Un film pe care îl fac oamenii! (2018) - recenzii, recenzii, remorci, actori, data lansării

Femeile neacoperite, jumătate de milion de dolari și patru eroi care vor lua parte la jocul "Sex Lotto", organizat de un milionar extravagant. Esența jocului este de a seduce cât mai multe femei în stațiunea de pe litoral în cinci zile. După ce i-am primit sarcinile, cele patru magnifice s-au dus în luptă. Dar toate obiectivele nu sunt deloc simple - bunica, soția oligarhului, fecioara, feministul, sectarul - și numai cei mai buni vor primi un premiu. Toată lumea va folosi propriul arsenal de marcă și toată lumea va fi aproape de a obține jackpot-ul prețuit, scriind noi victime în lista victoriilor bărbaților lor. Dar, în mod neașteptat, în "afacerea sexului" va interfera cu iubirea.

Noi recenzii ale criticilor

Feedbackul site-ului

Cred că astfel de filme defăimează națiunea noastră, țăranii noștri. Se pare că directorul a rămas în urmă în dezvoltare. odată ce crede că țăranul crede doar un singur loc. Este un sentiment că în filmul său nu trage oameni, ci animale reale. În ceea ce mă privește, este mai bine să revizuiți acasă toate piesele "Ce spun oamenii despre" decât să petreceți timp și bani pe acest film.

Voi reconsidera? Nici un fel!

Impresiile filmului? A plecat și a uitat.

• Înapoi în viitor 1985 Science Fiction, Comedy, Adventure

• Horizontal widget 280x80 px

Conține o meta-evaluare a lui TenStars; ratingul mediu al criticilor cu numărul de recenzii și raportul dintre ratingurile negative, medii și bune; Evaluarea utilizatorilor site-urilor. Search and IMDB

Copiați codul HTML Ctrl + C pentru a copia în clipboard în cod BB Ctrl + C pentru a copia în clipboard

Horizontal Widget 360x136px

Conține numele; un poster; ratingul mediu al criticilor cu numărul de recenzii și raportul dintre ratingurile negative, medii și bune; evaluarea utilizatorilor site-urilor: Film Search și IMDB; meta-rating TenStars