Din Grecia în Rusia

Buna ziua tuturor!
Deci, vacanța noastră trecătoare în Grecia sa încheiat. Este timpul să fie nominalizat acasă în Rusia din nou în iarna care iarna nu este numit :( Du-te înapoi și nu doresc să doresc în același timp, dar trebuie să meargă pentru a fi sigur de a reveni din nou Grecia -. Este dragostea pentru totdeauna Nu e de mirare am fost acolo a doua oară căsătorit !.

Rise la ora 6 dimineața. Încărcăm lucrurile în mașină și respităm bine aerul proaspăt de mare, pe care nu-l vom vedea până în vară.

Cu roți negre spre casă)

Mergem spre granița cu Macedonia, înaintea ei aproximativ 90 km. Trecerea la Salonic fără blocaje, deși grecii somnorosi ușor proști pe drum, au trebuit să încalce limita de viteză)). Apropo, în Grecia, puteți depăși + 30 km. Am plecat pe drumul spre granița macedoneană. Ne întâlnim în zori pe drum.

Navigatorul nu a condus exact la graniță. El ne-a adus la tamozhke de marfă, iar CPR nostru a fost ca un nivel inferior pe o cale paralelă, beneficiul a fost tot în jur. După ce au trecut granița cu Grecia în 5 minute, au văzut magazinul Duty Free. Desigur, trebuie să luăm fiecare grec pentru el și pentru fiecare. Măsline, încântare - aceasta este partea feminină, am luat colecția mea Metaxa 5 stele (bine, ca să părăsească Grecia, și nu ia), deși așa cum ne sunt asigurate grecii, Metaxa nu de mult în favoarea lor. Ei au propria lor vodcă, numită Ouzo, de asemenea, am luat-o la barul meu. Am luat mai mult de o băutură am încercat în această călătorie pentru prima dată în viața lui, el a numit Retsina, un fel de vin. Formula nu a fost capturată exact, dar ceva de genul este făcut din tortul care a rămas din producția de vin. Vă sfătuiesc cu tărie să încercați, este foarte răcoritoare!

Nu știu de ce o astfel de imagine)))

Zataris în Dyuti Gratuit și a condus la gropile macedonene

Granița a trecut repede. Primul lucru pe care trebuie să-l facem este să realimentăm, în Grecia, combustibil foarte scump. Dotjagivali la graniță deja pe un bec incandescent. Az-uri imediat după punctul de control, reîncărcate la un clic în moneda locală, care este mult mai ieftin decât în ​​euro. Există o frumoasă priveliște a ieșirii de la stația de benzină.

După ce am trecut toată această frumusețe montană, ajungem la graniță. Partea macedoneană a trecut repede, dar sârbii au pregătit un test pentru noi. După ce a trecut cutia în sine cu o marcă de pașapoarte la intrarea în țară,

Pe această cabină este scrisă o dorință indecentă, pe fond galben de sus)))

l-am lăsat la aproximativ 10 metri, deoarece suntem opriți din nou de un angajat al centrului de expediere. El ia pașapoartele noastre și spune să parcheze puțin mai departe și să aștepte ... 5-10-15 minute, dar nu merge. Nu pot să stau și să mă duc la ei. Întreb cât timp puteți aștepta, au început să vorbească ceva în limba sârbă, spun că nu le înțeleg, atunci își amintesc de limba engleză și din nou spun că așteaptă. Soția mea și cu mine suntem în pierdere, poate am încălcat ceva sau ceva ...
25 minute mai târziu, doi țăran vin la noi și cere pentru a ajunge la un loc special pentru screening-ul (așa cum sa dovedit) .Tut am văzut-o pe lor inscripție spate în limba sârbă, dar a devenit clar pentru mine, dacă vorbești rusă, a fost scris „Secția penală “. Ne ridicăm pentru o inspecție, spun că să scoată toate lucrurile de la mașină, drept, în cele din urmă, totul. Toți au tras afară, așteptăm să așteptăm. Polizei spune că pleacă de la mașină și ne duce departe. Nu am observat chiar că ne aflăm în picioare pe rama masina a scanerului, și camionul nostru Iveco stânga, care este toate aceste controale. Dispozitivul este decent în general. Aici, această unitate intră în mișcare și începe să ne scaneze mașina. Scanerul este trecut, iar noi suntem gata să încarcăm lucrurile înapoi la unison. Doi criminologi nu-i plăceau ceva în spatele mașinii, mai precis în trunchiul de sub învelișul din plastic.

În fotografie am arătat locul care a fost deosebit de interesant pentru poliție

Ziua a doua. Trezind din nou înainte de toți ceilalți, mergem la parcare la mașină. Parcarea este chiar deasupra hotelului, și trebuie să vă deplasați pe acoperiș, dar există un singur BUT. Noaptea era o ploaie înghețată, de fapt nu sa sfârșit. Mă duc câțiva pași cu pungile de pe partea de sus, în siguranță merg pe dealul de gheață. Încălzi mașina, începem să părăsim parcarea și din nou trebuie să ne mișcăm în sus. Am Velcro și mașina, chiar și cu tracțiune integrală, nu poate conduce din loc, dar se ia o accelerație de jos și un deal.
Am plecat pe pistă, însoțită de aceeași gheață, dar nu ploaie, ci ploaie. Și curând așteptam ceața. Și aproape în Slovacia, unde vremea sa adaptat deja Poloniei.

După ce au călătorit în Ungaria, au intrat în Slovacia nestingherită. Apoi coborârile și ascensiunile au început în zona carpatică, și au fost adăugate vagoane la acest lucru, iar acest lucru ne-a vărsat și mai mult viteza. Bine, Slovacia este în spatele nostru.
Polonia începe, Polonia este foarte lent, am scris despre asta în posturile anterioare, așa că nu voi mai rezista. Voi spune doar că sa oprit să mănânce la McDuck. Au câte două ori mai multe meniuri ca ale noastre. Am cerut un sos de brânză, dar am dat și altele, albe, dar și delicioase))

În întuneric am condus la Biala Podlaska, în cea de-a doua noapte.

Au scos lucrurile, s-au culcat, muzica începe să coboare în bar. Nu vom dormi, vom ierta puternic schimbarea numărului. Un pic de argument cu noi a fost dat la etajul de mai sus. E mai bine, dar nu este încă o fântână. Nu ne mai oprim aici. În general, au adormit cu durere în jumătate.

Ziua a 3-a. Trezește-te și modelele de îngheț ... pe toate ochelarii.

Ultimul rătăcios a rămas. Este necesar să treci o frontieră cu Belarus și să mergi direct acasă. Bielorusii, de mult timp nu au chinuit, toate într-un mod sparing. Trecerea din Belarus din nou a venit cu o ceață, similară maghiarului.
Apoi a intrat pe teritoriul Rusiei și a început noroi. Omyvayka a turnat în râu și mașina sa transformat într-o bucată de fier murdar. Apropo, pe parcursul întregului traseu, în 6000 de km, au plecat 8 litri de omyvayka și mi-am petrecut cea mai mare parte a călătoriei mele în Rusia pe drumul înapoi.