Casa pe lac, cinema, recenzii

Gulbakhor este o floare săracă. națiunea este forța Rusiei

Este ca un mic film de 4 -serial „Casa de pe lac“, el bazat pe cartea Gerasimov - o lectură puternic! Filmul - cum ar fi impresia noastră de astăzi Rusia, nu este totul - o casă frumoasă pe malul lacului - aceasta este țara noastră, a cărei frumusețe nici măcar nu observăm, tot ce sunt atrași să se mute în apartament și departe de oamenii pe care îi iubim, ci pentru că ei (locuitorii casei) pentru tine Ei nu observă cât de fericiți sunt împreună până când nenorocirea sa întâmplat în familie. unul dintre locuitorii săi preferați a dispărut! Fiul, fratele, cumnatul - favoritul Dimka!

Familia au toate laturile Rusiei moderne - sunt naziști și fasciști, și spre deosebire de rudele rasei slave din Transnistria. Problema națională este complicată de faptul că familia este băiat în creștere Jura - „Rusia pentru rus“ susținător al organizației

Cu toate acestea, unii nu pot înțelege un lucru - națiuni - naționalități diferite - puterea Rusiei, unitatea lor - puterea de luptă a țării. Acest accent - soțul fiicei familiei - un ofițer militar militar, onorat războinic, el este cunoscut în partea în care atunci când este servit, și a devenit un ofițer. Fiica lui Gulbahor - foarte farmec și toată lumea o admiră - un copil minunat.

Casa pe lac, cinema, recenzii

În familie există o altă fată cu care au devenit prieteni - fiica celui mai mare fiu al familiei. Există un bunic, cu ordine după război, totul este așa cum ar trebui să fie. Dar cel mai frumos lucru este că cei mai buni actori ai zilei joacă în film - dacă nu ați văzut filmul, este urgent!

Casa pe lac, cinema, recenzii