Merită să închiriați o mașină pe Creta sau pentru excursii suficiente sfaturi de transport public,

Nu sfătuiesc să merg la Samaria pentru autobuze, pentru că. Nici un autobuz de ieșire nu vor fi îndeplinite, nu există drumuri, doar un feribot poate dobratsya.I lungimea cheilor, cred că mai mult de 20 de kilometri, aproape întreaga zi pentru a merge pe căldura insuportabilă. Ne-am dus la defileu din partea cealaltă, de la Agia Rumelli. Gone sunt 5 km, am vrut să vedem celebrele „porți“ .Dar eu sincer doar Kondrati nu suficient, căldura este teribil, asa ca ai grija-te ca ai pregătit pentru astfel de plimbări.

Am locuit la 7 km de Chania în apartamente, am luat o mașină pentru întreaga perioadă de ședere. la început, de asemenea, sa gândit să ia câteva zile. dar apoi, seara, a fost foarte util pentru noi, am mers la Chanyu, în sate îndepărtate pentru a avea cina, la magazin alimentar și așa mai departe și așa mai departe. nu poți conduce un taxi, dar așteaptă un autobuz. Apoi, dacă luați o mașină pentru o perioadă lungă de timp, puteți vorbi despre o reducere. Iată un site unde am comandat o mașină, a fost foarte ieftin.

www.elite-rentacar.gr/
Din excursii nu am mers prea mult, unul este pe feribot. Sfakia vom ajunge cu mașina și de acolo au navigat pe feribot spre Loutro și apoi la oameni Agia Rumelli (final) .Există cine este sunning, și care este în același uschele.Tam importantă pentru a calcula timpul, pentru că feribotul de seară sosește în jurul valorii de 6 seara, și înapoi la drumul era neblizkaya și trece prin trecere, uneori serpentine. Deci este mai bine să mergeți acolo foarte devreme dimineața.
A doua excursie la Gramvousa, este accesibil cu mașina la portul Kissamos cumparat bilete pentru parom.Pervaya oprire a fost la Gramvousa, în cazul în care oamenii se pot obține până la castel venețian și pot sta pe plaja pentru a face plajă, și apoi drumul spre Balos este în cazul în care plajele albe, nisip roz și, în general, toate nuanțele de albastru sunt prezente în apă, astfel încât potryasayusche.Tuda poate fi în continuare ajunge cu mașina, dar nu am îndrăznit, am citit că există un drum periculos, și apoi un alt să meargă de design robust pentru prăjire. Sunt toate excursiile, dar considerand ca inainte de Creta am petrecut 4 zile in Santorini si doua zile in Atena, am avut destule senzatii in aceasta calatorie.