nu-mi amintesc, șapte sau opt. Întreaga cale se află lângă un curs de munte. O parte din traseu este rafinat, turiștii umblă mereu aici, iar deasupra drumului există un drum semi-sălbatic. Zgomotul căderilor se aude din afară, când te apropii de a auzi nici cuvinte, ci și gândurile tale.

Când eram aici la începutul toamnei, m-am hotărât să dau jos. Puteți înota, două sau trei secunde, apa este înghețată. În timpul iernii este mai bine să nu mergeți aici, cel puțin să nu mergeți departe. Sub zapada nu poti vedea pietrele si gropile, poti rade.

Nu departe de sat există o peșteră. Un foarte mic, de aproximativ treizeci de metri lungime, dar frumos. Al doilea lung, dacă îmi amintesc corect, la aproximativ două sute de metri. Aici, toată bogăția de stalactite și stalagmite. Și una și celelalte tururi de plumb. De altfel, în cel care mai are cale și mai mult, conduce doar prin ea și nu de multe ori oameni instruiți, eu, din păcate, nu a primit. În jurul peșteri s-au format mini-așezări. În cazul în care puteți închiria o casă și de ședere pentru câteva zile. Facilități minime, afișările maxime. Personal, n-am mai trăit aici, nu văd nici un motiv, Khadzhokh aproape, și există o bună selecție de cazare private.

Nu vă surprindeți dacă există case pentru vizitatori într-o singură curte, iar o vacă se înmoaie în următoarea. Este încă un sat. În ceea ce privește locuințele, există o mulțime de alegere. Poți să stai în formă de bază turistică, condițiile sunt modeste, prețurile prea. Îmi plăceau casele cu toate facilitățile și un șemineu. Am cumpărat brânză locală, vin și lemn de foc aprins - un paradis pe pământ. A doua zi, proprietarul hanului nostru a oferit carne pentru un kebab shish, am fost de acord. Nu numai că au adus cele mai proaspete, așa că au marinat chiar și cu noi. Seara, au dat un bivol și un brazier.

Aceasta este mătușa, acesta este unchiul meu, acesta este kumu

Ați vizitat piața locală, dacă da, puteți numi cele două game de cumpărături, este situată lângă chei. Întrebați orice trecător, vi se va arăta. N-am îndrăznit, iar oamenii au trecut prin ciuperci, uscate și conservate. Din motive de dreptate, voi spune că toată lumea trăiește, nu este otrăvită. Băutura principală care a fost luată pentru cadouri, este o floare, slabă, dar veselă. Aici vi se vor oferi zeci de tipuri de tincturi și vinuri, veți încerca, puteți alege la gustul dumneavoastră. De asemenea vinde și vindecă poțiune, colecții de tot felul de ierburi și rădăcini.

Se odihnește în Hajokha în timpul iernii, acesta este un cântec separat. Dacă învățați să schiați, nu există un loc mai bun pentru a fi găsit. În apropiere există mai multe diapozitive. Ei bine, ca o cocoș, lungimea coborârii este de până la două sute de metri. Sunt destul de plane și, dacă ești încă ezitant să stai cu bastoane în mâinile tale, poți să înveți și să nu-ți fie frică să te răsuciți. Chiar la poalele de închiriere de echipamente, ceai fierbinte, vin fiert, puteți avea o gustare.

I bastard din sanie, aici este o închiriere de gonflabile, ei zboară ca gloanțe! Au doar timp să păstreze, că din sub sarcină nu a decolat. Un detaliu important, boom-ul de lucru, plătit, bineînțeles. Puteți ieși pe un snowmobil. L-am văzut pe un tip, a tăiat o bicicletă de munte, plutind pe o rampă de lansare pentru câțiva metri, frumos.

Există numeroase povestiri despre cum turiștii noștri pleacă în străinătate. Crede-mă, în Rusia se odihnesc mai brusc.

Din ceea ce am văzut pe deal.

Tipul Noisy Nakata parte decente vodovki necesită închiriere de echipament. mai ales nu să se certe cu el. Se pare că el vrea să devină primul schi. Se urcă în vârful unui roller coaster și o coborâre în jos. Falls, rupe piciorul, se pare, tragedia - iad! El numește homies, îi aparține o parte la mașină, înfășurat într-un picior jacheta, iar compania continuă să thump nu un copil, strigând și cântând. Numai după o oră, când victima korezhit decide să cheme o ambulanță. În timp ce ea plimbari, banchet fierbe.

Îți doresc să vizitezi Hajokh și să te întorci cu amintiri bune, o atitudine pozitivă și un întreg organism!