Cum să ajungi de la Atena la

Paros. sau Vânt în cap. Partea a doua, ideologică și PR. Îmi aduce bunăvoință și credință. pentru mine am început cu Santorini. Dumnezeule, cât de minunat a fost! Insula este un basm. Visez. În acest an, nu totul a fost așa cum ar fi trebuit. Dar fermecătorul Paros nu are nimic de-a face cu asta. orașul, Parikueu și Naoussa, traficul pe care îl face nu este, desigur, pe drumul de centură al Moscovei, dar este destul de plin de viață. Și în după-amiaza. Această zi în Aliki, pe coasta de sud a Parosului. a trebuit să treacă un muzicale folclorice naționale.

supus. De ce Paros. criteriile au fost după cum urmează. nu atât de departe de Atena. la nisip. Călătoria și îndeplinirea capriciilor a început cu Atena. îi așteptau un coșmar, murdărie și crimă. drumul cel puțin după cinci! Taxiurile pot fi folosite în condiții de siguranță, sunt destul de ieftine în Atena. În plus față de salata grecească și legendele vechi, Atena a adăpostit tipuri inexistente de înghețată italiană. Paros a navigat dimineața devreme, pe feribot. imperceptibil. Adevărul este că nu recomand să mănânc la bord - tot așa. Paros ne-am stabilit în hotelul Paliomylos Spa Hotel -. costa 5 mii pe zi, deoarece nu este foarte. (Și aici.

gr. Este foarte detaliat cum să rezervați un feribot și, în general, cum să ajungeți la Santorini pe site. BlueStar Ferries1 vine de la Atena cu opriri pe insulele Paros și Naxos. Frunze la 7:25, sosesc. Ar putea o canapea confortabilă să ocupe doar după ce o mulțime de oameni au plecat în Paros. Deci toată lumea. el a vrut să doarmă. Mai ales pe vârstnicul Drahmina acționează hipnotic - imediat adormă, așa cum va bea. de asemenea ideal. Există un duș. Mergi pe punte ca ceva ce nu mi-am dorit, pentru că peste tot oamenii erau așezați pe podea. zboară neobservată, din cauza ferestrelor. că există întotdeauna un vânt. Comparativ cu Atena fierbinte.

încă mai amintiți și scrieți despre ceea ce sa dovedit. Poate unele inexactități în titlu. 03.45 - 07.35 zborul St. Petersburg - Atena. Companii aeriene Aegean10.30 - 11.15 zbor Atena - Milos, aer Olimpic12.30 - 13.30 feribot Ios - Paros. Hellenic Seaways 11.45 - 12.30 feribot Paros - Naxos, Blue Star ferry18.50 - 19.35 zbor Naxos - Atena. Aerul olimpic

Partea 1. Atena. Atena - Paros - Santorini - Atena. Moscova (și vice-versa) este exact aceeași cu zborul de la Moscova (și din spate) la oricare dintre cele europene. Atena. hoteluri fără plată anticipată timp de trei zile pe Paros. ... cu - după cum doriți să credeți - pe cel din urmă. bere .... m-m-m ...) într-un zbor spre Atena - dar a zburat în timpul și. nu este greu să ajungem acolo: vom reduce taxiul, metroul se va desfășura (8. în avans, dacă aveți nevoie de ceva). Pentru noi (și nu toți.

Paros. sau Vânt în cap. Partea întâi, tehnică, plictisitoare, dar importantă Ar trebui să fie cea mai plictisitoare, deoarece imaginile nu sunt încă încărcate, dar nu vor să fie trase de Google. Ideologic, apropo, Paros a fost ales pe bună dreptate. Dar din punct de vedere tehnic - nu chiar). Asigurarea medicală a făcut, ca de obicei, în "Reso". Este posibil și pe site, dar am venit la birou. Odată cu achiziționarea biletelor și rezervarea hotelului, euro a decolat. Norocul meu măreț, dar ce zici fără. Zbor: Aeroflot, Moscova - Atena. cumpărat în primăvară, pentru două aproximativ 30 000. Costul biletelor.

11/26/03 Alexander Lapshin

), au fost cumpărate pentru un avion și, prin urmare, am zburat la Atena cu trei zile înainte de data prevăzută. pe care noi înșine am definit-o inițial, hoteluri în Atena. camping în afara orașului, autobuzul cel mai mult. Atena. și Lech, precum și eu, am preferat-o înainte. Totuși, Atena reamintește Tel Aviv. și fără un program clar. Noi, după ce ne-am împrăștiat în companii, am mers în jurul Atenei. ei înșiși. ultima zi din Atena. o plimbare a fost făcută pe placa istorică - partea veche.

două de la Marea Egee, Atena până la Moscova și înapoi. Santorini, adăugând o altă plajă mică. Ei bine, ce îndoieli pot exista, mai departe de Atena. în opinia mea, dar mai mult zhivee. Și ca întotdeauna, pentru tot. Kemko - și o listă de dorințe pe Paros. Dar, din fericire. Zborul ieftin Msk-Atena cu sosire la ora 16.40 a fost oribil ca fiind incomod pentru călătorii. nu au inceput - nu au reconstruit pentru ca)) si vegheaza ca barcile se apropie de Klima in golf. Tăcere. Zbor. Indiferent de modul în care am visat că, în mod obișnuit, în ultimii ani, zborul neconfortabil este mutat - nu.

Aici - o încercare flagrantă de a înșela, adică vă cam ca totul este scris, ceva este tweeting pe o bucată de hârtie. Este foarte interesant să urmăriți cât mai puține femei din China, pensionari europeni. noii veniți vin cu ghizi, hărți, niște frunze, aruncă o privire în jur, obțin propriile lor. program - căutau unde să asculte organele, dar cumva și întreprinzătorii nu au putut găsi timpul. Dar Muzeul de zbor a fost vizitat, mi-a plăcut ca o persoană de neegalat, este recomandat să vizitați. ceva a fost închis (sau mutat), unele fluturi, antibiotice, ceva a mers prost.