Pisica mea preferata este Yasha (Elvira Guseva)

Yasha sa născut dintr-o pisică pufoasă cu trei ochi, cu ochi mari galbeni. Era neted, dar cu părul lung, albastru-negru, cu o specie albă pe piept. De îndată ce a început să deschidă ochii, am fost surprinși de albastru, dar a fost de scurtă durată, cu ochii eliminate în curând, târât cu ei plecat, și Jascha, a început să se uite la lume aceiași ochi galbeni, ca și mama lui. Dar era ceva special în privința lor: surpriză, încântare, curiozitate - asta mă făcea să mă mituiesc. M-am îndrăgostit imediat de el, deși înainte de asta nu aveam nimic de-a face cu pisicile negre.

Yasha a devenit foarte curios, a mers mult timp, a alergat pe iarbă, a prins tot ce sa mutat: lăcuste, fluturi, muște. Sărutul piciorul și deține, apoi eliberați și prinde din nou, nu a fost până atâta timp cât insecta va scăpa din ghearele lui, sau până când îl chinuiască cu jocul său până la moarte.

Alături de casa noastră este un râu, unde în fiecare dimineață tatăl nostru pescuia. Pisicile, costîndu-l să se clatine doar cu mânerul din fierbător, s-au adunat în jurul lui și au alergat la rîu înaintea pescarului. Aici este și primul pește. Tata o aruncă pe țărm, pisica mamă pare să înceapă să mănânce, dar Yasha se ridică și imediat pleacă. Cu al doilea pește, același lucru se întâmplă, cu al treilea ... până când Yasha este urât, pisica nu atinge peștele, ci doar creează vizibilitate. Fata noastră inteligentă, îi învață pe fiul ei așa! Cum n-aș fi putut ghici înainte?

Ei bine hrăniți și fericiți, pisicile noastre vin acasă înaintea pescarului, iar el se duce cu un ceainic complet. Toate peștele prins se pune într-o găleată de apă - o zi lungă, curând pisicile vor cere din nou mâncare și ea, vezi tu, e pregătită pentru ei. Ora cina a venit, proprietarul a luat o mână de pește și le-a pus pe iarbă, iar pisicile noastre sunt pline, se află în umbră și se dau.

Odată ce am prins pești, am umplut găleata cu apă până la margine, am plecat la afaceri, iar când ne-am întors, am văzut o imagine ciudată: găleata era deschisă, era apă, dar nu era pește. Ciudat, cine ar putea fi? Acesta este misterul. Am încercat să găsim o varietate de opțiuni pentru soluție, dar a fost aproape.

Odată ce am jucat într-un foișor în domino, Yasha stătea pe masă și privea jocul, era amuzat de jocul nostru, mai ales în momentul în care domino-urile erau în cale. Fără ezitare, el a început să cadă domina cu labele sale unul câte unul, au căzut la podea și el ar arăta și-și va continua răul. Din partea noastră, nu a existat nicio acțiune. În curând sa obosit și, sărind de pe masă, sa dus la găleată cu pește, am înghețat.
Yasha mirosea găleata din toate părțile, încercă să-și miște capacul cu laba, nu funcționa, apoi se odihnea în capac cu lama umărului (umărul) și capacul se mișca. Apoi a fost și mai interesant. Piciorul lui drept a fost coborât într-o găleată de apă cu lopată și a început să facă mișcări circulare în apă. Împingând ghearele peștilor, el a aruncat-o pe iarbă, continuând să prindă. Drept rezultat, el a prins foarte repede toate peștele din găleată, pisicile stăteau deja și se bucurau de pește. Pentru noi a fost un circ liber! Nici nu ne-am putut imagina că Yasha noastră este capabilă de acest lucru, evident că ia subestimat.

Dar, după cum se știe, nu există limită pentru perfecțiune. Prinde pește din nou, pentru o utilizare viitoare, Papa a lansat într-un butoi de fier cu apă, în cazul în care este pentru o lungă perioadă de timp a rămas plină de viață, treptat ei de capturare, a fost posibil să se hrănească pisicile fără nici o problemă. Dar acolo a fost. Yasha ne-a desființat planul stăpânului său. În după-amiaza, când soarele se uita în cilindru, peștele se ridică la suprafața apei, era vizibil. Yasha a sărit pe verandă, sa mutat cu precauție la marginea destul de ascuțită a cilindrului. Mai mult, aproape de rupere trei picioare, astfel încât să nu cadă în jos, piciorul drept, a petrecut pe apă și peștele prins pe ghearele, agitând-o pe iarbă, m-am dus la pescuit pe. A fost un spectacol uimitor, pe care ne-am putea bucura aproape în fiecare zi. Când ați terminat de pescuit, hrana pentru animale toate pisicile și se gorged, Yasha mult timp lins său de acoperire cu jet de negru, care strălucește în soare, a pus să doarmă închizând ochii galbeni.

Pe poza: Pisica mea preferata este Yasha, are 4 ani.