Malang și orașul Batu, Java, wishallworld

Călătorii, în special independente - nu sunt doar fotografii frumoase și zile "vanilie". Este, de asemenea, hardcore aleatoare, unele mici (și alte dimensiuni) probleme, dezamăgiri, greșeli etc.

Java sa întâmplat cu mine, „ceață creier“, sau în cazul în care apelul este mai moale - eu și colegul meu un pic confuz despre ruta pe care a vrut doar vulcanul Bromo, nu am vrut să pierdeți vulcan Ijen și bromul prea. În general, am avut 2 zile, pe care le-am petrecut în locurile ciudate și aproape non-turistice ale Java: Malange și Batu. Cu toate acestea, am putut vedea mai mult cum trăiesc indonezienii și călătoresc pe autobuze locale, câteodată era aceeași excursie sau căutare: să găsești locul potrivit sau autobuzul.

Pensiuni în Malang

Am spus deja. că din Bali am venit în orașul Malang. inițial am avut ideea de a vizita un prieten în Surabaya.

Dimineața, am descărcat din autobuz și ne-am dus imediat să căutăm o pensiune, corpul avea nevoie de odihnă și dorea foarte mult să doarmă cel puțin două ore.

Pensiune în Malang suficient, orașul în sine este destul de mare - aproximativ 1,5 milioane de oameni. Când am ajuns, a fost o vacanță în oraș, iar multe Gestthauuses erau ocupate sau rezervate. Am mers de la un gest la altul și peste tot a existat un răspuns: "astăzi nu există locuri". Ca urmare, într-unul dintre hoteluri am primit o carte de vizită a unui loc "ieftin" unde a fost posibil să petrecem noaptea. Locul este numit - Edotel Malang și este situat la 1,5 km de piața centrală. Este practic un centru și în acest loc există numeroase centre comerciale, ATM-uri ATM, magazine.

Personalul a vorbit prost în limba engleză, dar o cameră era gratuită. Am plătit 150.000 de indone pentru o noapte. Rs (12 $). Camera a fost simplă: 2 paturi, câteva scaune, duș și toaletă separate. Nu a fost nici apă caldă, și din moment ce vremea nu am fost foarte norocos: turnare cupe, dus rece nu a fost foarte frumos plus. Internetul, îmi amintesc, nici nu era acolo. Am mers să verificăm corespondența în cea mai apropiată cafenea. Ca o noapte - acest loc a fost ok, dar atmosfera nu a trebuit să rămână mai mult. În apropiere era școala, ferestrele noastre tocmai ieșeau în curtea școlii, erau zgomotoase și distractive :) În principiu, vremea ar fi putut avea efect, dar orașul a fost amintit mai mult ca un loc de congestie a oamenilor, a mașinilor și a magazinelor.

Centrele comerciale din oraș

Am spus deja că în Malang am găsit o ploaie torențială tropicală, protejată de o umbrelă, nu a fost posibilă. Dar am mers cu curaj cu toții în jurul orașului, încurcați prin hainele chinezești cumpărate.

În Malang, ne-am uitat la centru, moschee, vechiul cartier "olandez" (bulevardul Ijen), cu vile coloniale și muzeu militar. Acesta din urmă este complet aleator și gratuit.

În Piața Orașului a fost o expoziție / târg de toate tipurile de bunuri, inclusiv faimosul batik Javanese (pictat manual pe țesătură). Și centrul comercial din Malanga a fost uimit de abundența tuturor magazinelor de fast-food. Aici, probabil, și toate amintirile care au rămas cu mine de la Malang.

Malang și orașul Batu, Java, wishallworld

Este, de asemenea, o insulă musulmană, deci da, moschei și toate astea

Batu: cum să ajungi de la Malanga, puțin despre oraș

La recepție am întrebat ce locuri interesante sunt aproape de Malanga și ni sa spus despre orașul Batu. de unde se deschide viziunea clasică a munților. Desigur, cu o vreme atât de ploioasă, era o șansă să nu vedem nimic. Dar curiozitatea și dorința de a se deplasa undeva în continuare - a câștigat. De fapt, încă mai spunem că este periculos să meargă la Batu, faptul că aproximativ o săptămână înainte de sosirea noastră în Java - în partea de est a Java, chiar în apropierea Malang, kelud a erupt vulcanul.

Din cauza acestei erupții, aeroporturile din Surabaya, Malanga și Yogyakarta au fost închise, străzile au fost acoperite cu cenușă și oamenii au fost evacuați urgent. A existat un pericol ca vulcanul să iasă din nou, iar ploile abundente s-au datorat vulcanului. Desigur, cu privire la orice drumeții în apropierea Batu nu a existat nici o îndoială: localnici fluturat și a avertizat că nici un contact nu va merge.

Nu ne-a oprit.

Orașul Batu în transportul public se poate ajunge în două moduri:

pe un microcollet roz (un mic microbuz);

Aici este, microfonul

Mi-a plăcut că microletele aveau o varietate de culori

Dacă trebuie să mergeți la Yogyakarta, Surabaya, etc. ai nevoie de un terminal de autobuz - Arjosari.

Un microlit albastru rulează la oricare dintre aceste terminale de autobuz. La început, este greu de înțeles unde merg aceste microbuze, deoarece indonezianii nu vorbesc mult engleza. Dar pentru a înțelege foarte ușor - ei scriu pe foaia abrevierea rutei.

Costul călătoriei pe microblot în jurul orașului este de 3 mii de rupii. Autobuzul spre orașul Batu - 7 mii indone. Rs pe persoană (0,5 $). Local plătească mai puțin, dar un astfel de preț este foarte ieftin. Du-te pentru aproximativ 30 de minute.

Ce să faci în Batu?

Mergând și bucurându-vă de priveliștea, dacă sunteți norocoși cu vremea.

Local din Malang ne-a sfatuit sa vizitati si:

• Parcul Jatim (Disneylandul Indonezian);
  • Batu secret zoo (multe animale, diverse quest-uri de joc);
  • Batu Night Spectacular (atracții, etc.);
  • o cascadă nu departe de Batu;
  • izvoare termale;
  • pomi fructiferi (cu excepția portocalelor în cantități mari cultivate cu mere, guava, ananas, banane și alte fructe);
  • mergeți la un mic trekking în munți - Arjuna sau Panderman.

Trekking-ul poate fi atât radial pentru o zi, cât și cu corturi timp de 2-3 zile. Este recomandat să mergeți cu un ghid. Un ghid poate efectua cu ușurință un rezident local, care pentru un pic de bani vă va arăta cel mai bun mod și vă va spune o mulțime de lucruri interesante.

"Înarmați" cu această cunoaștere am mers la Batu.

În Batu în sine există microleturi de culori verzi și portocalii, care transportă oameni în jurul orașului și în cele mai apropiate sate.

Batu sa dovedit a fi un loc popular în rândul indonezianilor: copiii vin adesea aici în vacanță, iar javanii bine pregătiți preferă să cumpere case mici pentru a-și petrece weekend-ul aici. Pe drum, când am început să căutăm locuințe, am venit peste pensiuni, hoteluri, dar prețul - nu mi-a plăcut deloc. Cameră pentru 400 de mii de indone. Rupee (30 $), acest lucru nu se potrivea bugetului nostru. De câteva ori ne-am dus în locuri diferite și pretutindeni am fost numiți prețuri ridicate. În cele din urmă, am început să mergem pe străzi până am ieșit pe aleea unde erau case private.

Malang și orașul Batu, Java, wishallworld

Cu 2 săptămâni înainte de sosirea noastră, a avut loc o erupție vulcanică, așa că nu ne-a surprins de ce vremea a fost acoperită de nori

Aici ni sa oferit să închiriez o întreagă casă pentru 500 de mii de indone. Rs.

Înțelegem acest lucru, nu era necesar, dar am reușit să găsim o casă pe care am înmânat-o pentru 100 de mii de indone. Rs pe zi ($ 8). Întreaga casă privată: 3 camere, bucătărie, duș / toaletă. După ce sa ocupat de locuințe, sa dus să exploreze teritoriul și, de asemenea, a vrut să știe despre o mică pistă în munți. Nu am vrut nici o plimbare și am ratat-o.

Întrebându-ne local, am găsit un om care conduce la cele mai apropiate munți, știe multe despre rute.

Indoneziană sfătuiți să nu meargă la munte: în primul rând, înainte de a existat ploi abundente, iar în al doilea rând, amenințarea continuă a re-erupția vulcanului kelud. După consultare, am decis să-i urmăm sfatul. Deci, am avut 2 zile în Malang / Batu, unde nu am făcut nimic, dar am reușit să ne plimbăm toată ziua și să venim în cameră doar ca să dormim.

Malang și orașul Batu, Java, wishallworld

Apropo, în Batu o selecție largă de locuri cu nat. Bucătăria indoneziană - și pur și simplu mâncarea din stradă Acolo, am găsit în cele din urmă nasi goreng (orez cu legume) perfect ascuțite și delicioase bacso (kebab shish din soia). Și, bineînțeles, sosul de arahide pentru orez este ceva.

Ce am mâncat de fapt

Grad de feluri de mâncare picante :)