Pescuitul de dungi de don în toamnă, pescuit pentru Don

În această zi sa decis să meargă la lac pentru știucă, desigur, eu sunt foarte preocupat de problema în cazul în care să-l prind in toamna, deoarece ultimii fishings nu sa terminat bine. Pike nu a fost activ, chiar și în iazuri mici, nu a luat nimic. Pentru o lungă perioadă de timp pentru a prinde pe lac, care sunt situate unul lângă altul, nu am făcut-o, că au existat mai multe motive: chiar dacă a plouat apă și a rămas în apropierea coastei nu este mai adâncă decât 30 cm, dar încă rănit teribil iarba, care este în mod constant agățându-se de nada, dar încă braconieri, pe care le-am scris deja braconierii pe Don. Ei au pus plasele aproape întregul perimetru al lacului, care a împiedicat, de asemenea, mulaje lungi produc.

Rularea pe un mic lac frunze năluci ușoare, inclusiv popper, am decis să se mute la Don, am vizitat locurile lor familiare și a încercat pescuitul lor pe, dar apa din Don a sosit foarte mult, și știucă sunt probabil intrat în adâncimi, numai stiuca mici erau aproape de țărm și nu erau activi. Silicon momeală, din păcate, nu am luat în acea zi, așa cum m-am gândit să prind lacuri mai mici si momeala ma toata munca grea, special pentru pescuitul pe râu. Eu, ca de obicei, a pus castmaster 22 de grame. si am inceput sa caut un loc unde este păstrat prădător, dar el nu a dat rezultate, deoarece în conformitate cu acesta pentru practic nu funcționează la fel de bine pe terenul este în întregime pe partea de sus (atunci când pescuitul de pe mal), chiar și cu conducție lentă. După busting multe năluci am setat volumul, dar linguri de culoarea cuprului, mai degrabă o lumină, în primul rând aruncat lasă-mă să simt graba de adrenalină, un pic Peck (300-400gr), dar toate la fel stiuca, care se ridică perfect spiritele mele. Vânătoarea acest stiuc pe suprafață, locul unde a fost prins știucul pe care îl puteți vedea în fotografie. M-am gândit deja că am găsit un loc în care, și cel mai important, cum să prind un știuc, dar nu sa dovedit a fi atât de simplu.

știucă Odată prins, am fost de aproximativ o oră de filare aruncare, dar nu musca nu a fost, iar apoi sa decis să se mute în cealaltă parte a râului Don, un loc familiar pentru mine, dar filare la ei nu am prins. După primele spinners de turnare kastmaster chiar lângă mal, am văzut asp de atac (500 de grame), din păcate, el ma văzut, sa întors și a plecat în adâncuri, apoi am văzut un alt atac, dar, pește atent, de asemenea, a fost speriat. În această privință și sa terminat, am decis să mă duc să iau și alte locuri. Locurile de aici sunt destul de profunde și abrupte, dar totuși nu am schimbat un castmaster destul de ușor la o momeală mai puternică și a avut dreptate. Deși adâncimi sunt destul de mari, dar băncile au fost confortabile, aruncând de la țărm, și a face cablare lent a fost foarte convenabil.

Pescuitul de dungi de don în toamnă, pescuit pentru Don
Întorcându-mă înapoi, m-am hotărât să mă ridic și mai sus și să încerc să provoc un stiucă inactivă de toamnă pentru mușcături și am făcut-o. Excelentul gramez de 700-750 nu a putut rezista și a reacționat la jocul strălucit al castmasterului. Am nota la un conductor foarte lent, ca stiuca nu este activat, o altă confirmare a fost o lipitoare, care era pe ea, cabluri apar foarte lent, jucând filaturi nu se reflectă perfect ca în acest moment ajută pentru. Desigur, prinderea Don stiuca kastmaster mult mai bine, în vara sau toamna devreme, dar încă mai prinde este posibil și în toamna târziu, deși mult mai mici.

Mai multe mușcături nu s-au întâmplat, un total de 3 picături mari, cred că un rezultat foarte pozitiv pentru pescuitul de știucă în toamnă.

Efectuat multe dispute în cazul în care să se uite și cum să pescuiască pentru stiuca în toamnă, mulți oameni spun că merge în cariere departe de coastă și la hrana pentru animale uneori, sunt de acord cu faptul că, pentru că mai rece devine, iar apa este limpede, de aceea, evită apele de mică adâncime stiuca. Cu toate acestea, acest lucru nu se întâmplă întotdeauna, după cum se poate vedea din raportul meu de astăzi, unii indivizi rămân în continuare în zona de coastă, deși nu sunt foarte activi. În general, totul depinde nu numai de timpul anului, ci și de corpul specific de apă pe care îl prindă pe acest prădător și modul în care a fost prins. Desigur, aveți nevoie de experiență, apoi cu privire la întrebarea "Unde și cum să prindeți un știuc în toamnă", nu veți deranja.

Împărtășește în social. crearea de rețele