Excursie de primăvară la Yalta - tur de nuntă

În călătoria mea în luna de miere, soțul meu și cu mine am decis să mergem în Crimeea "sălbatici". Au existat mai multe motive pentru aceasta: acolo ne-am întâlnit, nu am fost niciodată în Crimeea în primăvară, iar sufletele noastre iubitoare de libertate pur și simplu doreau să fie eliberate de Kievul mare și zgomotos. Orașul în care trăim, după o scurtă discuție, a fost ales Yalta. Și nu am regretat-o ​​niciodată. Turiștii din luna mai sunt puțini, deoarece apa este încă rece și numai aerul local se poate ventila, iar temperatura aerului nu este foarte mare. Dar puteți merge liber în excursii.

Am găsit rapid o casă mică pentru doi la un preț destul de acceptabil. În Yalta puteți trăi fie în hoteluri, pensiuni și case private, fie în apartamente sau case închiriate. Dacă primele locuri sunt cele mai bine rezervate în avans, atunci ofertele celor din urmă sunt literalmente la fiecare pas.

Diferite cafenele și restaurante din Yalta, o mare varietate, pentru fiecare gust și pungă. Obișnuiam să luăm micul dejun la casă și am mers la prânz și cină la cea mai apropiată cafenea, care, din anumite motive, era numită cuvântul sovietic "sala de mese". Aperitatea în aerul proaspăt era excelentă și mâncarea în această cafenea pe verandă este o plăcere.

În rezervă, am avut o săptămână, așa că am făcut un mic plan pentru a vizita Bakhchisarai, Sevastopol cu ​​Balaklava, Palatul Massandra și satul meu preferat Krasnokamenka. Restul timpului le-a plăcut odihnă în Yalta.

N o plajă în după-amiaza, spre surpriza noastră, au existat multe plajă, chiar dacă vremea pentru asta nu era cea mai bună. N-am înotat, mai ales că ne-am plimbat de-a lungul digului și străzile ciudate ale orașului, respirau aerul proaspăt al mării sau călătoresc de-a lungul coastei.

Primăvara în Bakhchisaray

Nu cumpărăm niciodată excursii plătite, mergem întotdeauna de noi înșine, nu ne-am schimbat principiile și pe această călătorie. Am mers la Bakhchisarai cu autobuzul. Apropo, de la Yalta la Bakhchisarai există doar unul sau două autobuze, deci este mai bine să mergi la casier chiar de dimineață. Acolo ne-am dus la orașul vechi pe un microbuz, am examinat palatul lui Khan. Am fost în acest loc de mai multe ori, iar soțul meu a fost nou. Nu există tufișuri magnifice pe teritoriul palatului în luna mai, dar castanii înfloresc cu puterea și principala, iar din nou, puțini turiști pot fi fotografiate liber.

Primăvară în Chufut-Calais

Grădina verde de sub Chufut-Calais

Am călătorit la Yalta în același fel.

În următoarea ședere la Sevastopol am mers cu autobuzul. O mica plimbare acolo, sa mutat la microbuz catre Balaklava. Ce frumusețe există! Un golf Balaklava merită! Și dacă vă urcați încă ruinele vechii cetăți, atunci de acolo se vede marea și orașul uimitor! Tot muntele de-a lungul căruia am urcat în cetate a fost acoperit cu flori galbene strălucitoare, din care a venit o aromă plăcută de miere.

Excursie de primăvară la Yalta - tur de nuntă

A fost destul de ușor să ajungi la Palatul Massandra din Yalta. Este suficient sa conduci cateva opriri pe troleibuzi in directia Alushta si apoi sa urci pe deal. Există semne pe cale, deci e greu să te pierzi.

Primăvara în grădina Massandra

P, de asemenea ossetili Krasnokamenka, m-am iubit de la zilele mele de student, când am fost odihnă acolo. Prin urmare, nu am ratat ocazia să rămân acolo, de data aceasta, să urc pe Piatra Roșie și să admir vederile de deschidere. Pe parcurs, am făcut câteva fotografii ale unui liliac înflorit și al mărului. De asemenea, satul poate fi atins de orice troleibuz din Simferopol sau Alushta.

Liliac înflorit în Krasnokamenka

Blooming măr în Krasnokamenka

Oricine nu a fost în grădina botanică Nikitsky a pierdut mult. Îi sfătuiesc pe toți să meargă și să vadă "Parada Chrysanthemum".