Recenzii de filme - "Protocol imposibil de misiune fantomă"

Recenzii de film >>

Recenzii de filme -

A patra "Misiune ...", la fel ca a treia - plăcută divertisment, necomplicată, dar nu atât de lipsită de gust. Pe decizia savuroasă a producătorilor i-au pus animatorul Brad Bird ("The Incredibles", "Ratatouille"). Înțelesul este nu numai că majoritatea filmelor de la Hollywood împrumută de la ritmul animației și stilul de prezentare. Tom Cruise însuși pentru o aniversare de 50 de ani a devenit mult timp un personaj absolut animat. El este un arhaism dulce al secolului al XX-lea, numele său este un substantiv comic. Personajul dramatic grav este interpretat de Jeremy Renner. care, apropo, va deveni principalul erou al celei de a patra părți a unei alte saga de spionaj, despre Born. Paradoxul este că acest nou erou - singura aducere aminte al acestei „misiune imposibilă“ a fost o dată în primul rând un incitant thriller cu spioni. Restul echipei se încadrează perfect în formatul aparent neașteptat al acestei serii de desene animate absurdiste. Tipii ăștia sunt rupte în mod constant echipamente necorespunzător, cineva cineva poate arunca accidental pe fereastră, au fost fotografiați la glumele celuilalt, chiar și sub o grindină de gloanțe, dar încă câștiga, pentru că acestea sunt - bune. O logică familiară.

Recenzii de filme -

Directiva prin telefonul public high-tech, copoi rus (Vladimir Mashkov), urmarind Hunt din întreaga lume, geniul nebun, conceput pentru a distruge întreaga lume (Michael Nyqvist) - nimeni nu este capabil să-l perceapă în mod serios. Inclusiv eroii înșiși, care se distrează, de asemenea. Distracție și nu ne plânge - la urma urmei, după ce a pus magicianul arena clovni du-te, „Serghei, nu-i așa, Serghei?“. - Și unde este Ethan? - A fugit pentru focoase nucleare. Un alt lucru este faptul că grupul „Misiune ...“ este mult mai clar decât în ​​partea anterioară, se pare să spun mai dure târziu. Sunt oameni dintr-o epocă complet diferită, cu care este plăcut să petreacă două ore în memoria veche. Dar când final Hunt merge în mod tradițional la un nou loc de muncă este noaptea să nu mai urmeze-l doresc.

Tom Cruise. Mikael Nyqvist. Simon Pegg. Jeremy Renner

fotografii >>

Recenzii de filme -

Recenzii de filme -

Recenzii de filme -

Recenzii de filme -

discuție >>

Filmul a venit la gustul # 33; a râs în inimă. mai mult >>

Nu este un thriller spion, ci un fel de parodie. Filmul nenorocit # 33; mai mult >>

Filmul este excelent. Și Tom Cruise însuși a făcut toate trucurile. Și glumele se încadrează în atmosfera filmului. Filmul este foarte pozitiv. Violența și seriozitatea sunt suficiente în viața obișnuită. mai mult >>

Total Mesaje: 3

Mesajul dvs. puteți pleca aici >>

Recenzii de filme -