Recenzii ale muncii mele

Cu Angelica, ne-am întâlnit destul de accidental: mi-a luat câinele și a vorbit cu ea la cererea muncitorului meu ocupat. Excepțional expuse. Și după spectacol, am vorbit, am aflat că amândoi iubim nu numai Yorkshire, ci și câini mari. Și că Lika dorește să-i arate pe Rottweilers. Din acest moment a început cooperarea noastră, care a fost deja al doilea an. Împrumătorul nostru superb mi-a denumit foarte repede rottweiler-ul, construindu-l cu el doar o relație ideală! Imediat voi spune că Lika este singura persoană căreia i-am încredințat calm lui Platon când nu puteam să mă duc la expoziție. Cu Lika, am început chiar să călătorim în alte orașe, ceea ce nu am îndrăznit niciodată să fac înainte! Și fetițele de pe fața mea se expun perfect. Am fost atât de obișnuit cu victoriile pe care am fost supărat când ciocolata mea Lula (Biro Yorkshire Terrier) tocmai a luat BOB, dar nu a câștigat BEST. Atât de repede această fată ma obișnuit cu cele mai înalte realizări! În momentul de față voi spune că nu-mi pot imagina viața, activitatea mea în lumea câinilor fără Angelica. Ea conduce totul: programul de expoziții, instruiri, spectacole, îngrijirea expozițiilor este tot Lika! Și este foarte important ca TOATE câinii mei doar să-și calmeze pe agresorul lor Angelica!

Astăzi a fost debutul micului meu Fleur. Ea are doar 5 luni, dar a acționat, sa comportat ca o doamnă adult ascultător. A participat la două expoziții - rangul CAC și îndreptat imediat spre mono. Ambele momente - cel mai bun copil de rasă și în competiție! Fata mea deșteaptă! Unde suntem fără Lika: manipulatorul nostru permanent - mulțumesc foarte mult!

Lika, mulțumesc pentru Denstayl Monica Bellucci la expoziția "Nopțile albe"! Suntem cel mai bun copil al rasei, foarte promițători etc. Cea mai bună parte este că a fost scrisă de un judecător din Serbia (Dusan Paunovici)!

Multe mulțumiri pentru handlerul nostru Angelica Georgieva pentru pregătirea și afișarea excelentă a lui Platon! Manipularea a fost impecabilă, după cum remarcă judecătorii ...

Felicit copiii lui Margosha cu rezultate excelente la Mono în Vyborg, în conformitate cu juriul Per Iversen (Norvegia)! În primul rând, Gray (Golden Retriever Malet Park Olympic Dream), și minunatele sale proprietari - Natalia și Alexei, precum și manipulatorul său permanent Lika Georgiev!

Ah, Lika, ah, MASTER! Proprietarul aurului, mânerele maestrului și dragi Taichik ...))) Multe mulțumiri pentru expoziția UCI, unde cuplul meu de ciocolată a interpretat superski: Lulochka (Biro Yorkshire Terrier) a câștigat atât! Cel mai bun. De obicei, acest lucru nu se întâmplă! Și Кэрюшка a ocupat locul 4 destul de demn în BESTs atât timp! Lykochka, vă mulțumesc foarte mult! Guling Lula este, de asemenea, treaba ta minunată.

În acea zi au fost 3 expoziții într-un singur loc. Rezultatul a fost următorul:

• "Nevsky Vernissage" 1 loc pentru expoziția 3 loc în Best
  • "Monobreed Dog Show of North Sled Dogs Soul de Nord" Locul 2 pe expoziție
  • "Cupa Nord-Câștigător" 1 loc pe expoziție 1 loc în Best

În momentul de față am vizitat numeroase expoziții, am adunat o grămadă de premii și premii și pot spune că nu regretăm că avem de-a face cu Lika.

Va dorim, Lika, noroc, sa obtineti toate victoriile, premii, titluri in manevrare si nu numai .... Meriți cu adevărat acest lucru. Mulțumesc pentru Skye. Și bineînțeles că vom continua să facem tot ce este mai bun ... Da, Lika.