Ambiente - Elfrida Jelinek Opinii și recenzii ale cărții, isbn 978-5-8909-1342-5, labirint

2-nd Roshinsky de călătorie, casa 8, clădirea 4 115419 Moscova, Federația Rusă

+7 (495) 231-46-79 +7 (495) 780-00-98 +7 (495) 723-72-95

amante

Simpozionul cel mai faimos scriitor modern din Europa, scandaloasă celebru laureat al Premiului Nobel, Elfriede Jelinek aruncă lumea în fața operelor sale, dar lumea în același timp, nu se simte ofensat „nu e vorba de mine“ - spune unul. Disecarea societate ipocrită în cazul în care valorile de consum sunt amestecate cu tradițiile patriarhale și în cazul în care „respectabilitatea“ depinde pentru că ceea ce lucruri pe care le posedă, Jelinek descrie două destine opuse. Brigitte și Paula - două fete, una din oraș, al doilea din sat, dar ambele dragoste, familie si sex - este doar un mijloc de a obține înainte în viață - în viață, în care fiecare dintre ele va avea mare putere de cumpărare. realitate recognoscibil: în jurul valorii de o mulțime, „cartea Idilele“ locuite de personaje din cartea „cartea Idilele fără perspective“, cu biserica din centrul orașului și fabrica de lenjerie, al cărui director - proprietarul acestei lumi. "Mistresses" este romanul cel mai citit de Elfriede Jelinek. Editura îndeamnă începe să descopere munca ei cu această carte, să tune în percepția acelor caracteristici care formează „stilul de Jelinek.“

Preț: 226 руб RUB
  • Elfriede Jelinek amantă cel mai faimos scriitor modern din Europa, scandaloasă celebru laureat al Premiului Nobel, Elfriede Jelinek aruncă lumea în fața operelor lor, dar m

(recenzii 34 / voturi +55)

Cu toate acestea, societatea cu tradițiile și stereotipurile sale influențează conștiința unei persoane, își schimbă destinul și creează programe pentru care oamenii, de generații, trăiesc în conformitate cu acest program. Cum de a ieși din acest algoritm? Paula avea toate oportunitățile, ardea să-și schimbe viața și ... a alunecat din vis să se prăbușească complet. Totuși, "reporniți programul" are nevoie de o voință și intelect uriașă. Impresia din carte este dureroasă. La urma urmei, ei trăiesc așa. Așa a fost ca toți ceilalți, astfel încât toate tradițiile să fie respectate. Atunci puteți regreta și simți și prețuiți. Și dacă ați renunțat la acest program, atunci adu-l complet. Nici o simpatie, nici un ajutor, o pâine în întregime.
    Și nu puteți încerca să nu ieșiți, ci trăiți în acest program. Și?

(recenzii 1 / evaluare 0)

Stilul de prezentare neobișnuit de grotesc, în opinia mea, este adecvat conținutului. Lumea femeilor, cu ochii unei femei sarcastice, ai putea spune, o femeie rea. Viața locuitorilor unui mic sat (sat) este parodiată, primită, caricaturală. Rata interesantă a obiectivelor, mijloacele de atingere a scopurilor și a semnificației vieții.

(recenzii 1 / evaluare 0)

Multe au răspuns, deoarece, în unele manifestări, heroinele s-au recunoscut. în gândurile lor, visele. Acest lucru a făcut-o și mai greață.

Dar, după părerea mea, cartea este geniu.

(comentarii 7 / rata +18)

După ce am citit-o pentru prima dată, am fost absolut și sincer admirat de romanul! Cu toate acestea, nu atât de mult timp în urmă, am fost dat exact această ediție și bate primele câteva pagini am lăsat această activitate pentru că am dat seama că nu am putut continua fără acel sentiment de magie și de construcții „chimia“, care a fost tradus A.Glazovoy. Doar opinia mea că specifică interpretul limba E.Elinek necesita perspicacitate filologice speciale, capacitatea de a filigranului în sensuri de nuanțare și stăpânirea completă a cuvântului, cu atât mai mult că limba rusă exact nu poate fi acuzat de lipsă de resurse și oportunități pentru atingerea acestor obiective. În opinia mea, această sarcină nu a fost dată lui A. Belobratov în măsura în care a fost rezolvată cu succes de A. Glazova, deși traducerea acestuia nu a fost finalizată. Se pare că problema de traducere a literaturii străine este atât de complex încât nu poate fi rezolvată redarea de bază a sensului de carte, dar are nevoie de un fel de „scânteie de Dumnezeu“, dar că este, în cazul în care nu există rareori distinge un adevărat maestru al talentat, dar încă artizan . În caz contrar, cum să explicați o astfel de impresie diferită de două aparent identice în lucrurile de conținut.

(recenzii 51 / voturi +162)

Cartea părea mizerabilă și primitivă, în ciuda problemelor reale pe care le-a atins. Am citit-o de la început până la sfârșit, îmi pare rău pentru banii cheltuiți. Acest lucru mi se întâmplă bine, foarte rar.

(recenzii 9 / +16)