Hotel "Pio" pe canalul Griboedova

De data aceasta hotelul nu a fost rezervat de mine, așa că m-am bazat în totalitate pe prietenii care au rezervat o cameră triplă frumoasă la Pio Hotel. Cel mai probabil, acest hotel face parte din categoria căminelor, dar asta nu-și întoarce limba așa-numita lui. Voi încerca să justific.

Camera este decorată în culori deschise, este plăcut să fii acolo

Camera era foarte curată și spațioasă. Cred că s-ar potrivi în mod liber 4 persoane. Au fost două paturi moi și o canapea mare.

Sankt-Petersburg - satul regal

În locul unui dulap există un spațiu atât de deschis. Cred că este convenabil pentru o scurtă ședere

Vedere din fereastra de pe canalul Griboedov

În camera noastră era chiar un element decorativ sub formă de aragaz! Mai târziu am văzut astfel de oameni în palatul Yusupovilor și în Țarskoe Selo. Apropo, nu sunt sigur că acesta este doar un element de decorare a camerei. Casa este veche. Și brusc?

Sankt-Petersburg - satul regal

După cum puteți vedea, există suficiente locuri pentru patru

Hotelul este situat la etajul 3 al clădirii rezidențiale, nu există lift. Chiar la ușă am fost întâmpinați de o amantă plăcută Svetlana, am dat papuci, am cerut să-ți scot pantofii chiar la ușă, ca acasă. Aproape de recepție există o zonă de bucătărie.

Masă de masă și de a uhhnya

Poți să bei ceai, poate chiar ceva de gatit, nu am folosit-o. Prețul camerei noastre include micul dejun, după cum explică gazda, micul dejun este servit strict la timp, pentru că sunt mulți oaspeți, iar masa este singură. Comandă pentru oaspeții de mic dejun pleacă seara. Am comandat terci de lapte, de asemenea, ați putea comanda brânză de vaci cu smântână sau sandvișuri sau ouă amestecate. La micul dejun am primit o vază de gem, iaurt, pâine, unt și suc. O dată voi spune că am mâncat oaie atât de delicioasă pentru a doua oară în viața mea. Hostesa a gătit-o chiar în fața noastră (dar înainte de micul dejun).
Apropo, despre hostess. Svetlana, o femeie foarte frumoasă în comunicare, dar de ordine strictă, ne-a dat imediat să înțelegem că suntem ca și cum la o vizită. Am fost interzis să merg în pantofi, am interzis, de asemenea, zgomotul, care, în general, este corect, dar pare oarecum ... foraj sau ceva. Este greu de găsit cuvântul potrivit. Un fel de doamnă supraveghetor, care arată amabil, dar ferm cum să trăiască în apartamentul ei. Veți fi întotdeauna într-o stare de tensiune, dar brusc veți face ceva rău. Pe de altă parte, cred că acest lucru explică puritatea, liniștea relativă a hotelului. Nu am avut plângeri împotriva gazdei, dar nu m-am putut relaxa complet. Tot timpul am simțit că nu eram acasă, dar la o petrecere, casa de locuit era strictă și putea să facă a ta-ta. Cu toate acestea, pentru mine nu este atât de important. Evaluare la hotel în Buking este foarte mare (9), în recenziile scrise adevărul.
Hotelul dispune de mai multe grupuri sanitare, dușuri, o zonă cu o masă de călcat și chiuvete.

Sankt-Petersburg - satul regal

Una dintre camerele sanitare, o zonă de spălare, o sală de duș

traseu
Ziua 1. Petersburg

Prima vizită a fost Catedrala din Kazan

Am ajuns târziu, așa că masa de prânz ne aștepta la Marele Konyushennaya din pubul "Mollys Mews" (casa 5). Totul este foarte gustos! Mulți străini și Petrograderi merg la prânz, este ieftin la standardele de la Moscova.

După ce am examinat Marele Grajd, ne-am dus la malul râului Moika prin Konyushenny Lane. Am plănuit să inspectez muzeul-apartament al lui Alexander Pușkin, dar nu a funcționat la timp. Au lăsat-o pentru data viitoare.
Înainte de Palatul Yusupov merge destul de departe, dar complet partea istorică a orașului, clădirea secolului al XIX-lea. Frumos!

Palatul în sine este uimitor cu bogăția sa (mi se pare că este într-adevăr mai bogată decât Palatul Tsarskoe Selo) și costul ridicat al intrării. Nu-mi amintesc exact cât de mulți bani avem, am luat un ghid audio, deși există excursii gratuite, dar există întotdeauna o mulțime de oameni pe ele, nu poți fi prins. În opinia mea, fiecare dintre noi a plătit 700 de ruble. a lăsat un depozit de 1000 de ruble. pentru un ghid audio. Tarifele se află pe site.
Vă sugerez să vă bucurați de frumusețea interioarelor.

Sankt-Petersburg - satul regal

Amazing decor interior si plafon

Îmi place foarte mult moda din secolele trecute: interiorul camerei de a face într-o singură culoare

Din nou, basorelieful tavanului. Forme mici

Sankt-Petersburg - satul regal

Ah, acest șemineu malachit!

Nu știu de unde mai merg. planifică să-mi împărtășesc Mie mi-e teamă, de îndată ce îți spun despre planuri, totul zboară în tartar. iar în Peter și cu mine mergem mereu peste tot în fiecare zi. rutele sunt stabilite, cred. Astăzi, fratele meu cheamă și știind că călătoria mea la NG este acoperită, întreabă când călătoriți. Răspund că nu merg, dar sinceritatea lui este o surpriză atât de mare ca și cum o fac. chiar și rudele nu mă reprezintă pentru mai mult de o ședință de luni.

Am citit despre Hotel Pio și am zâmbit. Mi-a amintit de hotelul "Comfort" din Cheboksary. Hotel-house - așa că numesc acum acest tip de hotel. Și deși gazda noastră a fost foarte sufletul și mindfulness, iar hotelul este mult mai abrupt, interiorul, așa cum se spune, bohny, dar îmi amintesc că suntem aici. cu respingere. Nu-mi place prea multă atenție, sub care nu mă pot relaxa. Aceste papuci. Am fost șocați atunci. Nu-mi place să mă simt la hotel ca oaspete. Nafig, nafig. Nu vrem cu adevărat să dormim cu prietenii, ca să nu întindem oamenii, ca să nu ne simțim inconfortabili. De ce pentru banii proprii, se simt "fixat în circumstanțe", frică de un pas suplimentar pentru a pune piciorul?

Sankt-Petersburg - satul regal

Galya, așa că m-am gândit la faptul că nu trebuie să-i strângeți pe oaspeți, cerându-i să petreacă noaptea. Deși am prieteni de școală la Nižni, Cheboksary și Peter trăiesc. Recent, am început să observ din spatele meu că este mai ușor pentru mine să stau într-un hotel și să mă întâlnesc într-un teritoriu neutru))

Înțeleg când nu mai erau hoteluri înainte. Apoi a rămas la prieteni și rude. Dar acum acesta este ultimul secol! De ce. Hoteluri sunt întunecate pentru fiecare gust și pungă. Și veniți să vizitați sau să mergeți (călătoriți) undeva împreună și astfel este posibil. Nu ne gândim nici măcar la oprirea la cineva. Aici, să vă întâlniți, da, cu plăcere.
Singura excepție a fost cu noi în această vară. Anya și mama ei au fost invitați și au oferit un apartament complet gol. Și în apropiere nu erau case de oaspeți. Aceasta este inima regiunii Ryazan. Și dacă oamenii trăiesc într-un apartament, dar trăiesc mai îndeaproape, ceea ce se poate ascunde aici, atunci nu poate fi o întrebare.

Sankt-Petersburg - satul regal

Tahira, vă mulțumesc pentru raport! Weekend-ul a fost un succes și hotelul este frumos.
Îmi place să rătăcesc pentru Peter. Privind fără griji de jur împrejur. Câți kilometri pe parcursul plimbării protopali nu s-au prefăcut?
Donuts a vrut! Nyam, da.
Palatul Yusupov este superb! Prietenul meu și cu mine am fost destul de norocoși să vizităm spectacolul din interiorul palatului. Fiecare acțiune din interior. A fost delicios!

Sankt-Petersburg - satul regal

Elena, nu, nu au făcut-o, dar nu cred. Kilometri 5, probabil.
Și cum să ajungi la jocul din palat? Există bilete vândute la biroul de bilete?
Imaginați-vă ce vedere superbă!

Sankt-Petersburg - satul regal

Nu știam cum să o fac acum. Cel mai probabil pe Internet există un răspuns la această întrebare. ) Și apoi femeia din casa de bani din oraș pe Nevsky, după ce a aflat că am venit de la Moscova pentru o singură zi, a spus că va lua ceva special pentru noi în această seară. De asemenea, a luat-o! Îl mai amintim cu recunoștință.

Au fost spuse multe lucruri despre Petru, și totuși este un oraș atât de minunat și uimitor că, ai dreptate, întotdeauna trebuie adăugat ceva! Vă mulțumim pentru călătoria și povestea! Aveți fotografii ale "Pickle-jam"? Recent am fost dus de interiorurile neobișnuite ale cafenelelor, nu chiar neapărat neobișnuite, ci pur și simplu stilizate.
Galya, imi plac si toate aceste sobe vechi si seminee, chiar pana la tremurat le iubesc))) O asemenea frumusete! Și întotdeauna mă uit afară din ferestrele palatelor și palatelor, de fiecare dată când cred că uneori, la fel cum altcineva stătea în locul meu și făcea același lucru - un sentiment uimitor.

Oh, super, mulțumesc!

Super! Și nu am avut timp acolo. Prima dată a fost la St. Petersburg timp de 6 zile, așa că a reușit să scape doar de oraș și de Schitul cu Muzeul Rus.
Chiar și în Peterhof nu a avut timp)) Dar soția lui ia plăcut cu adevărat bărcile de pe Neva. A trebuit sa fac skate de mai multe ori))

Dar astfel de sobe sunt încă în apartamente în Cracovia întâlni. Se pare oboldenno, sunt de acord.

Mulțumesc pentru Tsarskoe Selo. Desigur, în banca de porci))

Sankt-Petersburg - satul regal

Victor, timp de 6 zile ai avut timp! Am împărtășit vizita Schitului și a Muzeului Rus pe diferite călătorii, nu le puteam învinge. Sunteți eroi!