Complexul sportiv și concert din Petersburg - recenzii, fotografii ale sălii de concerte din St. Petersburg,

Complex sportiv -kontsertny Petersburg este cea mai mare clădire acoperită din Sankt-Petersburg și unul dintre cele mai mari facilități de interior de acest gen din Europa, cu o capacitate de 35.000 de spectatori. Complexul a fost creat în 1980 la Jocurile Olimpice de la Moscova și a fost inițial vizat în mod special pentru evenimente sportive în diverse sporturi, cum ar fi fotbalul, tenisul, patinajul și altele. Dar, de-a lungul timpului, evenimentele sportive au început din ce în ce mai mult să înlocuiască programele de concerte. De asemenea, pe teritoriul Complexului de Sport și Concert se organizează în mod regulat festivaluri, programe de tineret, evenimente publice și caritabile, târguri, expoziții și spectacole de modă. Există un site convenabil, unde puteți rezerva bilete. Complexul este situat la 15 minute de mers pe jos de stația de metrou Victory Park.

Complexul sportiv și de concerte din Petersburg

Opinii (39)

Câte concerte a văzut CCM! Biletele pentru concerte aici sunt mai scumpe decât, de exemplu, în Jubilee, dar și o zonă mai mare. În general, o clădire mare, în timpul concerte vinde accesorii acolo, în cazul în care să mănânce, și mulțimea sălbatic într-o toaletă)) nu se poate transporta cu ei orice băuturi (din nou, vorbesc despre concert), toate pe inspecție forțat să scoată, e păcat. Dar sunetul este la un nivel bun.

Din câte știu, CCM este cea mai mare locație pentru evenimentele de masă din oraș. Destul de des, am fost aici, dar acum vorbesc despre vizitarea Stației Pirate: Revoluția. Timp de mai mult de 10 ani, acest festival a avut loc, am participat în ultimii doi ani. În general, mi-a plăcut mai mult decât pe WODB în A2, pentru că era doar o cameră de aburi. Cu toate acestea, cu ventilație în CCM este mai bine. Înregistrează organizarea evenimentelor - ca întotdeauna la nivel. A fost interzisă în totalitate consumul de alcool, fiind vândute doar bern și limonadă, iar evenimentul a devenit mai cultural. Bannere, depunerea, aranjarea intrărilor - fără zdrobi, astfel de activități pentru 30 000 de persoane ar trebui să poată conduce mai mult. În toalete nu a existat niciodată o zdrobire. Au existat 4 tipuri de bilete, care au satisfăcut cel mai larg cerc posibil de oameni. În general, nu cunosc instituția care ar fi mai potrivită pentru un astfel de eveniment. Despre festivalul însuși - în amintirea înregistrării :)

De multe ori m-am dus la complexul ăsta. De la metrou este relativ aproape, este bine să mergeți în parc. În cazul în care cu mașina, există o mulțime de locuri de parcare. Toate măsurile se desfășoară la cel mai înalt nivel. De exemplu, lumea expoziției de automobile a fost foarte mult. Doar într-o cafenea a fost vândută cafea dezgustătoare, pur și simplu. Chiar și acolo de la cealaltă intrare a fost târgul de îmbrăcăminte, poate și acum. Am cumparat lucruri bune acolo.

Mă duc adesea la expoziții - industria modei, coafura. Există o mulțime de oameni, foarte zgomotoase, vanitate și agitație. Cumva totul nu este organizat. Mergi mult pentru a găsi ceea ce ai nevoie. Dulap ca un mare, iar coada este uriașă. Mancatul uman este dificil. Deși există multe locuri în complex, ar fi posibil să faci o cafenea bună. În general, impresia este neimportantă.

Am vizita, când trec prin festivaluri de înregistrări. Se plasează mult - bine, sunet, de obicei, mediocru. Ultimul pirat și atelier au fost zgură, superdiskoteka lasă mult de dorit

Au fost cu prietenii la concertul Depeche Mode! Mi-a plăcut totul și organizarea concertelor și a cafenelelor! Nu-mi place doar capacitatea camerei de 13.000 de persoane, iar în știri auzit că concertul a fost de aproximativ 25.000 de oameni, și eu încă mai cred că este așa ne-am blocat ca sardinele în bancă, se pare că a vandut mai multe bilete decât am avut loc + în vestiar a fost atât de mare, am stat ora si ca urmare am intarziat pe subteran, trebuia sa mergem cu un taxi! (

Foarte des eram aici la diferite concerte și festivaluri. De la metrou nu merge deloc, maximum 10 minute printr-un parc frumos. Sunetul este bun și de calitate. Și pe capacitate, aceasta este cea mai mare sală de concerte din orașul nostru din St. Petersburg. Dar există și dezavantaje. A intra în garderobă după concert este problematică. Oamenii din ea după concert au umplut norul și locul nu este încă suficient. Dar acest lucru nu strică emoțiile pozitive de la evenimentul în sine!

Foarte mult este plăcut acest complex de concerte situat într-un loc pitoresc, aproape de parc. unde puteți merge cu siguranță în așteptarea unui concert sau a unui meci. În complexul în sine este destul de spațios și rațional. O scenă foarte mare este produsă și sunetul este, de asemenea, fericit

Milyon Farmer a mers la concert. E minunat! Spațiu mare. Sunet de calitate. Organizarea concertului a fost, de asemenea, la nivel. Mării continue a pozitiv, bineînțeles, de la concert și de la etapa pregătitoare, care depindea de activitatea CCM însuși, a specialiștilor săi.

Am fost acolo la concertele lui Depeche Mode și Rammstein! Mi-a plăcut cu adevărat! Capacitatea sălii este de aproximativ 13000 de persoane. Clasă atmosferă, sfătuiesc pe toată lumea să meargă acolo, nu contează, la un concert sau la o expoziție!

Complexul nu este mare, și în sala. În coridoare și în hol se estompează, aș vrea mai multă lumină. Securitatea este foarte strictă, chiar hamovitaya, și, indiferent de aceasta, există cea mai mare parte a tulburării.

Trebuie remarcat faptul că a fost mulțumit de componenta de organizare a sarbatorilor si a altor tipuri de evenimente: de exemplu, natura concertului Elton John. Nu era nici o înfrângere, nici o confuzie la intrare sau în hol. Pe de comportamentul cultural rar al cetățenilor din Sankt-Petersburg cu adevărat - rezultatul muncii atente a personalului „din Sankt-Petersburg Sport și Complexul de concerte“ de îngrijire a lucrătorilor tehnice datorate, în atenția personalului CCM - toate acestea subliniază abordarea clasică elitistă a invitaților la CUC.

Mă duc destul de des la concerte de diferite grupuri. O mulțime de locuri, auzul bun. O mulțime de angajați lucrează. Dar controlul la intrare ar trebui să funcționeze mai atent, astfel încât bețivii să nu treacă și să nu aducă alcool cu ​​ei. O astfel de tulburare foarte și strică starea de spirit.

Și, în opinia mea, metroul nu este departe. Am mers la SCC această sâmbătă în ploaie - nici nu am udat. facilități bune, este adevărat, expoziție, în cazul în care ne-am dus, a fost relativ bine organizat, dar supărător lipsa dispozitivelor pentru circulația persoanelor cu handicap și a mamelor cu copii în scaune cu rotile: nici o rampă de acolo, să nu mai vorbim de lifturi.

Cine se duce la concerte la CCM, cine este în spectacol de tot felul. Și îmi place să merg acolo pentru tot felul de expoziții - vânzări! Mai ales cele care au loc la sfârșitul verii! Sau în primăvară. Astfel de lucruri nicăieri altundeva în tot orașul nu veți găsi! Ultima dată când am cumpărat acolo un nightie, astfel încât această fabrică își vinde produsele numai la expoziții similare! În Sankt Petersburg nu au un singur magazin! În general, puteți cumpăra acest lucru exclusiv pentru aproape un ban!

Au fost la concerte și la expoziții. Totul este foarte decent. O mulțime de spațiu pentru copii. În timpul verii, este bine să mergeți aici la role-skate, deoarece există drumuri asfaltate netede în jurul JCC, aproape nu conduce automobile. Există o conexiune de transport foarte bună, este întotdeauna posibil să ajungeți cu transportul public.

Am fost la CMC și la turneul de tenis! Și la concert Depeshe Mode, la expoziții de animale și la târguri și chiar și la moto trial! Surprinzător, deoarece este un complex universal! Totul se transformă, se îndepărtează, se înaintează, merge! Sunt fericit! Sunt foarte multumit de faptul ca de la casa mea exista un microbuz de 25 la CCM!

Încărcați fotografii

Lăsați un răspuns

Fotografii încărcate!