Lucky, Shrek treia recenzie a jocurilor pentru copii

"Mă lupt, doar pentru că mă lupt".

Green Ogre Shrek are mulți ani nu numai că a jucat în desene animate, ci și participă la jocuri pe calculator. În ei glumă mult mai puțin, dar se luptă constant - așa cum ar trebui să fie, într-adevăr, un ogre decent. Prima și a doua parte a desenului animat au făcut deja patru jocuri, dar este greu să le numim bine, întotdeauna nu au fost suficiente. Și recent a ieșit un nou desen animat, urmat de un joc. Cu toate acestea, Shrek este prea colorat o figură pentru a începe povestea de la mijloc.

Shrek 2: Jocul. 9 tipuri de vrăji, foarte bune pentru arcade.

Shrek 2: Jocul are o idee interesantă de a utiliza vrăji. Jucătorii colecta monede recompensa pentru un motiv, și nu pentru a cumpăra niciun cadou „non-joc“, cum ar fi imagini, muzică și alte beteala pe joc nu este afectat. Cu banii în joc cumpăra poțiuni magice. Și este un joc foarte divers. Aici, de exemplu, - vom vedea un obstacol, și este foarte dificil să treacă. Am băut poțiunea „incorporal“ și a alerga în liniște - să ne indiferenți. Și, de exemplu, pentru a ocoli mulțimea de gărzi poate fi în diferite moduri: le transforma în broaște, se încadrează în dragoste, pentru a primi de a lupta reciproc, de a pretinde a fi invizibil sau devin reduse la dimensiunea degetelor băiat-cu-și rula între picioare. Dar, din păcate, prin transfer prost la jocuri pe calculator și numeroase bug-uri (blocat în perete era o chestiune neînsemnată) eclipsat idei interesante, și ca rezultat jocul este aproape un eșec.

Shrek: SuperSlam. Aici bătăliile sunt cu adevărat interesante. Asta i-ar aduce la arcadă.

Apoi a venit arcada gri Shrek 2: Team Action - unde jucatorul nu a alergat singur, ci impreuna cu Osl, Fiona si Kot in Boots. Partenerii s-au diferențiat în absența completă a creierului: atât capul cât și cel dorsal, practic nu s-au luptat, dar dacă sa întâmplat acest lucru, scrieți, personajul a dispărut.

Apoi a venit un amestec distractiv de arcade și film de acțiune - Shrek SuperSlam. În ea, noi, ca și în alte arcade, am alergat în jurul nivelelor și am colectat diverse premii. Dar rolul principal a fost dat luptelor - și au fost pasiune la fel de bine. Multe accidente vasculare cerebrale și combinațiile lor, precum și animație spectaculoasă. Este păcat, graficele erau scumpe și era prea rapid pentru copii.

În mai am văzut-o pe Shrek al treilea. Desenul animat, ca și cel precedent, sa dovedit a fi ambiguu. Cineva o revizuiește de mai multe ori, iar cineva are destul și unul - atât de mult încât partea a patra și sub arma să nu meargă. Ei bine, dezvoltatorii au lansat repede același joc de pe piață.

Am așteptat Shrek 2: Jocul pentru a dezvolta Shrek III și a încerca să ia în considerare deficiențele sale. Cu toate acestea, ne vom abține de la evaluări și vom examina mai îndeaproape.

Unul dintre cele șase caractere disponibile. Da, cu o pene, da cu o sabie. Dar nu mai sunt interesați să joace decât Oslom, Shrek sau Fiona.

Jocul repetă aproape complet complotul desenului original. Vechiul rege moare, iar Shrek merge în căutarea unui nou rege. Între timp, toată blestemul Împărăției îndepărtate, unită sub Prințul frumosului, surprinde tronul regelui.

Puteți cumpăra costume pentru monedele bonus. Numai de la ei, cu toate acestea, nu.

Uneori în joc ni se dau locații care nu erau în desene animate. Deci, Shrek va trebui să viziteze munții acoperite de zăpadă și atelierul. În general, diferența față de desen animat este mai mare decât pare la prima vedere. De exemplu, luptăm în mod constant și cu succes. La primul nivel, un călugăr în perucă bate servitorii regali, iar pe de altă parte, o navă este câștigată, pe care navighează pentru căutarea unui nou monarh. Într-un cuvânt, vom lupta chiar și pe cei care nu au intenția de a lupta în desene animate.

Vom juca nu numai Shrek: personajele principale se schimbă mereu - deși nu de voința ta, ci de voința calculatorului. Similar am văzut în Shrek 2: Jocul. Mai întâi ne va fi permis să ne obișnuim cu rolul de pisică în cizme, atunci vom juca pentru măgar, Fiona și așa mai departe. În total, avem șase personaje de joc, și nu toți au jucat rolul principal în desene animate - putem rămâne un pic, chiar ca o Frumoasă Adormită.

Din păcate, diferențele dintre personaje este aproape acolo - numai extern. De exemplu, Motanul încălțat este capabil de a sari mai mare decât celelalte - dar numai pe jocul de întâlnire nu este afectată. Alții se pot lăuda cu un individ superba, dar diferenta este ca ei numai de animație: totul, cu excepția Sleeping Beauty (care farmecele sitele), pur și simplu aduce în jos adversarii pe teren.

Sistemul de luptă este punctul slab al mai multor arcade. Și "Shrek al treilea" nu a fost o excepție. În bătălii, sunt folosite trei butoane (o lovitură comună, o lovitură puternică și o finisare), dar puteți gestiona cu ușurință una - o lovitură obișnuită. Restul nu este nimic mai mult decât lux. Uneori ni se permite să arunce ceva în dușman: un baril, un fotbal sau, de exemplu, o piatră. Da, chiar și eroii știu cum să pună blocul, dar de ce? Nu există trupe de sănătate în joc și este mai ușor să eviți orice lovitură în salt. Aici este necesar să ucidem același tip de dușmani în cel de-al optulea moment cu același tip de lovituri.

Aproape toate elementele din joc pot fi rupte.

Apropo, conducerea sa dovedit a fi foarte neobișnuită. Cine a ghicit să lovească săgețile? Și de ce jocul nu suportă pe deplin mouse-ul? Ghicitoare.

În plus, în timpul trecerii colectăm monede de aur. Dar au nevoie doar de noi pentru a cumpăra haine Shrek. Aceasta înseamnă că nu oferă avantaje de joc. Toate doar pentru esteți. Cu toate acestea, cercurile albastre, abandonând inamicii și obiectele din jur, nu mai avem nevoie de ele. Da, ele vor ajuta să provoace super-impact, dar sensul este prea mic. Copiii, totuși, prima dată pot să alerge și să ia totul în calea lui. Dar devine plictisitor rapid, foarte rapid.

Deși dezvoltatorii au încercat sincer să diversifice trecerea nivelurilor. Au ascuns multe elemente și i-au cerut jucătorului să le găsească. În statisticile misiunii vor spune apoi dacă ne-am ocupat de sarcină sau nu. Adevărat, nu există nici un beneficiu real aici, din nou plăcere pur estetică. Cu toate acestea, copiii sunt fericiți. Îmi place să trec prin joc pe "cinci cu plus"

În exterior, jocul nu este, de asemenea, impresionant. Caracterele sunt desenate prost și nu prea asemănătoare cu prototipurile lor de desene animate. Cu locațiile de joc, totul este mult mai bun. Aceștia, adevărul, nu acea care diferă frumusețea extraordinară, dar sunt destul de drăguțe. Este frumos să le privești. În plus, toate nivelurile sunt bine concepute și variate.

Și sunetul lasă o impresie ambivalentă. Pe de o parte, există multe replici bune ale eroilor, dar nu sunt exprimate de actori de desene animate. Și atmosfera este oarecum pierdută de la asta. Muzica este abia vizibilă, dar nu deranjează - mulțumesc pentru asta.

Da, jocul poate să îi mulțumească pe copii - personaje încă cunoscute, imagini colorate și, din păcate, jocul familiar. Dar dacă "Turtle-ninja" sa dovedit a fi un joc minunat pentru desene animate, atunci nu puteți spune despre "Shrek al treilea". Ei bine, vom aștepta mai multe jocuri și sperăm, ca întotdeauna, pentru cele mai bune. Există un câmp de creativitate.

Lera (10 ani): Mi-a plăcut jocul. Este distractiv să alergi și să arați din nou ca un desen animat.

Kirill. Și nu pot împărtăși bucuria lui Lera. Sincer, a deranjat atitudinea neglijentă față de jocurile copiilor. Asta sa întâmplat de la Shrek? Sistemul militar slab, imagine neclară, fără glas, alergând în jurul nivelului în căutarea oricăror obiecte inutile. Ar fi făcut cel puțin un sistem de locuri de muncă de calitate!