5 Recenzii ale Spitalului Clinic Oftalmologic Kirov din Kirov g, octombrie

Ea a efectuat o operație de blefaroplastie la COCB la Plotnikova Yu A., a plătit 27.000 r. o lună mai târziu, pleoapa a atârnat din nou peste ochi, pur și simplu nu am cuvinte, nimic nu irosi bani. Încercat să-mi fac o întâlnire pentru o consultare cu Plotnikova, ea ma dat afară, spunându-i o dată și totul va fi bine. Cum poate pleoapele să se tragă din nou fără o operație. Nonsens complet. (

Toți locuitorii din regiunea Kirov și, Doamne fereste ai o operatie la un chirurg oftalmolog Alexander Semenov, a făcut acest lucru (doctorul) am pas - înlocuirea cristalinului, a plătit 37.000 de tone p .. După operație, ochiul practic nu vede nimic, deși garantul a fost dat de cap, dar din anumite motive a făcut operația. Viziunea nu a fost restaurată, după alte trei operațiuni, dar a făcut deja un altul, ochiul și nu vede. După toate trucurile și consultările specialiștilor mai profesioniști, sa dovedit că atunci când. Data viitoare ›

Ea a efectuat o operație de blefaroplastie la COCB la Plotnikova Yu A., a plătit 27.000 r. o lună mai târziu, pleoapa a atârnat din nou peste ochi, pur și simplu nu am cuvinte, nimic nu irosi bani. Încercat să-mi fac o întâlnire pentru o consultare cu Plotnikova, ea ma dat afară, spunându-i o dată și totul va fi bine. Cum poate pleoapele să se tragă din nou fără o operație. Delirul complet (