Leu Nikolayevich gros

Leo Tolstoy

Aveam o față. Numele ei era Bulka. Totul era negru, doar vârfurile labelor din față erau albe. La toate capcane, maxilarul inferior este mai lung decât partea superioară, iar dinții de sus depășesc cele inferioare; dar la Bulka maxilarul inferior ieșea până acolo încât degetul putea fi plasat între dinți inferiori și dinți de sus. Fața lui Boulka era lată, ochii mari, negri și străluciți; iar dinții albi și dinții albi au fost mereu înlăturați. Arăta ca o maimuță. Bulka era liniștită și nu musca, dar era foarte puternic și un lanț. Când el a folosit pentru a se agăța de ceva, atunci dinții stisnet și atârnă ca o cârpă, și ca kleschuka nu se poate trage în nici un fel. Odată ce a lăsat un urs, el a luat ursul în ureche și a atârnat ca o pradă. Ursul labe l-au lovit, mangaiere aruncat dintr-o parte în alta, dar nu a putut rupe și a căzut pe capul lui pentru a zdrobi Bulka; Dar, până atunci, Bulka a avut loc până când a fost turnată apă rece. L-am luat ca un cățeluș și m-am hrănit singur. Când m-am dus să slujesc în Caucaz, n-am vrut să-l iau și l-am lăsat liniștit și i-am poruncit să fie închis. La prima stație, am vrut să ajung la o altă mașină schimbată. [Conversion - o cărare trasă de cai, care sa schimbat la posturile de poștă; "pe schimbat" a călătorit în Rusia înainte de căi ferate], când dintr-o dată am văzut că, pe drumul de ceva negru și strălucind laminate. Bulka era în gulerul de cupru. A zburat la stație cu toată puterea. Sa repezit la mine, mi-a lins mâna și sa întins în umbră sub cărucior. Limba lui se înclină în palmă. Apoi îl trase înapoi, înghițind droolul, apoi îl pună din nou pe toată palma. Se grăbea, nu putea să-și rețină respirația, iar părțile lui sări. Se întoarse dintr-o parte în alta și-și bătu coada pe pământ. Am aflat mai târziu că el a avut după ce am rupt rama și a sărit pe fereastră și chiar pe urmele mele, mers de-a lungul drumului și a galopat douăzeci de mile atât în ​​căldura.

BULLA ȘI CABAN

MILTON ȘI BULETINUL

Mi-am luat un câine de puf pentru fazani. Acest câine era numit Milton; Era înaltă, subțire, reperat pe gri, lung Bryl [Bryl, Bryl - o grosime, buze pendulare unui câine] și urechi și un foarte puternic și inteligent. Cu Bulka nu au muscat. Niciun câine nu sa prăbușit vreodată la Bulka. Își arăta dinții, iar câinii își strângeau coada și se îndepărtau. Odată am plecat cu Milton pentru fazani. Dintr-o dată, Bulka a venit după mine în pădure. Am vrut să-l îndepărtez, dar nu puteam. Și să mă duc acasă să-l iau era departe. Credeam că nu va interveni în mine și a continuat; ci numai că Milton parfumat fazan în iarbă și a început să caute, Bulka se repezi și a început să se amestece în toate direcțiile. A încercat înainte ca Milton să ridice fazanul. A auzit ceva în iarbă, a sărit, sa răsuci; dar flerul lui era rău și nu putea să găsească o urmă, dar se uită la Milton și alerga unde mergea Milton. Doar Milton va urma traseul, Bulka va merge mai departe. I-am amintit pe Bulka, l-am bătut, dar nu am putut face nimic cu el. De îndată ce Milton a început să caute, el sa repezit și la împiedicat. Vroiam să mă întorc acasă, pentru că m-am gândit că vânătoarea mea a fost răsfățată, dar Milton sa gândit mai bine la mine decât să-l înșele pe Bulka. A făcut că de îndată ce el Bulka zabezhit înainte Milton arunca drumul cel bun rândul său, un alt mod și pretind că el caută. Bulka se va grăbi să arătă unde a arătat Milton, iar Milton se va uita înapoi la mine, își va răsuci coada și va reveni pe urmele reale. Bulka a recurs din nou la Milton, el aleargă înainte, și din nou, Milton face în mod deliberat zece pași spre o parte, și din nou înșela Bulku mă duc direct. Deci toată vânătoarea a înșelat Bulka și nu la lăsat să strică lucrurile.

BULG ȘI LOV

Ce sa întâmplat cu apelul Pulsar

Din sat nu m-am dus direct în Rusia, ci mai întâi la Pyatigorsk și acolo am rămas timp de două luni. I-am dat lui Milton un vânător cazac, iar Bulka ma dus în Pyatigorsk. Pyatigorsk este numit pentru că se află pe Muntele Beshtau. Și Besh în Tatar înseamnă cinci, tau - munte. Din acest munte se află apă fierbinte cu sulf. Această apă este fierbinte ca apă clocotită, iar deasupra locului unde apa vine de la munte, există întotdeauna abur, ca un samovar. Întregul loc unde este orașul este foarte vesel. Izvoarele izvoarelor urcă din munți, iar sub munte se varsă râul Podkumok. În pădurile montane, în jurul valorii de - câmp, și în depărtare puteți vedea întotdeauna marele Caucaz Mountains. Pe aceste munți zăpada nu se topește niciodată și sunt întotdeauna albe, ca zahărul. Un mare munte Elbrus, ca un cap alb de zahăr, este vizibil de peste tot atunci când vremea este clară. Pe cheile fierbinți vin să fie tratate, iar peste chei sunt făcute chioscuri, corturi, în jurul grădinilor și căilor sunt rupte. Muzica joacă dimineața, iar oamenii beau apă sau se scaldă și se plimbă. Orașul în sine este pe un munte și există o așezare sub munte. Am locuit în acest mic sat într-o casă mică. Casa a stat în curte, și în fața ferestrelor era o grădină, iar în grădină era albinelor proprietăreasă - nu în punți, atât în ​​Rusia, cât și în coșuri pe rundă. Albinele sunt atât de liniștite încât am stat întotdeauna cu Bulka dimineața în această grădină printre stupi. Bulka a mers promezhdu stupilor, sa minunat de albine, miros, ascultând cum Hoot, dar atât de atent plimbat în jurul lor, care nu interferează cu ei, și ei nu l-au atins. Odinioară m-am întors acasă de pe apă și m-am așezat să beau cafea în grădina din față. Glonțul începu să se zgârie în spatele urechilor și-și zdruncina gulerul. Zgomotul îngrozit albinele și am scos gulerul de la Bulka. Puțin mai târziu am auzit un zgomot ciudat și teribil din oraș din munte. Câinii lătrau, urlând, țipând, oamenii strigând și zgomotul venea de pe munte și a venit mai aproape și mai aproape de așezarea noastră. Bulka a oprit zgâriere, a pus capul larg, cu dinți albi Intermedia fata de picioare albe, și a pus limba ca el a trebuit să, și sa culcat liniștit lângă mine. Când a auzit zgomotul, el a părut să înțeleagă ce este, ciuli urechile, își dezveli dinții, a sărit în sus și a început să mârâie. Zgomotul se apropia. Exact câinii din întreg orașul au urlat, au strigat și au latrat. M-am dus la poarta pentru a vedea, și stăpâna casei mele a venit și ea. Am întrebat: - Ce este? Ea a spus: "Acestea sunt gropile din închisoare, câinii merg pe jos". A crescut câțiva câini, iar autoritățile orașului au ordonat să bată toți câinii din jurul orașului. - Cum, și Bulka va fi ucis dacă va fi prins? - Nu, nu vor să lovească gulerul. În același timp, așa cum am spus, gropile au venit în curtea noastră. Soldații veniseră în față, patru porturi în spatele lanțurilor. Două dintre gropi aveau cârlige lungi de fier și două cluburi. În fața cârligului noastre poarta agățată de un servitori convict Mutt, a tras-o în stradă, și un alt pușcăriaș a început să-i bată cu un club. Câinele scârțâia groaznic, gropile au strigat ceva și au râs. Condamnându-l cu un cârlig avansat un pic de câine, și când a văzut că ea izdohla, a luat cârlig și a început să se uite în jur pentru a vedea dacă câinele încă. În acest moment Bulka a căzut, după ce sa aruncat asupra ursului și sa repezit la această mină. Mi-am amintit că era fără guler și a strigat: - Bulka, înapoi! - și au strigat în gropi că nu l-ar bate pe Bulka. Dar arborele a văzut-o pe Bulka, a râs și a croșetat abil în Bulka și la prins de coapsă. Bulka se îndepărtă, dar groapa se apropie de el și strigă către celălalt: "Suflați!" Un alt un club execută o lovitură, și Bulka ar fi fost uciși, dar a rupt pielea de pe coapsa lui rupte, și sa întors coada, cu rana roșie pe piciorul lui, a zburat cu capul înainte în poarta casei, și a ascuns sub patul meu. El a fost salvat de faptul că pielea lui a izbucnit chiar acolo unde era cârligul.

SFÂRȘITUL DE VÂNAT ȘI MILTON

Bulka și Milton au ieșit în același timp. Vechiul cazac nu știa cum să se ocupe de Milton. În loc să-l ia cu el doar la o pasăre, el a început să-l ducă pentru mistreț. Și în aceeași toamnă, sekachul [Sekach este un mistreț de vîrstă de doi ani, cu un colț ascuțit, nu curbat. (Notă Leo Tolstoy)] mistreț l-au rupt. Nimeni nu știa cum să o coasă, iar Milton a murit. Bulka, de asemenea, nu a trăit mult după ce a scăpat din gropi. Imediat după scăparea din gropi, sa plictisit și a început să-l lingușească tot ce-i apăru. Mi-a lins mâinile, dar nu așa cum obișnuia atunci când mângâia. El a lins mult timp și a ridicat o limbă puternică, apoi a început să-și prindă dinții. Aparent, el avea nevoie să-și muște mâna, dar nu voia. Nu i-am dat mâna. Apoi a început să-mi lingă bocancii, piciorul mesei și apoi să muște bocancii sau piciorul mesei. A durat două zile, iar în a treia zi a dispărut și nimeni nu l-a văzut sau auzit de el. Nu putea să o fure și nu putea să se îndepărteze de mine, dar sa întâmplat cu el la șase săptămâni după ce lupul la lovit. Deci, lupul, cu siguranta, a fost suparat. Bulka furios și stânga. Cu el a devenit ceea ce se numește în vânătoare - o cusătură. Se spune că rabia este că un animal rabdător are convulsii în gât. Animalele nebune vor să bea și nu pot, din cauza crampei de apă sunt mai puternice. Apoi își pierd temperamentul și încep să muște din durere și sete. Este adevărat că Bulka a început aceste crampe când a început să lingă și apoi mi-a mușcat brațul și piciorul mesei. M-am dus peste tot în raion și m-am întrebat despre Bulka, dar nu am putut afla unde a plecat sau cum a murit. Dacă el a fugit și a picat, la fel ca câinii iepurași, aș fi auzit despre el. Și, sigur, a fugit undeva în pustie și cineva a murit acolo. Vânătorii spun că atunci când un câine inteligent obține o cusături, atunci fuge în câmpuri sau păduri și acolo caută plante medicinale, ceea ce are nevoie, cade peste roua și se tratează. Aparent, Bulka nu a putut fi vindecată. El nu sa întors și a dispărut.