Călătorie ca un tip de vacanță

De odihnă eficientă de data aceasta nu a funcționat, deși au existat încercări de ao implementa, dar au fost așezate astfel cardurile. Nu dispera, ideea este clară pentru mine, atunci voi încerca să o pun în aplicare, dar acesta este un alt moment și, probabil, va fi o altă poveste. Așa că am o odihnă normală, pentru mine este atât de bună, dar despre asta mai jos și în detaliu.

După ce dirijorul a verificat biletele pe care le-a adus pentru cartile de imigrare ale străinului.

În compartiment am condus 4 persoane: eu și un prieten pe rafturile superioare de pe fundul a două femei. Din moment ce am fost obosit de prietenul meu din săptămâna de muncă, am urcat imediat pe rafturile noastre pentru a merge la culcare. Înainte de a adormi, ne-au adus aceste cărți notabile de imigrare ale unui străin. Aproape întotdeauna am un pix, doar un obicei, câteodată am doi, acest lucru mă ajută deseori pe mine și pe alți oameni care nu au obiceiul de a purta cu ei pixuri cu bilă sau heliu. De data asta cu mine era doar un stilou de scris, era imediat ocupat de prietenul meu. Una dintre femei a cerut permisiunea de a folosi stiloul. Când un prieten a terminat să completeze acest card, i-am spus: "Dă femeia un pix." M-am așezat acolo așteptând ca stiloul meu să fie liber să umple și acest card. În așteptare, mi-a scăpat oarecum momentul în care stiloul meu pix, într-un fel tehnic, silențios și fără permisiune, migra la o altă femeie. A început să aștepte mai mult, când va termina umplerea, deși acest lucru, deși mic, dar nu plăcut, pentru că este politicos, este întotdeauna pozitiv, dar absența ei este întotdeauna negativă. Când a doua femeie a umplut cartela, a lăsat în tăcere stiloul pe masă, fără a întreba cine ar trebui să o întoarcă, iar cu mine, cu toată dorința de la al doilea raft la mânerul de pe masă nu va ajunge. Apoi nu am putut să stau și mi-a dat o voce: "Vă rog să vă întoarceți stiloul", pe care a făcut-o după reamintire, și nu de la educație. În general, având un singur stilou pe toate compartimentele, bine, nu încă pe întreaga mașină, am completat ultima mea carte de imigrare străină.

Următorul control, deja din partea serviciilor de frontieră ucrainene, dirijorul ne-a promis în două ore și nu ne-a înșelat, următoarea oprire pentru controlul următor a avut loc exact la ora 10:00.

Planul de acțiune a fost aproximativ următorul. La sosire, găsiți un birou de schimb valutar, schimbați ruble pentru grivne și întoarceți-vă la stația pentru cumpărarea de bilete de întoarcere, așa cum am avut bilete, așa cum se spune: "doar o singură cale". În general, restul a trebuit să treacă la fel de eficient, adică pe 6 mai mergem în jurul Kievului, apoi seara mergem la Odessa, mergem acolo o zi sau două și ne întoarcem la Moscova. Dar din sărbătorile și chiar din parada de la Moscova nu existau bilete de întoarcere, astfel încât să putem fi la Moscova pe 9 mai. Dar soarta și-a făcut propriile ajustări. Ideea cu călătoriile a apărut improbabil, așa că nu ne-am pregătit pentru asta și asta sa întâmplat în realitate ...

Înainte de călătorie, la munca colegului meu, am clarificat că este mai bine să luăm cu mine ruble sau dolari? La care el a răspuns că „cel mai bun RR“ și a adăugat „dar nu le schimb de la gară, și în oraș, acolo ca în orice altă țară în curs nu este la fel de supraevaluat.“ Nu mai repede decât să fii făcut. Am ajuns cu un prieten la Kiev, toată lumea are ruble pentru schimb în mâinile lor, un prieten are încă o carte cu el, ca să zicem, are asigurări. Am plecat de la stație și ne-am îndreptat spre ochii noștri sau, mai degrabă, căutăm schimbătorii notorii. Am întâlnit o mulțime de bănci, dar sensul de la ei ca de la o capră de lapte. Duminică, niciunul nu a lucrat și schimbătorii nu ne-au venit la noi. Am preferat să continue căutarea, dar prietenul meu mi-a oferit să găsească un bancomat și să încerce să ia grivna acolo. Acest lucru, spre marele nostru regret, a funcționat. De ce, din păcate, întrebi? Vă explic. Da, am reusit sa retragem suma pe care am planificat sa o transferam de la ruble la grivna, dar la rata suntem foarte sever afectate. ATM-am dat la rata de 3,74 ruble pe o grivna, dar atunci când ne-am întors la stația de a obține bilete am fost acolo într-un birou de schimb valutar de funcționare a văzut rata de 2.75 UAH, în general, am plătit foarte bine, de aceea am pus, că, din păcate, am reușit această idee.

bilete ciudate am vândut, luând pașaportul pentru înregistrare și bilete emise în tramvai fără un nume complet și numărul pașaportului, spunând: „aceste bilete du-te pur și simplu în mașină fără să prezinte pașapoarte.“ În mod ciudat, e din senin, vă pot da naștere unor speculatori din Sydney. care este în Australia. nume proeminente bilet de teatru, și sunt de obicei emise pe tren, ca să spunem așa de tramvai. Iată fotografiile lui:

Călătorie ca un tip de vacanță

Când au fost cumpărate biletele pentru călătoria de întoarcere, semnele de pe cele două bilete au fost aplicate, prietenul a spus: "Vreți să cunoașteți orașul, să mergeți în orice autobuz și să mergeți la terminal". Ceea ce am făcut, sa așezat și am plecat, deși nu am ajuns la destinația finală, am plecat mai devreme. Am văzut un parc în fereastră și am plecat. Lângă parc au întrebat cum să ajungă la centrul orașului, ne-au spus. Oamenii din Kiev sunt prietenoși și sociabili, cel puțin cei cărora le-am adresat întrebări. Sa dovedit că am plecat lângă stația de metrou "Dorogozhichi", ni sa spus cum să ajungem acolo, și cum să ajungă la centru cu ajutorul metroului. Ne-am dus la Piața Independenței, numită și stația de metrou. Acolo ne-am așezat în hotel. a făcut un duș și a mers să caute o cafenea care să mănânce și să mănânce, pentru că acum 4 ore am vrut să mâncăm, acum 2 ore am vrut să mâncăm și când am plecat de la hotel, am vrut să mâncăm.

Am sugerat să caut o unitate cu bucătăria locală, prietenul meu ma sprijinit și am găsit taverna "Budmo".

Un prieten a mers în cameră și am început să merg în centru. Apoi am fost transportat fără probleme la malul digului, doar la stația de râu, unde mi sa oferit un drum de o oră și jumătate de-a lungul râului Nipru, cu barca cu muzică, ca să spunem așa, disco și călătorii. Costul acestei plăceri este de 60 de grivne, în hotel "plajă", ca în cazul în care nu a existat nici o dorință, așa că am imediat de acord. Ce nu regreta.

Pe barcă, unde se juca muzica, printre alți oameni erau trei prietene. Am înțeles că au o petrecere acolo, dar acestea sunt doar presupunerile mele. Pentru ca o prietena in mod constant a comandat cântece, s-au dus la vaporul motor cu headdresses, numite "voal". Prietena, pentru care au fost ordonate cântecele, era în poziție, dar cei care o însoțiseră foarte energic și drăgăstnic dansau muzicii. Nu existau niște dansuri speciale, atât de tineri obișnuiți, dar mișcările lor făceau să-și admire dansurile.

După ce am mers pe vasul de pe Nipru, am coborât la stația de metrou "Pochtovaya Ploschal" și m-am întors în Piața Independenței. Acolo am clătit comandat o clătite cu pui și lapte de pui, pe care mi-a plăcut cu adevărat și am doua zi au băut acolo fie 3 porții, sau 4 deja nici nu-și amintească.

Astfel a trecut prima zi a șederii mele în orașul glorios din Kiev.

A doua zi, m-am trezit, m-am dus, micul dejun, micul dejun inclus micul dejun. Sa intors, sa dus in camera si a parasit camera, a plecat sa-si paraseasca locul, apoi un prieten ma alaturat si am plecat cu el sa mergem in jurul Kievului.

Prima vizită a monumentului de arhitectură "Golden Gate" este, de asemenea, numită stația de metrou, care este în apropiere, apoi a mers la plajă, unde au avut o odihnă și sunbathed. În același loc am căzut sub o furtună, am revenit la stație. Am găsit o cafenea unde am avut o mușcătură. Apoi au auzit o invitație de a vizita Kiev, plătit pentru el, patinaj și a ascultat istoria de la Kiev. Apoi au părăsit turneul doar pe Piața Independenței, unde au mers la taverna "Budmo", au luat cina și unde am cumpărat două sticle de vin roșu pentru restul hrivnei.

Apoi s-au întors la stație pentru a aștepta trenul. Un prieten, de asemenea, a avut grivna, 500 grivne, pe care el a vrut la stația de a schimba pentru ruble, dar ceea ce este cel mai surprinzător, el nu le-a schimbat. Mai întâi au cerut un pașaport ucrainean. El a spus că nu există nici unul. Apoi au cerut un certificat privind schimbul de ruble pentru grivne, el a arătat un cec de la ATM, el a fost încă refuzat schimbul de returnare. Aceasta este, în Ucraina, ei înșiși nu au nevoie de grivna lor într-adevăr, acestea sunt necesare, aici ruble sunt mai mult cererii acolo, deși nu pot cumpăra nimic, fără a le schimba acolo. Ca rezultat, am adus vin la Moscova și un prieten la hrivna.

Așa s-a terminat următoarea călătorie, Dumnezeu nu interzice ultimul ...