Limita finlandeză

Și așa, a fost o zi minunată când trebuia să mergem într-o călătorie. La începutul dimineții, un microbuz a trecut pe lângă noi, ne-a condus până la graniță în câteva ore. Posturile rusești au trecut rapid, a fost rândul finlandez. La intrare mi-am amintit că "turiștii experimentați" adesea spun că în nici un caz nu trebuie să-i spui finlandezilor că călătoriți prin Finlanda pur și simplu prin tranzit - ei nu pot începe și totul va fi rău. Am fost de acord cu soția mea că vom spune că vom merge la Helsinki pentru cumpărături timp de o săptămână.

Rândul nostru sa apropiat de ferestrele râvnite, soția mea a mers prima dată. Finn, în engleza ruptă, a întrebat ce a fost scopul călătoriei. Soția mea a spus cumpărăturile. El a cerut-o să completeze o formă, iar apoi trebuia să fim alertați. Apoi m-am apropiat de fereastră și am primit imediat o astfel de formă. Sub forma clarificării scopului călătoriei, a locurilor pe care intenționăm să le vizităm și a existat o clauză privind disponibilitatea biletelor comandate. Am decis să rămânem în legendă și în ziare, considerând-o ca o simplă formalitate, au indicat informațiile convenite mai devreme: cumpărături, 7 zile, Finlanda, nu există bilete.

Imediat ce i-am dat lui Finn formele noastre, ni sa cerut să-i urmăm și să luăm bagajele din autobuz pentru inspecție. Nu știu despre soția mea, dar am decis că se efectuează doar o verificare aleatorie, nimic deosebit. Am luat valiza și am mers în sala de examinare. Acolo am transformat toate lucrurile și ambele au găsit bilete tipărite pentru un avion dus-întors și chiar un autobuz de întoarcere la Sankt-Petersburg. Sunt un om bun. Mai ales în caz, am despachetat și am împachetat ambele bilete în caz că vom pierde. Finții au încercat să explice ceva, să vină. Ei au spus că biletele nu au fost confirmate și că s-au răzgândit și că unul dintre soți nu știa despre călătorie, au spus, a doua surpriză a fost aranjată. În general, finlandezii nu au reacționat la acest lucru în nici un fel. Ei au încercat să explice că au reacționat la aceasta ca la o formalitate, că nu au înțeles complet forma. Nu în niciunul. Am fost obligați să reluăm chestionarele, ni sa spus să eliberăm autobuzul și să așteptăm.

Am așteptat. în cele din urmă, aproape 3 ore. Am fost invitați la birou, aparent, la cel principal și acolo au spus că am încălcat regimul de vize și că am fost anulate pentru această viză. Ne-au dat pașaportul și ne-au spus să ne întoarcem.

Am luat valiza și am mers în Rusia. Am trecut aproximativ 400 de metri, am fost prinși de polițiști finlandezi și am spus că nu putem trece granița pe jos și că ne întoarcem. Am refuzat să ne întoarcem, apoi ne-au pus într-o mașină și am condus la vamă. Din fericire, lumea nu este fără oameni buni, am întrebat omul (numele lui a fost Denis), pentru a ne transporta peste graniță, și a fost de acord să arunce ne la Sestroretsk (200 km). El a refuzat să ia bani și nici nu ne-a lăsat să-i realimentăm mașina. Mulțumită unor astfel de oameni!

Am ajuns acasă, am contactat imediat ambasada Finlandei, pentru a afla ce măsuri ne așteaptă. În cele din urmă, în ciuda faptului că am mers în Finlanda pentru cumpărături (reale) și că avem vacanțe în vacanțe destul de des, nu putem obține o viză finlandeză timp de un an. Intrarea în Europa, ca nu nelimitată, ca să puteți încerca să obțineți o viză din altă țară. Au venit acasă, s-au așezat. Și apoi soția a spus: "Totul este foarte rău". Ars de aproximativ 10 minute, probabil.

Toate sărbătorile de succes, sper că experiența noastră negativă va ajuta pe cineva să evite problemele!