Despre noaptea despre natura, un blog de întrebări

Am dormit adesea pe natura. Mergeau la o companie, mergând la camping, apoi seara pe grătarul naturii, cântece. concediu. Peste noapte în corturi, pe saltele gonflabile. În dimineața trezesc în natură este pur și simplu frumos. Vă odihniți complet de toate problemele.

Ne-am dus la camping, dar cu corturi, stăteam târziu la foc, băut, ceai, atât de gustos! De mai multe ori acest ceai nu funcționează ca un foc de tabără cu stelele.

A dormit de mai multe ori, în excursii cu prietenii. De fapt, oamenii care au fost în armată vor râde pur și simplu la această întrebare.

Buna ziua tuturor! Odată ce am decis să petrecem noaptea cu un prieten în natură, și anume în pădure. Problema a fost deja aproape de Aspen, așa că am luat un cort, totul a început cu faptul că brad-molid instalat, a durat 2 ore și apoi a dat seama că ați uitat să se potrivească, în cele din urmă a plecat fără foc și flăcări, și mâncare fierbinte! Înfășurat în două pături, nu puteam adormi, deoarece tantarii nu aveau voie să facă acest lucru) În general, îmi amintesc mereu această noapte lungă!

Înapoi în zilele școlare am mers la camping, am stat în jurul focului noaptea și am vorbit, iar noaptea am adormit la soare. Nu voi uita niciodată cele trei zile și două nopți!

De foarte multe ori, folosit, cel mai lung termen pe care trebuia să-l petrec noaptea - 2 săptămâni. De obicei, în primăvară este bine să pescuiești, este un an bun, am ajuns la un astfel de pescuit, peștele a fost prins într-un nebun și nu am vrut să mă duc acasă. Așa că am petrecut într-o companie de trei persoane 1 noapte, apoi 2 și așa 2 săptămâni. Desigur, nu au fost corturi, am dormit în aer liber, dacă ploua, am avut un film de ploaie, ne-am acoperit cu ea. Era rece dimineața, zăpada nu se topea în râuri. Cine sa trezit prima data, a facut un foc sa se incalzeasca, este bine cand te trezesti, iar focul este deja aprins, dar nu invers, cand te trezesti intai. De alimente, nu a fost șic mai întâi numai pește, gătite pe foc, apoi persoana care ne naveta în fiecare zi pentru pești, a adus oală, legume, și așa mai departe fleacuri, am început deja să gătească ureche. A fost cool, a fost de pescuit, mi-am amintit de mult timp. Fie ca dimineata sa fie rece, uneori a cazut sub ploaie, dar este ceva de amintit.

Am petrecut o noapte în aer liber în aer liber o dată, dar mi-am amintit pentru totdeauna. Am fost într-o tabără de pionieri pe mare și am făcut o campanie în munți timp de două zile. Și o noapte petrecută în munți sub cerul deschis. Marea, munți, foc. Este de neuitat.

Faceam oameni de afaceri în natură de către organizatorii Moscovei - au făcut un program de divertisment noaptea și, probabil, au aprins aproximativ 1000 de lumanari - a fost atât de romantic și de neuitat!