Cine era în hotelul Nissaki Beach din Corfu, răspunde-mi!

Doamne! Cine a fost la hotelul Nissaki Beach? Există caracteristici (plajă, tavernă bună în apropiere), atracții. Mă voi bucura de orice sfat.

Marina [fără înregistrare] [20.07.05 11:25:02] IP: 212.16.12. *

Am locuit în Corfu la hotelul Corfu Chandris din Golful Dassia, iar plaja Nissaki a fost fie în golful următor, fie în unul. Există o coastă destul de stâncoasă care începe deja. Am navigat pe lângă hotel pe o barcă, există o plajă cu pietriș (și am avut superplyazh - gazon și apoi nisip și în mare, de asemenea, nisip), echipat, și anume cu umbrele și șezlonguri. În opinia mea, plătit. Dar Nissaki are locuri mai potrivite pentru "scufundări". Este mai adâncă decât în ​​Golful Dassiei și mai interesantă. Am văzut pe scafandri acolo și doar oamenii cu măști de tub au înotat acolo. Am vorbit cu fetele care au trăit în Nissaki și au mers cu noi la excursii - nu le plăcea hotelul. Aveau o cameră proastă, cu ferestre cu vedere la munte. Ie nici cerul nu poate fi văzut, nimic - chiar în fața ferestrei, la o distanță de aproape un metru și jumătate de metri - un munte, deoarece hotelul este construit ca într-un gol de munte. Ie dacă aveți o vedere la mare - atunci sunteți cool, dacă nu - atunci. Mâncarea din Nissaki nu era prea mare, fetele se plângeau. Cu toate acestea, după cum am înțeles, dacă locuiți în Nissaki, atunci vor exista mai multe oportunități de mers pe jos seara, pentru că există o cale de-a lungul pantelor pe care le puteți merge la un golf din apropiere, și există unele taverne de pește (numele are ceva de-a face cu numele Nicholas, îmi pare rău, nu-mi amintesc exact). În golful Dassiei, în principiu, puteți merge, de asemenea, dar nu o plimbare foarte lungă. Acolo, de-a lungul țărmului, există o potecă de piatră prin tot felul de restaurante chiar lângă apă. Sunt foarte drăguț. În general, aș spune acest lucru: dacă sunteți mai important decât sălbăticia și natura - aceasta este în Nissaki. Dacă confort - apoi uita-te la hoteluri Corfu Chandris și Dassia Chandris. Stă într-o grădină umbroasă, foarte frumoasă, cu eucalipt și măslini vechi. Încă există un cinematograf de vară. Adăugați super-plajă și un demipensiune foarte bun. Mâncare foarte gustoasă. În plus, chiar și un autobuz gratuit de câteva ori pe zi în capitala insulei.

Lusia [fără înregistrare] [20.07.05 12:30:48] IP: 212.44.141. *

Assia [fără înregistrare] [20.07.05 12:44:05] IP: 213.33.230. *

Lucy, când te întorci, nu uitați, vă rugăm să lăsați un comentariu despre acest hotel, mă uit strict la el pentru o lungă perioadă de timp, foarte mult în frumosul golf se află.

Îmi pare rău, nota nu a fost scrisă.

Rhoda

Marina [fără înregistrare] [22.07.05 12:50:57] IP: 212.16.12. *

Pentru Alla:
Masina merită luată, pe insulă este foarte interesantă călătoria. În Paleokastritsa sigur că există puncte de vedere sunt uimitoare, și apoi Kassiopi, de asemenea, se pot uita, mi-a placut, loc confortabil, apoi mai mult Castelul austriac împărăteasa Elisabeta (Sissi, soția lui Franz Joseph), precum și a capitalului, desigur. Cred că fiul meu va fi foarte interesat să vadă ambele cetăți, și vă va plăcea orașul în sine, vechile cafenele din galerii și magazine. Nu am călătorit foarte mult, deci este mai bine să vedeți mai multe recenzii pe web.
Despre hotel nu pot spune nimic special, am cea mai plăcută experiență. Pentru copii există o plajă perfectă. Animația nu este prea mare, dar ceva a fost acolo cu copiii, am văzut câteva jocuri de câteva ori. Copiii Disco pot, este foarte amuzant să le urmăresc. Există un loc de joacă pentru copii și, în opinia mea, au mai făcut ceva cu ei, au atras și altceva.
Am putea folosi tot ceea ce este în hotel Dassia Chandris (de la hoteluri de pe un teritoriu) - în cazul în care am jucat tenis de masă, deoarece acolo este mai plăcut, și, de asemenea, au mers la micul dejun acolo de câteva ori, pentru o schimbare, pentru că acolo puteți servi micul dejun pe terasă, iar în Soru Chandris - nu puteți. Mi-a plăcut, de asemenea, piscina din Dassia Chandris, este mult mai distractiv. Noaptea greacă (cu cina), la un cost suplimentar, dar poti sa te duci doar la cină, ca de obicei, și apoi du-te si uita-te la toate show - dans, etc. există unde să stai jos. Ce altceva? Șezlongurile au fost plătite, am luat dimineața, apoi am mers la cină la plajă, tocmai am lăsat prosoapele pe șezlonguri și am venit cam la patru ore. Vinul pentru cină poate fi luat cu ochelari și puteți lua o sticlă și beți câteva zile (trebuie să negociați cu chelnerii).
De asemenea, vă pot recomanda, dacă stați în fața mării, digul va fi la dreapta, iar lângă acesta vor fi oferite excursii pe barcă. Este mai ieftin decât oferta gazdă, plus masa de prânz este inclusă în preț. Dacă îmi amintesc corect, există o excursie în partea de nord (spre Kassiopi) cu opriri în golfurile pentru scăldat și pentru prânz și puteți înota în capitala pe barcă, este în seara, după părerea mea. Ei dau broșuri, astfel încât totul să fie citit. Magazinele pentru nevoile de zi cu zi (apă, fructe etc.) sunt pe strada pe care se află hotelul, mergi la stânga și la dreapta. Suveniruri și cumpărături în general - este mai bine în oraș.

Lusia [fără înregistrare] [22.07.05 16:53:22] IP: 212.44.141. *

domnilor și doamnelor! M-am dus la documente și am zburat la Corfu. Am fost în Roda acum 10 ani, o plajă de nisip, o mare foarte puțin adâncă. Apoi, hotelul a fost construit, așa că a fost bine, noi eram primii ruși în acest hotel (Rod Beach) Ceea ce acum - nu știu!
încercați să deschideți o nouă discuție. Apoi poate că altcineva va răspunde.

Marina, vă mulțumesc foarte mult!
Astăzi am primit un apel, a spus că Corfu nu chandriss a confirmat, vom merge la Dassia Chandriss (vedere la mare) .Dar în măsura în care am dat seama că nu contează, doar Dassia numere mai mari sunt mai rău - și așa mai departe toate la fel, a supraviețui într-un fel, nu în sala de toate la fel timp pentru a sta.
Am încă 2 întrebări pentru tine. și voi fi lăsat în urmă
1. Există țânțari?
Ei bine, înseamnă că atunci când navigați, ați văzut oameni bolnavi? (și apoi copilul meu și în mașină pot uneori să fie ticăloși, și eu, ca să fiu cinstit (pe bancheta din spate)
Mulțumesc!

Marina [fără înregistrare] [25.07.05 10:40:49] IP: 212.16.12. *

Încă o dată, salvarea
tot la fel mergem la CORFU CHANDRIS 8-)