Recenzii de filme - "Twilight"

Acesta a fost de două zile de când Bella a murit în durerile nașterii, și apoi a reînviat într-o încarnare mult-așteptata. Fiica ei nou-născută, Renesmee, crește în sălbăticie, iar Jacob a fost înregistrat în ea în camera de zi a casei Cullen și este gata să-i protejeze pe iubitul minore de toate la rând. O rudă a lui Kallenov Irina trecând prin. fericire conjugală văd altcuiva (și, probabil, invidios), el înțelege totul greșit și aduce Volturi despre încălcarea legii. Învățând acest lucru, Cullenii încep să se adune în jurul lumii martorilor vampirilor pentru a-și dovedi nevinovăția.

Recenzii de filme -

Pregătiți batistele: ultima serie de saga Twilight apare pe ecrane despre dragostea unui vampir frumos și frumos către elevul de liceu. Pe fondul ideii necomplicate patru părți unite anterior de abstinenta, filmul final sa arate aproape în aceeași suflare. În primul rând, fiind pe picior de egalitate, Edward și Bella nu mai încearcă să se abțină de la abstinența sexuală și să petreacă ore întregi care se întreabă despre ceea ce amenință să scape din relațiile platonice. În al doilea rând, aceasta este singura parte în care există un conflict extern distinct. Și, în al treilea rând, pe lângă chipurile triste ale membrilor familiei Cullen și ale clanului Volturi, apar caracterele carismatice secundare, dintre care unele au, de altfel, și puteri supranaturale. Și filmul mai aproape de sfârșitul este transformat într-un fel de asemănare plăcută „X-Men“, cu capete de rupere. Lupta pentru viața privată și o viață de familie fericită sub jugul tradițiile seculare se trezește starea de spirit revoluționar printre această comunitate mică. Prin resturile dense ale suferinței, personajele principale creează o declarație serioasă despre puterea unității familiei. De fapt, unele accent pe valorile familiei, forțează chiar și pentru un moment pentru a reflecta și a ajuns la concluzia că, în cazul părții finale a „Twilight“ nu este atât de fără speranță. Bella, a cărei părinți sunt divorțați de mult timp, nu își găsește doar un iubit, ci o familie în care toată lumea este legată una de alta pentru totdeauna și întotdeauna cu o iubire întunecată, secretă și strălucitoare. Și nimeni nu va pleca vreodată.

Recenzii de filme -

Problema cu "Twilight" a fost întotdeauna aceeași - Stephanie Meyer a urmărit îndeaproape producția lor. Pentru a încânta fanii, acest lucru a garantat un transfer aprofundat al sursei literare pe ecran. Și, prin urmare, cu condiția box office. Dar indiferent de regizorul care a preluat versiunea de ecran - toate acestea s-au dovedit prost. Este imposibil să faci un film benign, să lucrezi cu un scenariu atât de mort și să nu ai cum să o corectezi. Deci, aici, regizorul Bill Condon a fost forțat să dedice o treime din film unui film timid, transformându-se treptat într-o flirtă postcoitală.

Recenzii de filme -

Noi trebuie să plătească tribut doamnei Meyer - a schimbat lumea (dacă nu pentru totdeauna, apoi pentru o lungă perioadă de timp), ne legitimează în cele din urmă durnovkusie hardball ca o sursă de venit. "Writer" a demonstrat încă o dată că audiența cea mai recunoscătoare și mai pretențioasă este adolescenta, mai ales cea de sex feminin. "Twilight" se termină - nu contează, mecanismul este lansat. Baton de anul trecut au confiscat „Hunger Games“ (deși este un produs mai bun), a cumparat drepturile de ecranizare chiar nu au terminat trilogia „divergent“ Veronica Roth, și este pe cale de a veni un timp când vom găsi în cele din urmă cine va fi confirmat cu privire la rolul lui Christian Grey și Anastasia Steele. Dar crede-mă, caracterele „50 de nuanțe de gri“ între ele torturile vor jibe exact aceleași clișee ca Bella si de cosmar pe Edward, deoarece majoritatea existenței lor sunt obligați să doamnei Meyer. Unii ar putea spune: „Stai un minut, dar totul a început cu“ Harry Potter „, dar, din păcate, a fost peste tot: .. Incredibil entorse complot, personaje interesante și personaje, unele dramatice acum literatura de masă (și după acesta și de film) poticneste și poticneli din motive juridice și sub o furtună de aplauze. „Amurg“, prin natura lor sunt infinite și va fi replicat la albastru planetar în față, în timp ce o altă casnică plictisită între alăptare și Turcia coacere nu se va scrie pe coada de hârtie igienică trilogia cu noi tendințe, să sperăm că se va revolta împotriva prostiei și simplificării.

Recenzii de filme -

Imediat ce suntem acoperiti de hipnoza, este nevoie sa intelegem, chiar si superficial, fenomenologia "Twilight". De ce, în timp util, această lucrare și adaptările sub-ecranului au provocat o astfel de emoție? Complotul și priceperea naratorului dispar. "Twilight" este de interes din punctul de a nu influența atât publicul feminin, cât și dezvăluirea dorințelor sale ascunse. E simplu. Personajul principal este o fată obișnuită care nu are semne externe remarcabile sau abilități uimitoare, trăind o viață destul de obișnuită. Cel mai mare talent al ei este acela de a intra în situații ciudate, amenințând sănătatea ei și chiar viața. Cu retorica, de asemenea, probleme - mai ales ea bâzâie, se înroși și se împiedică. Și principalul lucru este calitatea - insecuritatea. Sub această descriere, se pare că există un procent mare de femei reale de vârste diferite care trăiesc pe planeta Pământ. Cine dintre ei nu vrea să întâlnească întâmplător un tânăr misterios, care este incredibil de bine, mereu elegant și până la morman - indecent de bogat? Kind, puternic, inteligent și talentat (poate juca pe pian). Cine se îndrăgostește în mod pasnic și pentru totdeauna de prietena lui obișnuită pentru însăși existența ei.

Recenzii de filme -

Din anumite motive, majoritatea sunt direct convinși că cei care exprimă un alt punct de vedere sunt supuși disfuncțiilor respiratorii, sunt lipsiți de simplitatea percepției și nu știu cum să se bucure de viață. Acestea sunt doar opiniile pe forum. mai mult >>

Perfecțiunea, este un fan al fripturilor cu sânge pretinzând că e răcoros pentru el să fie membru al societății pentru bunăstarea animalelor? Perfecțiunea este capacitatea de a ucide "imperfect" cu impunitate? Perfecțiune. mai mult >>

Și ea a privit și a citit. Ceea ce este incomprehensibil aici, esența povestirii în sine este dragostea perfecțiunii pentru imperfecțiune. Vrei să spui, nu a visat, nu cred că, nu a comparat. Că există un regizor, actori, scene. mai mult >>

Moralul? Nu există nici o morală aici, sau, de altfel, moralitatea răpirii este o oportunitate de a ucide. Probabil că fetele adolescente scânteiau cu încântare când se transformase într-o panglică supersonică și vânau în vânătoare. mai mult >>

Numărul total de postări: 0

Citiți restul mesajului și lăsați-vă aici aici >>