7 (44) iulie 2018 în regiunea Azov a reușit să mențină o rețea medicală - buletinul parlamentar al ziarului

7 (44) Iulie 2013 în regiunea Azov a reușit să mențină o rețea medicală - buletin parlamentar parlamentar

Asistența medicală este astăzi sfera vieții populației, care determină în mare măsură calitatea acesteia. Oamenii, indiferent dacă locuiesc într-un oraș mare sau într-o zonă rurală, doresc să primească servicii de înaltă calitate, să aibă acces la tehnologii avansate și metode moderne de tratament.







Medicul-șef al Spitalului Central din districtul Azov, Galina Viktorovna Yakun, lucrează aici de câteva decenii. Pentru ea, spitalul a devenit mult timp a doua casă, iar colectivul - o altă familie prietenoasă. Și medicul șef face toate eforturile pentru a se asigura că spitalul raional și toate unitățile sale sunt instituții medicale exemplare.

- Galina Viktorovna, regiunea Azov este una dintre cele mai mari din regiunea Rostov și, prin urmare, sarcinile cu care vă confruntați sunt pe scară largă ...

- Principala noastră sarcină este să oferim rezidenților districtului asistență medicală la timp și să o furnizăm la un nivel înalt.

- Și ce ai făcut anul trecut?