Lacurile din regiunea Kurgan pentru pescuit - puktysh, alakul, shchuchanskoye, rig, mormânt

Știm cu toții că Rusia este bogată în frumusețe naturală și în special la lacuri, unde există o varietate de tot felul de pești. Din acest motiv, în timpul sezonului de pescuit, nu trebuie să vă loviți de vreun lac, deoarece fiecare pescar vrea să-și prindă trofeul. Păi, pentru ao prinde, trebuie să alegi locul potrivit pentru pescuit.

Lacurile regiunii Kurgan pentru pescuit

În această zonă există mai mult de 3 lacuri de diferite mărimi și, prin urmare, este dificil să alegeți cel care merită pescuit. Cele mai multe dintre ele (peste 2.500 de lacuri) se referă la corpuri de apă de dimensiuni medii cu apă proaspătă. Doar 400 dintre acestea sunt rezervoare mari cu apă sărată.

Cel mai mare iaz din regiunea Kurgan este Lacul Shchuchye, care găzduiește pescărușul și crapul. Dar, principalul său dezavantaj nu este numai o mică varietate de pești, ci și numărul mic al acestora comparativ cu alte lacuri mari.

Ei bine, ce altceva este bogat în regiunea Kurgan? Să aflăm împreună cu tine.

Lacul Alakul, regiunea Kurgan

Lacul Alakul este un iaz de dimensiuni medii care este abundent în această zonă. Dar, de ce este alocată printre alte locuri de pescuit? - întrebi. Principala sa caracteristică este faptul că lacul este folosit pentru pescuitul industrial, ceea ce înseamnă că în lac există o cantitate considerabilă de pește.

Pentru a menține resursele naturale, așezarea artificială a lacului cu prăjiturele este folosită pentru cultivarea lor. Ca să spunem așa, în mediul natural. De asemenea, trebuie remarcat faptul că înainte de pescuit în acest loc a fost plătit, dar acum a fost făcută publică.

Iazul de pește

Următoarele specii de pești trăiesc în acest iaz:

În timpul verii, pescuitul se efectuează exclusiv din bărci, deoarece plaja este puțin superioară și, prin urmare, nu se găsesc pește. Ei bine, în ceea ce privește iarnă, în acest moment lacul pescarilor este gol.

Am pescuit mult timp pe Lacul Alakul (am fost in jur de 3 ani), deoarece acesta este locul meu preferat si in acest timp am reusit sa printesc mai mult de o galeata de crap si crap. În plus, există pur și simplu o natură uimitoare și o atmosferă liniștită, există și pește, puteți prinde cât doriți! Poți să spui în siguranță că crucianul însuși sare în barca ta.

La Lacul Alakul am fost invitat să-i pescuiesc prietenii, deoarece sunt un amant iubit de crap, m-au convins să merg la pescuit cu ei (aveam de gând să merg la pescuit la alt loc). Ei bine, mi-au spus că, au spus, există un crap, puteți obține un an înainte. Nu am ezitat să fiu de acord!

Mi-ar plăcea foarte mult să menționez că ei au dreptate, iar peștii au un dundus duzină, iar natura care înconjoară acest lac poate deveni un subiect separat pentru conversație. Deci, datorită prietenilor, mi-am găsit locul preferat pentru pescuit.

Cum să ajungem acolo?

În scopul de a conduce la lac aveți nevoie de la Kurgan du-te pe drumul M-51 și pentru a muta de-a lungul următorul traseu: Vakhrushevo, Anfalova, Kanashevo, Pivkin, Petrushin. În general rutier, de scurtă durată, la aproximativ 70 km pentru a depăși că va dura aproximativ o oră și jumătate.

Lacul Riga, regiunea Kurgan

Puțini știu că regiunea Kurgan este, de asemenea, un loc pentru odihnă medicală, deoarece apa din lacuri conține o multitudine de minerale și alte oligoelemente. Unul dintre aceste rezervoare este Lacul Riga, unde cantitatea de săruri și minerale depășește 25%.

Și, bineînțeles, cum să nu mai vorbim de pescuit într-un loc atît de minunat, pentru că din cauza microelementelor conținute în apa lacului, acolo sunt mulți pești.

Lacul Riga din regiunea Kurgan, în funcție de proprietățile sale medicinale, este comparat cu faimoasele lacuri de vindecare din Republica Cehă.

Iazul de pește

În ceea ce privește locuitorii, lacul este bogat în următoarele tipuri de pești:

Am decis să mergem în concediu împreună cu familia noastră până la Lacul Riga, după cum am auzit despre frumusețile locale și proprietățile de îmbunătățire a sănătății ale apelor locale.

Firește că la sosire și de familiarizare cu zona a mers pe o excursie de pescuit, trebuie subliniat faptul că pe teritoriul înnobilat la lac și du-te de pescuit o plăcere, și în timp ce soția și copiii dus la tratamente spa, în esență, pe care nu am îngropa în.

Deja mai aproape de ventilator am reușit să prinde o găleată de crochete și chiar am reușit să apuc un cupid. Deci, după cum probabil ați înțeles deja, eram mai mult decât pescuitul!

Pentru destul de mult timp de când mă duc la Lacul Riga (aproape 2 ani), dar nu cu scopul de a primi tratament medical în sanatorii din apropiere și de mers pe jos la o varietate de vindecare și tratamente spa, și prinde crap local și de la an la an, mă duc acasă cu un cuplu de specimene bune, care, înainte de colegi, pescarii nu sunt rușine să se laude.

Greutatea peștelui pe care l-am prins, pe care o iau acasă, este destul de mare - peste un kilogram și jumătate. De multe ori mă întâlnesc și eu cu prietenii mei de pescar menționați mai sus și ne așezăm în corturi, într-un loc izolat, departe de mai multe sanatorii.

Cum să ajungem acolo?

Dacă vă decideți să vă petreceți vacanța pe lacul Riga, mergeți la Kurgansk de-a lungul autostrăzii M-51. Va trebui să conduci de-a lungul drumului plat prin următoarele așezări: Yurgamysh, Mishkino, Shumikha. După Shumikha (literalmente câțiva kilometri), veți fi pe țărmul lacului.

În general, scumpe simplu (aproape tot timpul trebuie să mergeți într-o linie dreaptă și să nu uitați să acorde o atenție la indicii auxiliari). Durata călătoriei va fi de 3 ore.

Lacul Puktysh, regiunea Kurgan

Lacul Puktysh este un loc minunat pentru a vă reuni ca o companie mare și prietenoasă și cum să pescuiască, deoarece principala caracteristică a acestui rezervor este că este bogată în captură.

În primul rând acest lucru se datorează abundența de pește viu acolo, iar în al doilea rând lacul este înconjurat de mlaștini mici, astfel încât în ​​zilele fierbinți de vară, a scăpa de căldură peștele se apropie de mal, ridicarea năpădită de buruieni cu stuf șuruburi. Deci, hai repede afla mai multe despre acest lac.

Iazul de pește

Lacul se mândrește cu următoarele tipuri de pești:

• Crap (în iaz există mai multe soiuri).
  • Cupidonul alb.
  • Rotan.
  • Karp.

Am venit la kurganul meu din Moscova și a doua zi prietenii mei au decis să mă conducă la pescuit. Am ales locul nostru preferat Lacul Puktysh. Pe drum am observat că câteva lucruri s-au schimbat, iar drumul s-au schimbat cel mai vizibil, era un asfalt nou acolo.

Prietenii mi-au explicat acest lucru prin faptul că în ultimii ani, Puktysh a devenit un loc destul de popular pentru pescuit. Câteva ore mai târziu, am fost la fața locului și am pregătit toate uneltele necesare, am început imediat să pescuim și, ca întotdeauna cu lacul, nu conduceam cu mâna goală.

Timp de jumătate de zi de pescuit, am reușit să prinde o găleată întregă de crap în afacere, cu 2 cupide vechi.

Am fost la Lacul Puktysh în ultimele zile de închidere a sezonului de pescuit de vară. Am ales acest loc cu prietenii mei pentru un motiv, din moment ce, chiar din timpuri imemoriale, știm că acest loc a fost întotdeauna diferit de celelalte lacuri printr-o bună captura și prin natura sa frumoasă (mai ales la începutul verii).

Ei bine, în legătură cu pescuitul, vreau să observ că am mers acolo pentru toată intrarea (bună, plaja este nisipoasă și poți să plasezi corturi). Pentru acele 2 zile pe care le-am petrecut îndrăzneț pentru a prinde o mulțime de crap și crapi mari.

Cum să prind mai mulți pești?

Am fost angajat în pescuitul activ pentru o lungă perioadă de timp și am găsit multe modalități de îmbunătățire a mușcăturii. Și aici sunt cele mai eficiente:
  1. Activatorul de mușcături. Atrage peștele în apă rece și caldă folosind feromonii. care fac parte din compoziție și îi stimulează apetitul. Este păcat. că Rosprirodnadzor vrea să impună o interdicție asupra vânzării sale.
  2. Unelte mai sensibile. Despre prezentările generale și instrucțiunile privind alte tipuri de unelte puteți găsi pe paginile site-ului meu.
  3. Vindeca folosind feromoni.
Restul secretelor pescuitului reușit puteți obține gratuit prin citirea altor materiale pe site.

Cum să ajungem acolo?

Dacă decideți să fii fericit să-și petreacă week-end în acest loc, în scopul de a ajunge aici, trebuie să mergeți în direcția de Chelyabinsk pe autostrada M-5, dar pentru a apela nu este necesar, este necesar de a conduce în jurul valorii de și pentru a muta în direcția păcii.

După ce vizitați orașul, veți ajunge la P-254. Va trebui să vă deplasați pe următoarea rută: Miasskoe, Shchuchye, Chumlyak, Puktysh și aici, în câteva minute cu mașina prin zona pe care o veți găsi.

Lacul Mogilnoe, regiunea Kurgan

Cu siguranta multi pescari au observat ca muscatura in aceasta vara este destul de slaba, dar cu totii iubim acest pete minunat. Dar există un loc în regiunea Kurgan, unde crapul poate fi prins în abundență și acum vom vorbi despre el.

Gravestone este un iaz mic și proaspăt care este înconjurat de pajiști, ceea ce îl transformă într-un loc ușor izolat, unde vă puteți bucura de pescuit.

Prin el însuși, lacul nu este deosebit de adânc și nu are prea mult sens în pescuitul pe barcă (cu atât mai mult se plătește o taxă suplimentară pentru un astfel de lux), dar pescuitul nu obține nimic chiar în largul coastei.

Dacă mergeți la pescuit cu familia, atunci puteți profita de o zonă specială de agrement.

Iazul de pește

Un lac cu un nume atât de neobișnuit vă poate mulțumi nu numai iubitorii de crap, ci și pe lângă faptul că în lac se află încă:

Am decis să pescuiască o companie mica si au ales Lacul Mogilnoye și trebuie remarcat faptul că pentru pescuit o locație mare companie este ideal ca un loc în care o mulțime, dar pescarii să rareori apela la (în conformitate cu observațiile noastre, și, probabil, am fost doar ghinion și am fost în stare bună timp).

În general, am fost mulțumiți de pescuit (am prins câteva ripuri mari, găleată de crap crucian și chiar și un stiuc). Deci, dacă există timp liber, atunci, din nou, voi veni cu siguranță la acest lac!

Dragi pescari vă va spune un singur lucru, dacă sunteți în căutarea unui loc unde poti prinde o multime de crap și crap, apoi Mogilnoye lac este cea mai bună opțiune pe care o puteți găsi doar în regiunea Kurgan!

A decis să meargă într-o excursie de pescuit și nu a putut fi determinat cu locul de desfășurare și, după o căutare pe care mi-a luat câteva ore, am găsit lista de lacuri din zona noastră iaz și uita-te la poze cu caracter local, la prima ocazie am dimineața devreme sa mutat la pești și nu dezamăgit în alegerea lui!

Lacul Shchuchanskoe, regiunea Kurgan

Lacul Shchuchanskoye este situat pe teritoriul regiunii Kurgan. Zona acestui rezervor este de 3 kilometri pătrați. Cea mai mare adâncime este de 4,5 metri.

Iazul de pește

M-am dus să se odihnească pe lac și sa așezat în cort, ca vântul era puternic, plutind a fost o muscatura nu este implementată. Am început să crească de la 5-10 centimetri acostajul eksperimentirovat- și astfel, Karasik și prins 4 1 Rotan (grișul hrănite, hrana pentru animale și molii.

Sunt foarte multumit de pescuit, iar eu voi veni la lac din nou, dar impreuna cu prietenii mei!

M-am dus la pescuit la lac și am luat cu mine încă 3 camarazi. Nu am știut ce să ne așteptăm de la pescuit, pentru că a fost prima dată pe Mogilnoye. Iată rezultatul nostru după primul pescuit: un total de 10 bucăți de rotație de dimensiuni medii și o întreagă găleată de covoare cruciene în plus.

Cum să ajungem acolo?

Ne îndreptăm de-a lungul autostrăzii M-5 și înainte de Chelyabinsk se întoarce spre stânga spre orașul Shumikha. Mai departe treceți prin Shumikha, prin Mishkino, până la Yurgamysh și după satul Maloye Beloe virați la dreapta și ajungeți la satul Shchuchye.

Kargapole

Kargapole - este un oraș mic, care este situat în regiunea Kurgan, iar caracteristica sa principală este că este aproape de numeroase lacuri mici, care sunt fani avid de pescuit vin de la an la an. Dar nu ar fi interesant să vorbim despre lacurile mici.

Prin urmare, vom vorbi despre cel mai mare lac din Kargapolia - Itkul.

Iazul de pește

Am decis că întreaga familie ar trebui să meargă la pescuit în week-end. Adevărat, soția lui nu a vrut să de mult timp, pentru că a insistat insistat. Ce să faci acolo, ea nu are nimic de spus. Dar când a văzut Lacul Itkul și natura sa, nu a vrut să plece de mult.

Apropo de pescuit, am reușit să prind o găleată de crap și o jumătate de găleată de crap de cruciană, dar acum bâta, pe care am vânat-o cu încăpățânare, sa stricat.

Am decis sa merg la pescuit cu fiul meu si am ales un loc deosebit de frumos pentru acest scop - Lake Itkul. Natura acolo și în adevărul bewitching, și de pescuit este doar un basm! Am fost norocoși să-l luăm acasă cu o găleată de crap crucian, o găleată de crap și un yaz! Deci, iubitorii de pescuit nu ratați acest loc!

Cum să ajungem acolo?

Drumul spre lac se întinde de la Shadrinsk până la Kargapolye, din care până la lac, la aproximativ douăzeci de kilometri.

Lacul Turbanje, regiunea Kurgan

Lacul Turbane este situat în regiunea Dalmatovo din regiunea Kurgan. Una dintre lacurile dulci și un monument regional al naturii. Locuitorii locali îl numesc în continuare "rotund" pentru formularul corespunzător. Înconjurat de lemn de mesteacăn, țărmul este întotdeauna aglomerat. Există posibilitatea de a vă relaxa într-un cort de pe țărm și în pădurile de coastă.

Iazul de pește

Dacă căutați un loc confortabil pentru odihnă și pescuit, Lacul Turbanje este perfect pentru dvs. Am mers cu Druze nu numai pentru a pescui. Și relaxează-te. În ceea ce privește pescuitul, aici fără frills și totul este suficient de standard. Singur am reușit să prinde o găleată de găuri. Deci, sunt fericit cu pescuitul!

M-am dus la pescuit la Lacul Turbanje și vreau să observ ceva. Dacă doriți să mergeți la pescuit într-un loc unde vă puteți bucura de natură, atunci este mai bine să mergeți într-un alt loc, deoarece terenul este "chel", dar pescuitul este excelent.

Cum să ajungem acolo?

Mergem la Lacul Turbane de la Ekaterinburg prin Kamensk-Uralsky și Kataisk. De la Kataysk lasă pe Chelyabinsk cale de trecere biscuiti, Bugaeva (prin) și Yasnaya, pentru care 3 km în direcția Uksyanki situat lacul Tourbanov.

concluzie

Așadar, astăzi, împreună cu dvs. ați luat în considerare o mulțime de locuri de pescuit și să recomandați unul dintre ele este absolut imposibil, deoarece fiecare lac are propriile particularități care îi atrag pe pescarii. Dar, iată un sfat pe care vă putem da. Nu vă limitați la un lac și vizitați câteva, pentru a vă găsi un loc mai bun pentru pescuit.

Plecare plăcută și capturare reușită!

Acum mă mușcă numai!

Acest știuc a fost prins cu ajutorul unui activator de mușcături. Nu mai pescuiești fără să te prindă și să găsești scuze pentru ghinionul tău! E timpul să schimbăm totul. Cel mai bun activator de mușcături al anului! Realizat în Italia.