Guf, slim «gusli» recenzie pe album

Dezasamblam albumul comun al lui Guf și Slim

Acum 10 ani a ieșit legendarul "Orașul drumurilor". Acum 9,5 ani a venit "Swing". Fanii Centr au avut timp să crească, pentru a primi în afara de droguri, să ia un împrumut, pentru a primi o familie și o burta de bere, dar ele sunt încă în așteptare pe Guf, subțire și Ptakha la fel, că a fost „timpul.“

Aceste așteptări sunt clare - vrem să se simtă tineri, chiar dacă acestea să fie, așa cum este revendicat în momentul în care trio-ul, nu este atât de ușor. Această poveste este etern - ascultătorul vrea, asa ca a fost ca înainte, nu a urmat schimbările care au loc în industrie, iar când Faraon a chemat pe unul dintre cele mai populare rapperi în moderne rusă, scuipă - spun, cum poate fi ceva, prietenii mei, unde e "Nu uita rădăcinile tale" și "ea îmi aparține și este la fel ca mine". Iar atunci când, de exemplu, Nagano înregistrat cu același farul, este perceput ca fiind aproape trădare.

Trebuie înțeles faptul că mulți muzicieni nu sunt mulțumiți cu o sută la sută produsul pe care îl produc, pentru că ideea era proaspătă, atunci când a venit în minte în timp ce scris versuri ca a fost scanteia. Dar, în timp ce toate acestea au fost înregistrate ca minus dotachivalsya în timp ce plug-in-uri și probele au fost selectate, în timp ce 11 va asculta demo-uri, care doresc să ajungă în cele din urmă idealul, sau cel puțin versiunea digerabila - o senzație de prospețime și noutate diminuat. Iar muzicianul aduce pe un platou de argint, care, pe care el a avut transpirație atât de mult timp, iar ascultătorul l - Fu, vin imediat ce era acum 10 de ani! Iar faptul că voi trei ori mai așezat pe textul pe care îl experimentează, va asculta câteva sute de contra înainte de a selecta cele prețuite, care a intrat albumul - e problema ta și nu mă interesează.

De ce i-au plăcut lui Centr? În primul rând, pentru că sunt (sau pur și simplu „ea“? Și acesta este un caz în care nu este necesar să se precizeze exact cine) a lovit nervul de timp. Zeci de mii de oameni din întreaga țară și în străinătate pentru a auzi cântecul propriei lor vieți, au spus înainte de Vladi, ele însele recunoscute în fiecare notă și fiecare cuvânt. Empatia! În al doilea rând, acești tipi, în primul rând, din nou, Gough, a vorbit atât de deschis despre, de la ceea ce doare capul de azi și ce pachet (angajat o dată pentru a cita părinții fondatori - du-te la sfârșitul anului), că viața lor au fost transformate în o anumită serie audio, un jurnal audio. Ascultătorul ca și spionaj pe cineva prin gaura cheii, de multe ori vazand-o, așa cum sa menționat mai sus, în sine. În al treilea rând, a fost interesant (un al doilea membru al trupei). Un semn al treilea partid: foarte des se părea că el a fost liantul care a avut loc toate cele trei dintre ele împreună. Așa cum am scris odată despre asta deja, „Eu nu pot întotdeauna exportate ca un muzician, ci ca un om exportat întotdeauna.“ Și Guf, subțire și dovedit prin „mai mult“ și „Ikra“, că liliecii moderne sunt „tu“.

De ce o astfel de schimbare a avut loc în ceea ce privește sunetul, în plus față de dorința de a ține pasul cu vremurile? Amintiți-vă, a cerut recent Gufan DUD - în cazul în care, spun ei, conduc la concerte? Asta-i drept, conduce în Guf nu este foarte mult (așa cum este cazul atunci când putem spune cu siguranță că Slim este în acest aspect mai abruptă), performanțele sale solo sunt adesea trase Mafon și slam. Într-adevăr, țăranii sub 40 într-un fel nu a vrut în mod special să danseze pe scenă - din cauza unității în cazul unei „psalterion“ se va întâlni doar primul din producția.

Ceea ce rămâne: așteptați pentru a doua parte a „Harp“, și, cel mai important, spectacole solo, în primul rând Gufan că, în calitate de practica din ultimii ani, toate cele mai bune pune pe spectacole solo. S-ar putea crede că nu ar fi făcut acest lucru.

Guf, slim «gusli» recenzie pe album