Există prize în trenuri

Annie, eu nu sunt mare pe trenuri, dar a verifica dacă există în tren ST 142. El nu este rapid și nu firma, nu poate fi, dar, în general, prezența de puncte de vânzare și alte facilități în NE, iar Coupe depinde de masina, în cazul în care nou reparate sau este doar un nou, chiar și în coupe-ul l-am cunoscut de evacuare . Anterior, am călătorit mult prin comiterea în tren. Cu fiul său a călătorit la Ekaterinburg unul pe tren atunci când a fost de 1,8. De la Perm la Eka numai 5,5 ore, 2 dintre ei dormit fiu, restul timpului - peste tot urca) sunt mai susceptibile de a nu avea. Acolo ne-am dus la "Rusia" în compartiment. La SW I pozhalas. Fellow-ul a lovit un sanitar, iar mașina a fost pe jumătate goală. Trenul de la noile mașini, rozete în compartiment, totul este normal. Prin ea însăși, trenul rutier ca corporative №2 (în top zece), pentru comparație, biletul costa 2500 a revenit la „Abakan“, bilet pentru 1500 Coupe. Mașina are vechi, există doar toaletă a fost reparat și înlocuit cu un bio, prize în coridor, publicul este mai ușor, mai puțin ... tu atribuită, desigur, incomparabil mai departe și mai mult. Dacă nu doriți tovarăși obsesivi, luați SV. Într-un tren scump, cred că puteți negocia întotdeauna cu biletele dirijor și poeupke prin intermediul unui sistem electronic Căile Ferate pot, de exemplu, uakazat că femeile doresc un coupe, mătușile, de obicei bărbați iscusiți că copiii au nevoie și de modul de repaus.

Un „I SV a fost de două ori pe 3 soclu, cum ar fi, au fost întotdeauna de câteva ori chiar și TV (bine, este în compania Irtysh nostru), dar cu un disc de film pentru o taxă))) raft puțin mai mare decât în ​​mod normal, dar să fiu sincer, nu o astfel de diferență de greutate)) și da, desigur, există mașini vechi, care este mai rău decât în ​​compartiment.

Unul, la stația din Chelyabinsk, trebuie să știe, mai ales că trenul Chelyabinsk, ei știu care este noua mașină, ceea ce este vechi în compoziție.

Și dacă alegeți o mașină și un tren, atunci sunt pentru un tren, 2 mii km cu un copil pe vreme rece este mult

Depinde de ce tren. Sunt mașini noi și sunt destul de confortabile. Canapele moi (seamana cu o canapea). Există o priză care reglează luminozitatea luminii din compartiment, lămpile sunt libere c / y sau ocupate. Pentru copii, astfel încât să nu cadă, există piese speciale (nu știu ce sunt, dar știu că există), care sunt atașate și create ca o stenochka moale. Apa fierbinte este exact, ochelarii nu sunt în toate trenurile, se întâmplă ca acestea să fie de unică folosință și să fie plătite.
În mașinile vechi nu este foarte.
Cumva așa)

rosette dacă aveți noroc, dar există un coridor

schimbați direct în compartiment

produse alimentare este normal, dar prețurile sunt teribil (am luat alimente cu ei, înainte de a prins un tren pentru a aduce coupe edoy-, acum nu există capturi, copilul desigur hrana lor berite- am sa la această vârstă a luat terciul, pyureshki, uscarea vodichku si mesteca de plictiseala )

ochelari de acolo, dar am luat apă de unică folosință, care fierbe tot timpul

Manegeți-vă cumpărați

Un soclu, nu un fapt care va funcționa. Ei bine, este un pahar de apă fiartă. restul este doar un vis. sfatul meu pentru tine, zbura cu avionul.

Am condus acum trei ani de la Sankt-Petersburg la Chelyabinsk. Nu cred că sa schimbat ceva. Am avut un coupe complet răscumpărat. Am mers împreună. A fost o priză. Patru paturi în două etaje și o masă. Mănâncă tot ce nu strică repede. Ceai oferit, fără mâncare. Poate puteți să întrebați. Nu am făcut asta. Pentru că noi adulții au luat totul instant și un cazan. Au fiert apă, au turnat și au mâncat. Cu copilul, desigur, mai dificil, dar apoi uita-te.

2 prize în coridor. Din mâncare puteți lua un pui prăjit, castraveți, roșii, brânză. Cartofi în ochelari și pre-shiraki. Conserve de piure de cartofi, terci, daca mananci asta. Fructe, nuci, semințe cioplite. Marmeladă, cookie-uri. Apă, sucuri și compot mai bun (ne place copilul de fructe)

Apa fierbinte este acolo. Ce altceva ... bine, ca despre tot și a scris.

Ia cutii de cereale, Heinz nu există apă caldă nu va fi la scară mică de reproducere, pyureshki și sucuri sunt, de asemenea, mai bine la o dată cu o ia, pungi de ceai, cookie-uri, în prezent flagelul taitei sau cartofi pyurehu, puteți cumpăra încă Kurniki pentru prima dată, sau plăcintă unele coace pe primele 24 de ore din acest lucru sunt suficiente și apoi dăunători)

La o vârstă fragedă, am visat să locuiesc în Moscova. Dar, atunci nu l-am cunoscut pe Peter. Acum înțeleg că nu puteam trăi la Moscova. M-am născut și am crescut într-un mic oraș și uneori este greu pentru mine chiar și la Petersburg - antrenează ritmul. Și Moscova - este imens. M-aș "rătăcit" în ea și m-ar rupe. Un metrou merită ... Și. dacă veniți acolo dimineața și vă plimbați, puteți vedea un număr mare de persoane fără adăpost. Ei dorm pe străzi, pe bănci, pe pământ, pe baloturi, pe mari companii ... Nu am văzut asta aici. Și chiar zona de dormit - uriașă, imensă și foarte diferită de a noastră :) Toaleta era același gunoi. Eu și Mișka am decis să folosesc toaleta asta ca două foarte curioși. Deci nu ne-au dat o carte, spun ei, îmi pare rău, peste, urât în ​​pantaloni))) Am găsit în cele din urmă unul liber. Era pe inelul de grădină. În general, problema este rezolvată de McDuck. Acestea sunt mai des decât toaletele)

Oh, așa a vrut la Moscova ... Mergi, umbla. Îl iubesc pe Moscova, nu știu de ce. Poate pentru că a rămas un mister pentru mine, iar în Moscova am avut prima mea dragoste. Odată am mers la Moscova de două ori pe lună.

În subteran există un total gratuit de persoane de sprijin de servicii cu copii) băieți politicoși întâlnit la începutul traseului, să ia o trăsură, lucruri, în cazul în care aveți nevoie pentru a - și copil întreg traseul dumneavoastră vă va lua. Acest lucru este pentru viitor pentru tine) Aparent, este mai ieftin decât să dota totul este normal)))

Eu însumi, ai dreptate, mă mișc doar în mașină și cu o răscolire îmi aduc aminte de momentele în care nu am avut-o))

Plăcile galbene cu nervuri sunt pentru orbi, astfel încât să poată înțelege că sunt în fața carosabilului.

Pe turnul de securitate pentru siguranță malyavkam nu este permis. Apropo, apropo, a fost până la 12 ani.

Parcare în fața Ostankino - nimic deloc, de fapt, procentul său de 25 lipsesc) Restul fie forțat să călătorească metrou sau parc în curțile din jur)

Și așa - te înțeleg)) Ritmul vieții este complet diferit.

oh. și nu spune. un mic rusesc este. la Moscova o mulțime de murdărie. ca eu să mă duc în subteran acolo să aduc veșnic mașini pe экскалатры. Cele mai împinse. dar în St. Petersburg oamenii sunt diferiți. mai mult cultivat Îmi amintesc că bunicul meu dragă a pășit pe picior, așa că el a fost de conducere 4stantsya de atâtea ori am văzut frumos. noi în Moscova vom fi călcați în picioare și chiar izveni nu spun (((

dar frumusețea nopții este atât de frumoasă.

și de modul în care Tipo nu oameni de viață am mama mea, atunci, de asemenea, toate interesate)))

și încă îmi place să mă închin în Moscova.

aaa zoo da, dar pentru mine este atât de murdar acolo. puțin curățat mai ales am observat atunci când am vizitat mai întâi în acvariu și apoi la grădina zoologică. fuuu bueee

Les! Sunteți pe LCD-ul înregistrat timp de până la 12 săptămâni și gratuit? Dacă da, pentru eliberarea concediu medical și concediul de maternitate este doar politica necesară, este în măsura în care știu, în plus, pe baza politicii ca certificatul de naștere eliberat, documentele T dvs. ar trebui să dea, ea este interesat de acest lucru, deoarece pentru care primește mulți bani. Atunci când se înregistrează pe ecranul LCD, face o copie a pașaportului, a SNILSa și a politicii, așa că nu știu de ce să întreb din nou aceste documente.

Nu vă faceți griji, totul este fixabil. Ușoară sarcină și naștere, totul va fi bine, iar aparatele de uz casnic sunt o chestiune de gestionare și reparație.

Da, a venit din nou ((((bine, totul poate fi rezolvat, acest lucru este important. Un pașaport poate fi acordat numai pentru dvs. personal de mână? sau dacă poți negocia? Doar astfel de cazuri, au un om să ia o zi liberă de lucru și de călătorie împreună

Oh, Les, citit, și dacă ea acolo cu tine vizitat)))) și bucuros pentru tine și poperezhivat (mai ales atunci când sunt la granița de chin și când Nikita a fost rău), a fost interesant pentru toți, mai ales ca te antrenezi pentru a face față))) În general, umnichki, acum sufletul nu va fi rănit, sa întâlnit cu rudele, naobschalas, emoțiile și sarcini pozitive Dima făcut atât de bine cunoscut, doar umnichka (puritatea tuturor oamenilor loc slab)))). E minunat.

cu plăcere citiți întreaga poveste! În așteptarea fotografiilor!

fir-stick, drept ca "război și pace citi"))))))))) Tu ce ce? jurnalul a condus. )))))))

În primul rând, odată cu sosirea,

În al doilea rând, bine făcut. În ciuda unei călătorii lungi, am avut o odihnă bună.

Poveștile sunt foarte interesante, atingeți, luați pentru suflet. Uneori vrei să plângi. Numai dacă, în loc de bărbați, în această situație, femeile singure, din anumite motive, nu doriți să plângă. Suntem obișnuiți să ne pare rău pentru țărani, ei cred că femeile sunt puternice, vor suporta totul. Acest lucru este greșit. Femeile trebuie să regrete mai mult. Ele sunt, de asemenea, foarte greu, mai ales mamele singure. Totul cade pe umerii lor fragili.

Da, am și alte exemple.

Cu unul am făcut chiar prieteni. Și-a ridicat fiica din copilărie, și-a privat mama de drepturile părintești, și-a scos fiica de distrofie profundă.

Ea este angajată în ea, ea la 5 ani muzhiks în șah în curte bate, școala elementară terminat extern. Pe scurt, toate dosarele sunt un dosar.

Da, există încă oameni și tați adevărați ... a lovit mama-cucului ... Nu înțeleg cum, astfel încât să puteți șterge pur și simplu copilul din viață și nu să se gândească, și apoi la bătrânețe va veni în fire și muci pe tremuratul lui pumnul lor.

super, Kosh, mulțumesc! Aici, cu stuc, am o încercare completă - eu mă descurc absolut în această afacere (((((Am niște povești de groază, așa că fac fotografii cu poze - oricum ... copilul meu sărac)

Am citit toate subiectele tale de dezvoltare. E târziu. Obosit. Dar, oricum, am citit-o. Au fost idei pentru jocuri noi.
Vă mulțumim că ne-ați împărtășit!

Vă mulțumesc pentru aceste informații, sper să nu pierdeți timpul)) și sora mea va veni la îndemână

Fetele vă mulțumesc tuturor pentru comentariile dumneavoastră, în special cei care au limontar copii sfătuiți să nu călătorit cu soțul ei la Jocurile Olimpice, știi fiecare medalie a fost bine marcată, și se simt bine fără mahmureala, chiar și cu mine în dimineața zilei de joc a mers la dimineața))))

Adaptorul de ca este acum întotdeauna aruncat în pungă mai întâi. Într-o zi, soclul nu se potrivea - au rămas mulți bani pentru baterii