Turcia, Pamukkale - "și eu visez la un țărm turc și visează la Pamukkale

În Turcia, m-am odihnit mult timp în compania fetelor. Știam că voi vizita Pammukale înainte de a pleca în această țară.

Legenda "a 8-a minune a lumii" Probabil că am văzut cu ochii mei, simt cu mâinile mele, ating picioarele mele.

Turcia, Pamukkale -

Ne-am odihnit în orașul însorit și frumos din Antalya, unde am început!

Am cumpărat o excursie la hotel prin operatorul de turism "Pegasus" (prin care am zburat). Mi-a costat 100 de dolari. Dacă te duci în afara porților hotelului, te poți întâlni aproape de două ori mai ieftin. Dar eram tânăr și lipsit de experiență, „a trecut de urechi,“ un reprezentant al Pegasus, care cumpara de oriunde altundeva - este riscul, în cazul oricărui incident în timpul turneului cu o treime agenție de turism parte, sunt lipsit de îngrijire medicală. Așa cum mi-a explicat mai târziu oameni inteligenți, el era evident viclean și pur și simplu nu voia să-și piardă mandatul.

Rețineți că ați cumpărat o asigurare medicală nu de la un operator de turism, ci de la o companie de asigurări și este valabilă în întreaga țară.

M-am dus singură la o excursie și asta, sincer, PERICOL!

Oamenii turci, în adevăratul sens al cuvântului, "drool" de la fetele din Rusia (slavii), care ne definesc imediat (chiar de departe). Probabil fiecare fată care a fost nevoită să se odihnească în Turcia, a auzit pe urmele lor "Natasha, Natasha!" Pentru turci, toate fetele apariției slave sunt Natasha!

Există mai multe variante ale motivelor pentru care este așa: una dintre ele: Natasha este o fată de virtute ușoară. Toate acestea sunt extrem de neplăcute. Am simțit întregul "farmec" al obsesiei și preocupării turcești în timpul acestei excursii.

Deci, voi începe în ordine. Din Antalya, am plecat undeva în jurul valorii de cinci dimineața, după ce am luat cu mine deja pregătit pentru mine micul dejun în pachet. Acest lucru urma să fie solicitat în avans la recepție (și am fost avertizați de ghidul hotelului).

ÎNTOTDEAUNA FACEȚI O FLACĂ DE APĂ, Merită în spațiul Pammukala.

Turcia, Pamukkale -

Așa cum se întâmplă de obicei, am fost prima dată adus la vinăria pentru degustare, unde costul a fost, evident, prea mare. Dar am cumparat inca o sticla de vin de menta pentru parintii mei pentru 35 de dolari, pe care nu i-am regretat niciodata, vinul este incredibil de gustos.

Apoi au adus-o la o fabrică pentru producția de covoare, frumoase, insane scumpe. Excursia a fost interesantă, dar am vrut să merg la destinație cât mai repede posibil, dar să urc într-un loc forțat.

De asemenea, am avut o oprire la micul dejun. Cafeneaua de obicei pe marginea drumului, cu mese din lemn pe stradă, unde am primit amicale pachetele noastre fără adăpost. și a avut o mușcătură. Cei care doresc ar putea cumpăra niște băuturi destul de scumpe (aici este construită întreaga afacere))).

Turcia, Pamukkale -

A fost apoi, și a început să mă molesta ghiduri turcești cu alte autobuze (eliberate temporar din funcție), în mod evident, a observat că nu am fost compania. oamenii potriviți sunt conștienți de gestul meu teribil și dădu la o parte, dar a început să mă hapsân de mână, defilare prin ele și șoptind ca hipnotizat. Natasha-Natasha, lublu și altceva de genul ăsta. Sincer, m-am speriat, a strigat cu voce tare la el, în scopul de a atrage atentia altor calatori. A funcționat! Am fost abordat de un cuplu de tineri (tânăr și fată) și oferit să rămână cu ei, așa că ne-am întâlnit și a petrecut tot timpul împreună!

Am ajuns la provincia Denizli, în cazul în care există, de fapt, Pamukkale, undeva în 11-12 ore, atunci când soarele arzător fără milă de căldură, iar temperatura se apropia de 40 de grade.

La începutul ghidului a vorbit un pic despre ceea ce sa vezi, unde să meargă, ce să vezi (despre istoria formării Pamukkale au fost toate descrise deja în drum spre autobuz), apoi să mergem în „flotare liberă“.

Un pic despre ceea ce este Pamukkale.

Surse Pamukkale ("castelul de bumbac") este un patrimoniu natural și cultural al Patrimoniului Mondial UNESCO, cu o suprafață totală de aproximativ 1 ha în provincia Denizli, în sud-vestul Turciei.

Pamukkale este o zonă unică cu izvoare geotermale și terase formate din travertine.

Turcia, Pamukkale -

Prin urmare, a fost mai confortabil să se relaxeze lângă piscină)))

Mâncarea turcească este foarte diversă, aparent frumoasă, la gust. specifice. În cea de-a treia zi, stomacul meu a încetat să o perceapă, așa că în restul zilelor mâncam mâncare. de la o masă pentru copii (fierte și nu căptușite) și fructe.

Clima este foarte umedă, amintind de Gelendzhik, Sochi, Adler.

În cele din urmă, în Turcia, cum ar fi Rusă (prea))), tot aici vorbește rusă și cerc redă muzică rusă de către Kalinka-Malinka, la compoziții contemporane, cu ea nu numai în hoteluri, dar chiar și fântâni cântând în parcuri dans la Acorduri ruse)))))))))))

Concluzie: Dacă sunteți de planificare o excursie în Turcia, apoi asigurați-vă că pentru a transforma într-o mică excursie la minunata „Castelul de bumbac“ - Pamukkale. Aceasta este ceea ce va rămâne în bancul dvs. de porci numit "memorie" pentru viață)))

Vă mulțumesc pentru atenție! Sper ca recenzia mea să vă fie utilă! Ia o odihnă bună.