Clubul activ de pescuit - burbot - patru zile la termen

Luând patru zile mezhprazdnichnyh de neotgulyannogo sărbătorile de iarnă, în conformitate cu invitația Nikita, m-am dus să-l văd în satul Tokarev (obl.Shatsky regiunea Ryazan), în cazul în care râul curge în apropierea cna. Când călătoriți de la Moscova, a fost acoperit de nori, iar ploaia a dus la Ryazan obl.Menya întâlnit la stația de autobuz din Shack, Nikita și soția lui Svetlana. Acum, sarcina principală a fost de a depăși porțiunea de drum de la autostrada la cele mai derevni.Rasstoyanie doar un kilometru, dar după câteva zile cu ploaie și ploaie astăzi, pe sarcina chernozemu- plin de noroi nu este o sarcină ușoară, chiar și pentru SUV-ul lor. În cazul în care derapaj în cazul în care aproape pe burta, amintindu la „dragoste și afecțiune“, a celor care sunt responsabili pentru drum, care rulează navigatorul lui (Nikita) Svetik facut fata foarte bine. Este păcat că nu am sfotkal acest așa-numitul drum și modul în care a trebuit să depășească. Fotik era în rucsac și ploaia se toarnă. După ce a intrat în casă, ploaia părea să fi oprit (pentru toate zilele în care am fost acolo).

În aceeași seară, Nikita a propus pescuitul până la ora 11:00. Pentru el în ultima noapte un cuplu a căzut într-o mizerie și el a sperat de data aceasta pentru a prinde un somn mai mult. M-am dus la companie. Cu mine am adus doar alimentatorul și niște tije de pescuit. Nu m-am pregătit pentru capturarea somnului, și va fi întuneric curând.

În acest pescuit, a primit și un copil mic. După ce a făcut o sesiune foto, a fost eliberat la părinți și a început să se adune acasă.

Clubul activ de pescuit - burbot - patru zile la termen

A doua zi, sutra a mers singur. Nikita mi-a spus despre locuri promițătoare pe râu. Mai intai am inceput sa printesc cablurile. Doar locurile de abordare a râului nu sunt suficiente. Banca noastră este mică și arbust cu copaci aproape la apă foarte. Am găsit un loc lângă un mic insulă din canal. Există un râu cu un curent decent în locul în care eram. Donatorii au pus încărcătura de cel puțin 100 de grame. A trebuit să prinde de-a lungul țărmului cu stuf și o adâncime de aproximativ un metru. Fluxul identității nu a fost slab, dar s-ar putea realiza cablajul de 20 de metri. Apa după ploi este neclară. Pe vierme nu este prins. Numai pe negi și linguri cu o vierme de sânge. Dar captura a fost mică rostovki, ruddings și amurg. Am prins o vreme și am continuat. Am încercat să prinde în locuri diferite, dar toate la fel de captură numai melochovka. Unde este peștele mai mare? Am sperat foarte mult să prind un roach.

Nikita a venit la cină. M-am întors deja în locul în care capturiază. În fața băncii abrupte (acolo râul face o întoarcere). Curentul lovește acel țărm și calmul nostru, iar malul pătrunde într-o groapă. A decis să prindă alimentatorul. A mers atât pe vâscozii, cât și pe șuvoi, încercând să găsească pește, dar pe alimentator doar un lucru mic. Okunishki, praf, roach și ruff - iar peștii sunt mai mari și asta e tot. Am schimbat duzele, le-am făcut mai mari, dar aceste "piranhas" cu granulație fină au călcat viermi și au lăsat doar piei transparente din magmă. Vârful alimentatorului a răsturnat, iar clopotele au zguduit în toate privințele. Și a durat până seara. În această zi, Nikita a prins yazya sub un kilogram.

Am plecat de acasă când era întunecată. Din cină se vîrîi un vînt plin de vînt. Din cauza lui, el nu a putut obține o momeală. Această moară de vânt a suflat încă trei zile. Zadolbal specific.

Clubul activ de pescuit - burbot - patru zile la termen

A doua zi am început din nou să merg la pescuit. Din nou, m-am dus la stufele de pe malul abrupt. Ziua a fost însorită, dar vântoasă. În timp ce moara de vânt nu a devenit mai puternică (seara a diminuat și sutra a intensificat din nou), a fost posibil să pescuiască momeala, dar în capturile din nou o minune.

Am trecut la alimentator. Din nou prăjitura. După o altă distribuție, vârful alimentatorului se îndreptă și linia se mișcă în lateral. Am tăiat - este un cizmar. Există ceva, dar ca și prin stuf (de-a lungul țărmului înăbușit în apă și până la țărm de un metru de 2,5). Mi-am luat un pui de somn lung, dar în acea zi nu am luat-o, am pus-o dimineața ... Până acum, crucianul (și asta era), am condus deja la stuf. Mlaștinile sunt scufundate. El a început să-l răspândească pe iarba moartă ca să-l tragă. O jumătate de metru s-a târât și apoi sa legat și a înfășurat lesa peste stuf și esssessno a tăiat lesa și a plecat ... A fost CAREL. Am prins crapul crucian pentru un kilogram, dar acesta a fost mai mare. Mult. Cum nu am matyuknulsya pe întregul râu - sunt uimit. Îl sun pe Nikita (el deja mergea la râu) să-mi aducă podsak-ul meu lung. Dacă era cu mine și demontat - crucianul ar fi al meu! Oh, asta dacă IF ... Podul pe care mi l-a adus și l-am ținut întotdeauna gata ... Nu mai aveam nevoie de ea. Absolut. Da, această prindere a melochovka descurajează.

Și încă pofotkal creaturi diferite:

Clubul activ de pescuit - burbot - patru zile la termen

Au plecat și au plecat acasă.

În ultima zi a sosirii mele, am început din nou să prind. Dimineața se părea că vântul era mai liniștit și putea fi prins în locul său în tăcere.

Dar nu. După o oră și jumătate, vântul creștea și furia în întregul râu. Îl sun pe Nikita și spun că vântul este puternic și nu va prinde. Sa oferit să aducă gonflabilul și să treacă pe celălalt țărm. Acolo, sub dealul abrupt din spatele turnurilor, era mai liniștit. Desigur, am fost de acord. Scoase moara de vânt.

Clubul activ de pescuit - burbot - patru zile la termen

Pe acel țărm era destul de liniștit și urca pe vârful vântului abrupt - o moară de vânt pe câmp. Am găsit un loc sub țărm și am început să-l întăresc. Terra este noroios sau argilos. Este imposibil să stai. Nataskal bucăți de lemn și panouri, astfel încât picioarele sale nu merg în noroi. Sub mal, adâncimea era de 4 metri. Mai adânc. La început am încercat să prind cablajul. A aruncat bucăți de momeală în locul pescuitului. Mâinile mici s-au adunat din nou, iar viermele și viermii au atacat mâinile. Aici, zburați asta. Și aici nu este bine. Stau la soare și la plajă. Apoi își scoase ochelarii de soare - pe față de la cercei rămăseseră fâșiile albe.

Apoi m-am hotarat sa incerc pe alimentator. Am aruncat metri la 30 - iar alimentatorul care cade la fund, se aseaza in metri 10. Pune curentul. Pe alimentator - tazh melanchovka. Și a prins-o până seara. Nikita nu a prins nimic în acea zi. Am mers de-a lungul țărmului, am vorbit cu pescarii. Seara, apa dispăruse la un metru și jumătate de țărm. Asta e pentru o zi. Se pare că a scăzut.

În dimineața următoare am avut un autobuz la ora 9 dimineața.

Cu respect și glorie respect mulțumiri pentru buburuză fotografie și inundat barca observat mare. Sper că ți-a plăcut, și crap lor pentru anul următor știi (pentru o mai în vârstă). Slavik știu cum podmetit ceea ce alții nu văd și să descrie nu numai frumos și adevărat, dar, de asemenea, astfel încât de fiecare dată când un sugrume om adult ia (se gândească la ceea ce este bun și oameni buni vor fi întotdeauna mai lungă) .Teh care încă din copilărie au învățat să protejeze natura nu va jigni (Mama noastră, și nu lăsa pe alții să se plece -Zhiznenny Slava.Dlya am avut onoarea de a acceptat Shack și vă prinde cu (prin prezenta Proffit.

Nikit! Totul a fost bine. Mulțumesc. Da, este un păcat, bineînțeles, că nu am reușit să prinde un chot important - bine, bine. Să crească!
Mulți văd frumusețea, dar nu pot descrie pur și simplu. Fotik mă ajută. Trebuie doar să te uiți în jur cu atenție. Și mai ales atunci când nu mușcă și, de cele mai multe ori, nu vă uitați la flotor, ci pe laterală și observați fiecare insectă, pasăre, nor și floare.
Ei bine, despre pro-ai lăudat ... De data asta am fost în ucenicii tăi a fost și assystirovat tu podsachnikom.

Moustached arata bine și aripioarele sunt perfecte cu jacheta lui Nikita combinate.
Și, în general, raportul este plăcut.

L-am sunat pe Sasha pe Yau-skoe și am spus mai bine pentru weekend-ul următor. din moment ce deversare nu a existat nici o adâncime 1-1,5metra.escho a spus că în acest an, Lin trezit devreme și nu este stabilă (sau klyuet.rybakov mai degrabă rău de-a lungul plajei este foarte mică. podleschika vorbește mai bine musca doar de la locul nostru spre stânga în rupturi, și în fața lui, ocolind nevoie. avertizat mult de ieșire vier lângă pârâu nostru nu se tem de turbă săpat în apropierea țărmului.

Voi lua trunchiul cu mine ... Trebuie doar să aflu ce și cum. Nikita știe la ce putem conta dacă există o armă?