Pamukkale, Turcia comentarii despre turiști despre Pamukkale

Evaluare: 10 magnific

Pentru a vizita în mod necesar, de preferat - pe tine însuți! Mergând în Turcia pentru a doua oară, am hotărât că vom vizita cu siguranță Pamukkale, unde am vrut mult timp să plec. Chiar și stațiunea a fost aleasă în acest sens. Și la noi toți s-au dovedit (2 adulți și doi copii - 7 ani și 4 ani). Și cu siguranță vreau să mă întorc din nou acolo și să petrec toată ziua acolo! Sfatul principal: ori de câte ori este posibil, mergeți la Pamukkale singur. Acest lucru nu este la fel de scump cum ne spun ghizii (mai jos). Și impresiile vor fi complet diferite.

Plus numărul 1: veți obține mai repede,

Julia Rasputina consideră că există o bună: pentru a merge pe excursii, tratate și de stres, relaxați-vă copiii și tinerii, au un singur odihnă, care călătoresc cu mașina, o nunta sau de sărbători aniversare, fotografierea totul

Evaluare: 10 magnific

Prietenul meu și cu mine am rămas la hotelul Akbulutspa, acesta este Kusadasi-Gyuzelchamli.
Biletele pentru turneul din Pamukkale achiziționate direct la hotel, hotelul nostru le-a fost de vânzare pentru $ 60, dar este posibil ca în alte hoteluri prețurile pentru același tur poate varia. Datorită depărtării hotelului de destinație în spatele nostru ne-am oprit mai întâi la 6:15, urmat de un autobuz oprit de o odihnă în alte hoteluri, ca urmare a Guzelcamli am plecat de la ora 7 dimineața, și de 10 de ore au fost în Pamukkale (cu o mică oprire pentru micul dejun - pachete de prânz

F consideră că este bine aici: să mergi pe excursii, să fii tratat și să elimini stresul, să mergi pe o croazieră, să te odihnești individual, să te angajezi în odihnă activă

ah ne-a uitat complet de-a lungul drum a adus într-o fabrică de textile în cazul în care totul este foarte scump, ca haina pe care l-am văzut la fabrica a fost în valoare de 90 $. și în Kemer $ 50, iar apoi a adus într-un magazin de blănuri în cazul în care omul supărător stick cu întrebări ca eu sunt și ce eu sunt intrare frumoasă dintr-o parte a ieșirii de pe cealaltă parte în cazul în care salonul de blană transformat într-un magazin unde se vând smântână și magneți, apoi am adus în vin A murit și 2 sticle în total, pe care le-a vândut pentru 27 de dolari

Evaluare: 6 în mod normal

o excursie la Pamukkale Tocmai am revenit din Turcia. Din apropiere de Belek. Am mers cu o excursie la Pamukkale. Din THES TOUR. Am vrut să merg acolo pentru mult timp. Și aici. Am cumpărat un tur VIP. Aceasta înseamnă că 12 persoane merg într-un microbuz cu locurile sale înguste, înguste, cu plecare la ora 5 dimineața. Scaunele nu sunt toate prevăzute.
Și în timp ce ghidul nu spune că mai întâi ca fraierii sunt importate într-un centru textil cu prețuri de fier vechi și apoi la o fabrică locală. De unde gustă așa-numitele vinuri de dud, cireș, cireș și alte fructe de pădure, și le oferă să cumpere IT pentru 40 de dolari pe sticlă. Dar dacă cumperi 3-4 face o reducere nebun de 5-10 de dolari. Preț absolut inadecvat pentru acest tip de swill. Și mai departe la magazin, unde poți cumpăra dulciuri pentru 40 de dolari pe kilogram. În sate aceleași dulciuri sunt de 15 dolari pe kilogram. Apoi cina și numai atunci mult-așteptatul Pamukkale pentru câteva ore. Tu reușești să înoți, să faci o parte la un galop și tot. Vă sfătuiesc să luați o mașină cu un navigator și să mergeți singur. Drumurile sunt bune.

Evaluare: 8 bun

irina crede că e bine să mergi pe excursii