Lucruri, recenzii ale grilei șoferului

De câțiva ani, pentru mulți dintre noi, cuvântul "autosimulatori" este în primul rând asociat cu seria Need for Speed. Faptul că ea nu este singurul reprezentant al genului, nu vă amintiți imediat. Într-adevăr, în fiecare an sau două apare un nou NFS și atenția adepților virtuali ai cârmei trece imediat la el. Bineînțeles! La urma urmei, partea proaspăt apărută va deveni un nou standard pentru genul anterior. Așa e, următoarea parte a NFS.

Lucruri, recenzii ale grilei șoferului

Cursele de noapte în orașele din Japonia vor fi amintite nu numai cu lumini strălucitoare, ci și cu mișcări mortale.

Nu este nimic surprinzător că orice simulator de mașini este comparat cu Need for Speed. Această serie a fost elaborată de mult timp pe o "conductă" stabilită, dar, în același timp, oricare dintre reprezentanții ei sunt condamnați la scoruri ridicate, după standardele medii. Și este de înțeles de ce. Autosimulatoare - probabil cel mai stabil gen de jocuri pe calculator. În plus față de trecerea la trei dimensiuni din schimbări semnificative, se poate observa că "conceptul de distrugere" FlatOut și introducerea unui element online în exemplul Test Drive: Unlimited. Autovehiculele, traseele, grafica, inteligența artificială, managementul sunt elementele principale. Având o atenție deosebită pentru ei și lucrul la diversitate, se poate conta deja cu o primire călduroasă. Restul - în general, lucruri mici, care, desigur, pot afecta evaluarea, dar mai ales nesemnificative. Deci, dezvoltatorii Need for Speed ​​au înțeles de mult acest lucru. Acestea schimbă doar puțin și extind componentele principale și, de asemenea, experimentează acest set întreg de lucruri. Și acum, această schemă simplă, dar eficientă a fost pusă în funcțiune de Codemasters, un birou care știe multe despre autosimulatori. Aici este, cea mai bună alternativă la Need for Speed ​​pentru astăzi este Race Driver: GRID.

Autosimulatorul nou-născut are doi strămoși - Collin McRae DiRT și seria TOCA. În primul rând, el datorează un model de deteriorare și un motor grafic, modificat spre bine. Dezvoltatorii au acordat mai multă atenție efectelor grafice: la setările maxime mașinile nu mai par a fi scoase cu ceară. Tipul de praf și de fum de sub roțile rivalilor este impresionant - nu există nici cea mai mică dorință de a intra într-o astfel de groapă. De asemenea, dezvoltatorii acordă mult timp dezvoltării mediului: pe autostrăzile obișnuite au fost adăugate drumuri urbane. Soiul lor nu te va lăsa plictisit și nu te va ajuta să navighezi pe pistă, dar în același timp nu te distrag deloc. Clădirile nu sunt deloc asemănătoare cu "cutiile" gri și, potrivit datelor externe, pot chiar să concureze cu un militant care nu este atât de nou. Dar, uneori, grafica inteligentă prezintă surprize neplăcute: cu o abundență de fum sau un joc de umbre prea eficient, viteza de cadre pe secundă scade brusc.

Lucruri, recenzii ale grilei șoferului

"Curse este totul" - aproximativ pentru a putea traduce sloganul oficial al jocului. Nu, nu este doar o expresie eficientă. Aceasta reflectă într-adevăr conceptul de GRID. Elemente suplimentare, cu excepția raselor, foarte puține. Nici nu reglează în toate manifestările sale, nici un complot, nici o excursie gratuită în jurul orașului. Dezvoltatorii au făcut totul pentru a ne asigura că petrecem cât mai puțin timp în meniurile de joc. Modificați culoarea, dacă doriți să alegeți un număr și desen pe corp - tot ce se poate face cu autoturismele. Ei bine, aproape totul. Vă amintiți autocolantele cu logo-urile companiilor, dragostea pentru care am plantat cu sârguință în ultimele părți ale NFS? Există o astfel de decorare îndoielnică. Și în final a fost motivată. Postiturile pe corp sunt furnizate de sponsorii corespunzători, dar pentru a obține bani pentru ei, trebuie să îndepliniți condiția: terminați la o anumită poziție, nu vă deteriorați etc.

O altă caracteristică frumoasă este un mic indicator pe mini-card, care ajută la reglarea vitezei. Culoarea galbenă - este posibil să treci, pur și simplu având gaze eliberate. Roșu - este timpul să apăsați frânele. Răspundeți-i mai bine cu o mică întârziere - funcționează cu o marjă la timp. Uneori, indicatorul este sincer - în special în cazul îndoielilor lungi. Oricum, vă va ajuta în joc, merită să vă uitați mai atent la subtilitățile muncii sale.

Lucruri, recenzii ale grilei șoferului

A încerca rasa americană de a supraviețui online merită cel puțin pentru dragul unor astfel de imagini.

Cel puțin o dată pe joc, veți petrece câteva minute pentru a alege un coechipier care va participa la cursa cu dvs. El va da toți banii câștigați, dar va trebui să plătească chiria, plus - procentul de profit. Toți potențialii parteneri au un număr de parametri, însă nimeni nu se va angaja să-și explice influența asupra rezultatelor. La urma urmei, monitorizează partenerul, precum și gestionează și interacționează cu el, nu poți. Sincer, fără această posibilitate, GRID nu s-ar fi înrăutățit. Dar pentru a ști că pe pista nu ești singură, este încă plăcută.

Practica, calificarea, cutiile, amenzi pentru conducere periculoasă și tăierea pistei - toate acestea au căzut în uitare cu TOCA. Trucuri de putere - cea mai fiabilă modalitate de a intra în poziția de lider. Oponenții virtuali nu le folosesc, pe pistă se comportă cât se poate de corect și evită orice contact cu alte mașini. Adevărat, odată cu trecerea răsucirilor și a întoarcerii cazului, ei nu sunt atât de bine: adesea trebuie să privească zboruri dramatice în lateral. Aici, în situația online, situația este opusă. Majoritatea jucătorilor nu au deloc sentimentul de auto-conservare, iar dacă dauna este activată, ei câștigă de obicei cele mai exacte. Cropping este, de asemenea, în ordinea lucrurilor, acesta este cel mai bun mod de a depăși. Cu un joc cu un singur jucător măsurat, o astfel de legiferare online este în contrast puternic, astfel încât orice rasă oferă o furtună de emoții. Având experiență acumulată, asigurați-vă că încercați online. Sunt garantate tipetele.

Un model de deteriorare merită o mențiune separată. Ea este identică cu DiRT - după impacturile cu bucurie deformate, iar apoi părțile corpului și a roții cad, dar nu mai mult. Firește, impactul afectează șasiul. Cea mai mare influență asupra comportamentului mașinii este cauzată de roțile defectuoase: începe să "conducă" la partea potrivită, întoarcerea în direcția opusă devine mai dificilă. Împărțiți restul "umpluturii", fără a deteriora roțile - aceasta ar trebui judecată. Coliziunea cu gardurile de-a lungul unei traiectorii drepte se termină, de obicei, fatală.

Lucruri, recenzii ale grilei șoferului

Nu este întotdeauna posibil să stați pe drumul cel bun în această stare.

Regimul de carieră din GRID este simplu, dar interesul pentru acesta nu se estompează până la final. Alegerea rutelor pentru trei regiuni: Statele Unite, Europa, Japonia. Țara Soarelui în creștere - este nu numai rasele tradiționale de circuit, dar, de asemenea, mai multe tipuri de derivei (la punctele de pe diferitele tipuri de piese, combinate cu circuitul de curse), precum și „toga“ - rasa-persecuțiile pe serpentine de munte, cum ar fi concursuri în Canionul NFS: carbon. Statele Unite și Europa se pot lauda cuómai multe tipuri de autoturisme. Sunt existente și tipuri unice de rase în aceste regiuni. În Statele Unite, acest derby de distrugere este o cursă de supraviețuire cu drumuri intersectate. Este păcat că ei sunt reprezentați doar de o singură competiție, iar subiectul ar trebui dezvoltat - cu acest model de deteriorare puteți aranja o bătălie în arenă nu mai rău decât FlatOut.

Regiunea europeană a fost distinsă de cursa de anduranță celebrată - "24 de ore de la Le Mans". Nu, nu trebuie să înfășurați toată ziua - două minute virtuale sunt aproximativ egale cu secundele reale. Acest timp va fi suficient pentru aproximativ trei cercuri.

Fiecare regiune este împărțită în trei nivele, în primele două - șase curse, în ultimele trei. Următoarele etape se deschid cu o reputație crescândă - se câștigă în curse, împreună cu bani. Deci, pentru a merge mai departe, nu este nevoie să treceți prin toate competițiile. Dacă doriți, puteți participa chiar în aceeași cursă, până când se acumulează numărul necesar de puncte.

Lucruri, recenzii ale grilei șoferului

Gardurile de protecție ale lui shikan rar rămân intacte în competițiile online.

Aceasta este frumusețea jocului: după o mică parte introductivă, jucătorul deschide imediat optsprezece piese diferite în mai multe discipline. Pentru cursa, mai întâi trebuie să cumperi o mașină, dar aceasta nu este o problemă: dimpotrivă, trebuie să încerci din greu să reduci soldul la zero. Fiecare clasă de mașini include mai multe mașini. Da, ele diferă în valoare și în termeni de caracteristici abstracte, însă în practică nu există aproape nici o diferență.

Prin urmare, poate, problema principală a GRID. Fizică. Mașina se comportă cu adevărat pe drum mai capricios decât în ​​același NFS, dar nu va fi dificil să te obișnuiești cu managementul.

Dezavantajul este că toate autoturismele de pe șosea se comportă în același mod. Diferențele se reduc la denumirea disciplinei și cercurile în jurul parametrilor "viteză", "accelerare", "control" și "frâne". Diferența dintre oricare acordat Mazda, Dodge Viper și puternic „formula“, numai în faptul că unul merge mai repede, celălalt devine mai bine, a treia viteza de bine câștigă. Asta e tot. Nu mai nuante. Informațiile despre mașină nu indică nici măcar unitatea. Nu e de mirare: orice ar fi, nu va afecta nimic. Pe de altă parte, începe să se gândească la asta, nu dintr-o dată - pe fondul a ceea ce se întâmplă fascinație simplu fizică (deși ar fi mai potrivit să o numim aritmetică) nu este vizibil la interval de aproape pentru o lungă perioadă de timp. Poate că acesta este chiar un plus, nu un minus - mai puține dificultăți pe calea de a se bucura de joc.

Să facem un rezumat puțin. GRID - o alegere excelentă pentru toți cei care nu sunt indiferenți față de autosimulatoarele arcade. Are tot spectrul de caracteristici necesare pentru a vă place pe fanii genului. Da, managementul la început neobișnuit, dar foarte curând veți înțelege - este mult mai ușor decât pare. Dacă comportamentul realist al mașinii pe pistă este unul dintre cele mai importante criterii pentru dvs., veți fi cu siguranță dezamăgit. GRID încearcă să fie ca un simulator realist, dar în realitate nu este așa de simplu un joc arcade ca Need for Speed.