Recenzii, recenzii - spectacol retro, teatru pe un bronz mic

În Teatrul din Malaya Bronnaya joacă un spectacol despre nunta retrasă.

Ioffe este un elev al regizorului legendar Andrei Goncharov, de aici o atenție deosebită pentru detalii, o "lectură" pretențioasă în text. Piesa pentru el este oglinda piesei. Nu există mișcări spectaculoase sau concepte scandaloase. Vrei să spui că este de modă veche, naivă? - Probabil, cu toate acestea, rămâne - publicul de astăzi rataceste un astfel de teatru. Este important pentru ea că drama a fost de înțeles, monologii care acționează sunt impresionant adânci, iar participarea regizorului este imperceptibilă. "Retro" pe Bronnaya îndeplinește toate aceste condiții. Și, în plus, este și o comedie lirică. Un gen popular care vă permite să râdeți prin lacrimi.

Fiica (Tatiana Lozovaya) aduce un tată văduv din sat la Moscova (Viktor Lakirev). Doar acum, el și ea, precum și omul ei de afaceri (Andrei Rogozin) sunt o povară. Pentru a rezolva problema, ei încearcă să se căsătorească cu Papa. Alegeți pentru el trei candidați pentru soții capitalei. Destul de ocazie "fetele" vin în același timp. Și, deși tatăl rezistă cu încăpățânare, toți trei reușesc să-l farmece. Cochetaria naivă atinge publicul, care are deja timp să se îndrăgostească de heroinele acestui spectacol de mirese în vârstă. Poți să vorbești cât de mult îți place despre faptul că astăzi nu există pensionari (și vânătoarea pentru mirele de astăzi nu este permisă să fie arătată), dar povestile umane sunt încă recunoscute. Ca arhetipurile eroinelor.

În primul rând - Nina Voronkov (Lyudmila Hmelnițki), un fel Nonna Mordjukova simplu femeie rus care a lucrat toată viața lui în spital, ca o asistentă medicală. În al doilea rând - Rose A. Pesochinskogo (Anna Antonenko-Lukonina), un fost dansator, la bătrânețe păstrat ușurințe și încrederea în propria lor irresistibility. În al treilea rând - Diane V. Barabanov (Olga Sirin) vahtersha-visător, care lucrează pentru a ajuta nepoții noștri pentru a vedea un viitor luminos. Fiecare își are propriul destin și propria nenorocire. Și fiecare Galin (și cu el și cu Joffe) oferă o șansă să împărtășească toate astea. Monologii mirelui și mirelui sunt ca niște confesiuni. Ele sunt importante să audă (și unele fraze amintesc chiar și doar un exemplu :. „Fiul meu nu este în măsură să câștige un om cinstit l-am ridicat.!“).

„Retro“ este ușor de vina patosul idilic, și el a fost acolo (Papua văduv tânăr aventuros este încă parcat, sau, mai degrabă el este atașat: ia acasă, în satul său toate cele trei „mirese“). Și este iertător. La urma urmei, în teatru, ca și în viață, există un deficit de finale fericite.

Retro (541795)
Teatru în Malaya Bronnaya

Opinii despre «« Retro »: dragi mei bătrâni»