Eseu al piesei

TRAVELUAL: O excursie la Ekaterinburg.

Chelyabinsk ne-a petrecut nu prietenos, care nu părăsesc încă orașul ne-a oprit inspectorul DPS. Motivul opririi este trecerea la semnalul de interdicție al semaforului. Șoferul a fost amendat cu 80 de ruble. La câteva minute după oprire, am condus din nou de-a lungul bulevardului Sverdlovskiy. Am fost norocoși la semafor și am părăsit repede linia orașului.

Și așa am plecat din Chelyabinsk. Înainte de noi, apoi în stânga, în dreapta, câmpurile acoperite de zăpadă au fost distruse. La marginile câmpului era înconjurată de o pădure de mesteacăn. Uneori în mijlocul câmpului era un insulă de cinci sau șase copaci. Deși cerul era acoperit de nori gri, printr-o masă omogenă de nori, un soare stralucitor strălucea în spate.

După ultima ninsoare, serviciile de drumuri nu au avut timp să descopere complet drumurile din zăpadă. Drumul se îngustează adesea, iar noi, călătorind de-a lungul uneia dintre benzile traficului, partea noastră era acoperită de zăpadă.

Când ne-am apropiat de Ekaterinburg, pădurea a devenit mai groasă și treptat sa schimbat de la mesteacăn la pin. Câmpurile nu mai apar. În depărtare, se vedeau dealuri înalte acoperite cu păduri de pin.

Am ajuns la granița provinciilor și ne-am oprit din nou la postul DPS, dar de data aceasta nu am fost amendați. Aproape jumătate de oră au mers spre Ekaterinburg.

Călătoria era lungă, aproape trei ore. În sfârșit, am trecut granița de la Ekaterinburg. Pe părțile laterale ale drumului, au început să apară cabane. În momente am întâlnit primul troleibuz. Timp de aproape o oră am condus orașul în căutare de "Memorial", în cele din urmă am găsit-o. Pe drum am văzut un oraș de gheață în piața centrală. În oraș au fost pereți de gheață transparenți, clădiri și diapozitive. Am văzut un deal înalt. Ea are o coborare foarte abrupta si pe ea nu este cineva care nu se plimbe, se pare frica de a sparge ceva. Acest oraș este frumos, dar unele mici.

Drumurile din Ekaterinburg sunt foarte înguste și am parcat cumva autobuzul nostru. "Memorial" a fost amplasat într-o clădire veche cu două etaje, maro. În centrul orașului, aproape toate casele sunt foarte vechi și joase. Am deschis ușa de fier. Lumina de pe stradă a aprins primii pași, care erau aproape la intrare. Am început să urcăm la etajul al doilea de-a lungul treptelor de lemn, care scârțâiau și păreau să se prăbușească. Ridicându-se la etajul al doilea, am mers pe un coridor îngust și am intrat într-o cameră mare.

Camera avea tavane înalte. În dreptul intrării era o masă mare pe care se aflau mai multe dosare și documente. În spatele mesei am văzut o expoziție de fotografii numită "Copiii din Cecenia". Ni sa spus că „Memorial“ ajută în mod activ copiii din Cecenia și a indicat masina cu ajutorul umanitar, de asteptare excursie „de zbor a lumii.“

În "Memorial" am fost întâmpinați cu bunătate, am făcut o excursie, am spus obiectivele și sarcinile care le-au fost atribuite.

Istoria standului din "Memorial" este foarte tristă. Când grupul din această organizație a venit din nou la tabără, au găsit teribilul. Au fost arbori tăiați, pe care se aflau semne cu numele de oameni îngropați în vecinătate. Tractorul stătea ca o roată pe mormânt. Toate lucrurile de la "al doisprezecelea kilometru", care sunt acum în "Memorial", stau într-o grămadă de gunoi. Acest loc, pe care mulți oameni îl venerau ca o amintire a celor dragi, a fost pângărit și aproape distrus.

În Rusia există încă oameni care își amintesc ororile din anii trecuți, dar sunt mai puțin și mai puțin. Organizația "Memorial" revigorează memoria acelor vremuri teribile. În locurile de concluzii ale "dușmanilor poporului", sunt organizate excursii, care ajută la înțelegerea mai mult despre ceea ce sa întâmplat. În timp ce există un "Memorial", oamenii își vor aminti trecutul.

Înainte de a părăsi "Memorialul", ni sa dat ceai, iar apoi ne-am dus la complexul turistic. Din nou, au căutat drumul mult timp. Am ajuns acolo la ora cinci seara.

Ne-a stabilit la primul etaj, într-o cameră pentru cincisprezece persoane. Opt locuri au fost deja ocupate de un grup din Orsk, regiunea Orenburg. Era o dulap lângă perete. În apropierea dulapului se găsea un umeraș mare de garderobă. Pe ea, hainele oamenilor din Orenburg erau deja atârnate, și am atârnat hainele pe ea.

Nu era apă în această zonă. Am auzit la postul local de televiziune că țevile au izbucnit din îngheț. A trebuit să căutăm apă la cină în casele vecine. După cină, ni sa arătat un muzeu de pietre, care era la fel de complex.

Eseu al piesei

În dimineața următoare, vineri, ne-am dus în „Pioneer Palace“, în cazul în care toți participanții au fost „Orice persoană are dreptul.“. Am căutat din nou pentru mult timp "Palatul Pionierilor". Când am găsit-o, era o clădire mare și frumos, înainte, înainte de revoluție, trăia o familie nobilă Ekaterinburg. În clădire se făcu tăcere. Am fost trimiși la etajul al doilea și dusi într-o cameră mică. Acolo, câștigătorii competiției din toată Uralul ne așteptau deja.

După acordare, toată lumea a fost invitată să bea cafea, deși era un ceai pentru locul de cafea. Acolo ne-am hrănit prânzul și în jurul orei două după amiaza am revenit la Memorial. După ce am rezolvat alte probleme, ne-am dus acasă.

Calea înapoi era mai obositoare. Când am plecat, era deja întuneric. Peisaje nu au putut fi văzute și numai lumina de la farurile microbuzului nostru reflectată de zăpada situată pe marginea drumului.

Cu câteva minute înainte de intrarea în Chelyabinsk, înainte, am văzut lumina orașului nocturn. Curate și străzi străzi ale orașului nostru, ne-a părut mai frumos în comparație cu Ekaterinburg. Pe stradă era caldă și era o zăpadă frumoasă. Ceasul era nouă seara. După ce am ajuns la "Centrul Asociațiilor Publice", am luat un troleibuz și a fost curând acasă. În această lună, călătoria la Ekaterinburg sa încheiat.