Cum am petrecut vara în compoziția Crimeei - eseu despre literatură

Îmi place foarte mult vara. O mulțime de soare, căldură, culori strălucitoare, mirosuri minunate și, bineînțeles, odihnă! Și, în plus, o mulțime de impresii diferite!

În acest an, toată familia sa dus în Crimeea. După ce am petrecut două zile într-un tren înfundat, am ajuns în cele din urmă în insula Simferopol. Acolo, în parcare așteptam Ikarusul dungat, care sa dovedit a fi foarte confortabil. Am condus pe terenul reliefului, am privit contururile munților și cheilor din afară, am admirat frumusețea clădirilor vechi și ne-am bucurat de mirosul de verdeață. Am călătorit mult timp și, până seara, eram deja în Yalta. Având cina și dezasamblarea lucrurilor, obosit în mod obositor, m-au așezat să dorm.

Iar a doua zi am așteptat marea! În mod constant guițat împrăștierii și tare cu fericire noi, fratele meu copleșească și am prins meduze transparente, din care au fost foarte mulți, și colectate pietre colorate. Mama se culcase pe o șezlong și citea o carte, iar tatăl meu a sorbit limonada, salutându-ne din când în când, așa că nu am înotat pentru geamanduri. După o plimbare completă, am luat prânzul și am făcut o excursie la Gurzuf.

În primul rând, am avut ocazia să vizităm Pushkin Park, un loc unde marele poet, care mai târziu a devenit muzeu, a fost exilat. Vechiul birou, decorat artistic în stil englezesc, călimara elegant, pen-ul, proiectele de înregistrări - totul părea să fie subliniat faptul că poetul tocmai a ieșit de acolo să se plimbe de-a lungul plajei ... Și cât de multe experiențe plăcute care le-am primit prin vizitarea cabana Anton Pavlovich Cehov! Grădină bine îngrijită, frumoasă, plantată cu flori exotice, verdeață parfumată - toate acestea, fără îndoială, seamănă cu un adevărat paradis. vase de lut imense cu apă, perfect conservate, deoarece tinerii scriitori, frumos încadrat de o alee umbrită, miros tarta fascinant de dafin și chiparoși ...

Pentru săptămâna viitoare, ne-am dedicat o varietate de excursii: Vizitați orașul erou Sevastopol, fotografiată tancuri și avioane, înghețate într-o uluire tăcută în piața numit după decăzută și a pus flori proaspete pe mormintele soldaților din Marele Război pentru Apărarea Patriei. Am vizitat orașul antic Chersonese - am mers pe coloanele antice sculptate și, conform obiceiurilor, am făcut niște dorințe. În Livadia, a vizitat legendarul Palat Livadia al împărătesei și, desigur, fotografiat pe fundalul splendorii sale! În general, după cum înțelegeți, nu trebuia să pierdem.

Am în mână un album cu fotografii făcute în timpul unei călătorii în Crimeea. Pe rafturile din camera mea sunt suveniruri frumoase cumpărate acolo, pietricele, scoici ... Dar cel mai important impresie a rămas, desigur, în memorie, și îmi voi aminti mult timp despre această călătorie fantastică.