Dedicarea călugărilor ca pe o vacanță locală - b

Dedicarea călugărilor: cum am ajuns la vacanța locală

Recent am întâlnit o persoană interesantă pe Koh Samui. Destul de accidental în supermarketul Tesco, datorită acțiunilor și vânatului nostru pentru ei, am fugit în Peck. Peck este o persoană minunată, deschisă și interesantă.

Câteva zile mai târziu, Peck ne-a sunat și ne-a invitat la un templu local.

Ce anume ne aștepta, nu am știut, dar așteptăm cu nerăbdare un eveniment interesant.

Într-o șansă norocoasă sa dovedit că templul este la numai 2 blocuri de la casa noastră!

La fața locului am fost la ora 10 dimineața și deja exista un număr mare de persoane. Peck ne-a observat imediat și ne-a cunoscut. Primul lucru care mi-a prins ochiul era abundența de alb. Aproape toți erau îmbrăcați în haine albe sau ușoare. Deci, este acceptat la Thais, în sărbătorile din temple pentru a pune haine albe. Și am știut-o, pentru că am petrecut o săptămână întreagă într-o mănăstire, unde în fiecare zi am mers doar în alb.

Dar dintr-un anumit motiv au uitat, iar printre localnici s-au sculat culorile colorate ale hainelor.

Peck ne-a condus între scaune și mese. Și a început să se familiarizeze cu unii oameni și, în general, a început să spună ce se întâmplă aici.

Dedicarea călugărilor ca pe o vacanță locală - b

În Thailanda, fiecare băiat trece printr-un ritual de inițiere în călugări și trebuie să fie instruit într-un centru de mănăstire sau meditație. Anterior, cu câțiva ani sau decenii în urmă, toți băieții trebuiau să urmeze o astfel de pregătire. Acum depinde de dorințele părinților. Dar pentru a oferi un copil pentru formarea călugărilor este considerată prestigioasă și onorabilă.

Astăzi, 57 de băieți în vârstă de 7-8 ani sunt trimiși să studieze la un centru de meditație locală. Ie este ca un nivel de pregătire: după ce grădinița noastră merge la prima școală la vârsta de 7-8 ani și apoi la mănăstire.

Dar, înainte de a merge la formare, băieții trebuie să fie inițiați, să poarte haine tradiționale, să-și ia rămas bun de la rude.

În timp ce băieții din interiorul templului sunt instruiți, toți rudele și oaspeții așteaptă în curtea templului.

Din dimineața oaspeții au fost tratați cu alimente și apă. Dar în timp ce am ajuns acolo, nu mai rămăsese nici un fel de mâncare. Mulți din Thailanda merg la sărbători similare doar pentru a mânca. La urma urmei, de obicei, oferă o mare selecție de mâncare thailandeză, băuturi, uneori există dulciuri și fructe.

În jurul nostru există o mulțime de oameni de un fel reprezentativ, dar ei nu stau în cabane separate, dar împreună cu restul așteaptă începutul ceremoniei.

Peck ne-a condus la prima masă și ne-a prezentat patronului principal al artei - proprietarului unui spital mare din spitalul Samui - Bandon. Acest om a pierdut odată fiul său și acum sponsorizează templul și le permite băieților să învețe și să trăiască în condiții bune. A devenit patron al artei pentru construirea unui nou centru de meditație pe insulă și un templu unde a avut loc ceremonia. Împreună cu el, soția sa, fiica, care zâmbește dulce și încearcă să ne fotografieze accidental, asistenții săi și personalul spitalului. Tot în alb cu cele mai frumoase broșe de aur. Aproape fiecare dintre ei vorbește engleza și este interesat de unde suntem, indiferent dacă ne place în Thailanda, dacă suntem de mult timp și ce facem.

Dedicarea călugărilor ca pe o vacanță locală - b

Cand Peck Thai comunica cu prietenii, am auzit din când în când, doar Ucraina, și apoi tot rândul său, în direcția noastră, da din cap, zâmbet, pune mâinile la frunte și să ne salute. Aproape nimeni nu știe unde este Ucraina. Doar 2 persoane au fost întrebați dacă acest lucru este, de asemenea, în cazul în care Rusia este. În același timp, ne arată foarte mult interes și spunem că nu au întâlnit niciodată oameni din Ucraina. Timp de câteva minute mi se pare că toată atenția acordată de băieți și de vacanța de astăzi este schimbată la noi.

Peck însuși spune că este foarte interesant și neobișnuit pentru el să se întâlnească cu ucrainenii. De aceea, vrea să arate mai mult și să spună despre cultura sa.

Ei dau un semnal și toți rudele merg la templu. Acolo, băieții sunt deghizați de hainele albe ale novicelor în hainele portocalii ale călugărilor.

Dedicarea călugărilor ca pe o vacanță locală - b

Toți băieții sunt în centru și în jurul lor situându-se rude și călugări care au ajutat pus sabong, togi și sangati (trei componente de haine călugărului). Ne-am uitat la ei și mi-am dat seama cât de dificil și nu de repede să pun pe aceste două pene și o fustă, se dovedește.

Băieții au stat ascultători, au zâmbit, au vorbit și s-au încurajat. Mulți dintre noi au reprezentat fericit.

Când toți erau îmbrăcați, s-au întors la templu pentru rugăciune și inițiere. Unul dintre călugări ne-a invitat înăuntru, să facem poze. Dar când eram deja pe trepte, al doilea călugăr a spus că nu putem merge acolo.

Nu eram supărați. Ne-am întors la toți care așteptau în fața templului. Acolo, Pek ne-a prezentat prietenei sale - o femeie foarte emoționantă și în mișcare, al cărei nume, din nefericire, nu ne-am amintit. Femeia este căsătorită cu un bărbat britanic care a trăit în Thailanda timp de 40 de ani, stând lângă noi.

Dedicarea călugărilor ca pe o vacanță locală - b

Am vorbit, am râs și am discutat despre particularitățile călătoriei în perechi.

În cele din urmă, toată lumea sa mutat, băieții călugărilor au fost scoși din templu și au construit pe trepte pentru o fotografie generală.

Toți au fuzionat într-o singură imagine portocalie. Soarele le-a orbit direct în ochi și aceștia, cei săraci, stăruiați ferm și nemișcați și priveau lumea. Atât de multă curaj și înțelepciune au fost deja citite în ochii acestor băieți mici de 7 ani.

Dedicarea călugărilor ca pe o vacanță locală - b

După fotografia oficială, părinților li sa permis să dea flori copiilor și să se alăture pentru fotografie. Călugării li se dau, de obicei, lotuși. Prin urmare, fiecare rudă în mâinile sale avea o floare albă cu petale îngrijite. Lotusul meu nu a dispărut ca dar pentru oricine. Rămâne să ne decorăm bucătăria.

Am fost așezați pentru o fotografie comună împreună cu părinții și copiii. Și după și cu delegația patronilor.

După templu, toată lumea a mers la centrul de meditație.

Acest centru meditativ a fost construit doar pe banii proprietarului spitalului. Centrul și-a deschis doar ușile și îi primește pe primii vizitatori. Dar, în viitorul apropiat, intenționează să facă programe pentru străini.

Între timp, în case există cincizeci de băieți și există și case pentru fete.

Dedicarea călugărilor ca pe o vacanță locală - b

În onoarea dedicării, conform tradițiilor thailandeze, organizați distribuția produselor alimentare. În timp ce băieții își petreceau prima predică de predare și prima lor cină monahală, ceilalți oaspeți puteau fi tratați la feluri de mâncare în bucătărie.

toți am lucrat invitat la masa. Și m-am simțit la fel de bine ca și pe nunta Malay în Kuala Lumpur câteva luni în urmă. Din tratează a fost fiert orez (în cazul în care face fără ea?), Paste în sos de tomate (acest lucru este mai puțin frecvent), omletă, felii de bacon cu piper (a fost foarte ciudat, pentru că am crezut că mâncare vegetariană în temple) sos păstăi și condimente verzi, desert cu nuca de cocos jeleu cu gust bea cu alge si apa potabila.

În timp ce mâncăm, fiecare secundă ne făcu semn, ne dădu din cap, cere să fie fotografiat.

În timpul șederii lor la această insulă populare cum ar fi Koh Samui, m-am obișnuit abundența de străini în jurul și m-am gândit că locale, probabil, deja obișnuiți cu diferite turiști de oriunde în lume și nu le mai percep ca pe ceva bizar sau interesant, doar ca o sursă de bani . Dar aici, în mănăstire, printre Thais obișnuiți, muncitori, părinți, copii, sa dovedit ca altcineva vrea sa fotografieze cu farang alb.

Dedicarea călugărilor ca pe o vacanță locală - b

Am fost hrăniți în totalitate și chiar am dat o placă de desert acasă.

În timpul cinei am fost abordați de un călugăr - stareț al celor mai mari manastiri din Bangkok si Thailanda - Wat Phra Dhammakaya. Am întrebat un pic despre noi și a invitat la o meditație de seară privată și prelegere la ea. Nu știu ce motivat să invite ne-ar putea dori mai mulți străini să atragă și să arate partea budismului și meditație, poate doar politețea, poate misiunea sa - să se răspândească învățăturile și meditație în afara Thailandei s-ar putea să fi văzut ceva în opinia noastră. Chiar zilele trecute m-am gândit la trecerea unui alt an de meditație aici, pe Samui. Și, așa cum se întâmplă de obicei, gândurile sunt semnificative dacă vizualizați și cred în cuvintele și gândurile tale.

După masa de prânz și un tur al centrului de Pec a luat pentru a ne arăta frumusețea insulei. Și am reușit să întrebăm toate cele 100500 de întrebări interesante! El ne-a arătat la templu, unde nu ajung, posesia sa de nucă de cocos, magazin cu un bun cosmetice thailandeze au aratat un Resort cu un loc excelent pentru meditație și vedere la mare.

Și seara am fost așteptați cu meditația personală cu călugărul. Unde, în 1,5 ore, m-am aruncat din nou în subconștientul meu.

Dedicarea călugărilor ca pe o vacanță locală - b

Mintea gândește în mod constant, mintea deține controlul. Este foarte important și dificil de a învăța cum să păstreze controlul asupra minții că nu va zbura departe de afaceri în lumi fictive, nu capul în nori, nu ne întoarcem în trecut, pentru a menține concentrarea asupra respirației și mintea. Mintea noastră poate face mult dacă este pregătit și practicat meditație. Știi unde trăiește mintea noastră în corpul nostru, unde locuiește? Cel mai evident răspuns este în cap, e greșit.
Ce cunoștințe și abilități profunde sunt păstrate de călugări!
Aici vii, nu prea ști ce te așteaptă și de ce faci acest lucru, nu ezitați să răspundă sfios la întrebările, acum voi stați într-un salon rece, confortabil, cu piciorul drept la stânga în poziția lotus, și se pare că toată viața ta a fost convenabil asa stau. Faceți câteva respirații adânci, totul în interior este încă nesigur. Un călugăr începe vocea lui discurs insinuant liniștit, iar acum sunteți plonjare în abis filozofiei și învățăturilor, pentru a asculta nume ciudate, închide ochii și își pierd fundamentul pentru celălalt. Începi să te lupți cu Mara, demonii interiori, în fiecare minut vă întoarceți mintea la corp, în locuința sa, urmați respirația și încercați să nu adormi. A fost nevoie de doar 25 de minute, dar în acest timp de măturat strada 1000 idei diferite și fiecare dintre ele te prind coada se oprește. Deschide ochii. unul dintre cei mai înțelepți profesori care stau în fața ta, și nu mai aveți întrebări, cred că toți știa deja tot ce știa el pur și simplu nu a cerut. Totul a fost atât de ușor și relaxat. „Fericirea este în noi, nu în afara. Noi înșine, puterea acestei fericire „, spune profesorul. Și ai părăsi mănăstirea seara târziu și îți dai seama că mintea și-a găsit casa sa.

Dar aceasta este o poveste complet diferită!

Întâlniți-vă, vizitați noi locuri și evenimente, fiți deschisi către lume, călătoriți!

Veți găsi legături utile:

• Instrucțiuni pentru utilizarea Wizzair - toate sfaturile și nuanțele pentru rezervare.
  • Instrucțiuni pentru utilizarea Polskibus - sfaturi pentru găsirea și cumpărarea de bilete de buget pentru Polonia
  • Airbnb - apartamente de închiriat în orice oraș din lume (la înregistrarea unui link obțineți 21 de euro pentru prima rezervare de la 75 $)
  • Instrucțiuni pentru Airbnb - sfaturi și nuanțe pentru rezervare.
  • Travelpony - căutarea convenabilă a hotelului (la înregistrarea linkului primiți 35 de dolari pentru prima rezervare de la 200 $).
  • Hotelscombined - motor de căutare universal al hotelurilor din întreaga lume. Comparați prețurile pentru toate serviciile de rezervare.