Maxim Benedik "purtăm rucsacul din experiența întregii lumi" · persoană · știri oraș Krasnoyarsk

Maxim Benedik

Extraordinar și carismatic Maxim Benedik a servit ca cercetătoare în Afganistan. În anii '90 a venit cu familia sa la Moscova din Kherson și a reușit să cucerească capitala, a fost implicat în creativitate și sport, a studiat limbile străine și fotografia. A lucrat în posturi de conducere la televiziune, a fost directorul comercial al canalului renumit al copiilor "Joy of Mine". El a oferit o familie bună, imobiliare achiziționate - în Rusia și în străinătate. Dificultățile din economie și din politică au dus la închiderea canalului de televiziune. Maxim a schimbat mai multe locuri de muncă și a ajuns la o criză personală profundă. Am înțeles - e timpul să schimbăm ceva.

Înfățișarea a fost bine. O soție frumoasă, directoră a unei școli private, a făcut, de asemenea, o carieră.

"A fost un sentiment de viata gresita", isi aminteste el. "Sunteți în Moscova, lucrați foarte mult, veniți acasă pentru câteva ore să vă schimbați cămașa și în acest timp trebuie să prindeți totul".

Arătați-vă că sunteți responsabil, ridicați copii, discutați cu soția dumneavoastră. Ca urmare, nu am avut timp. Urmărirea materialului a dus la faptul că am devenit consumator, am vrut să fiu iubită, dar nu am fost un exemplu însuși. Ar putea să se rupă acasă, să jure. Deși era un credincios, nu și-a permis acest lucru la lucru. A făcut fapte bune, dar nu a mers la biserică, nu a primit comuniune. Sunt un introvertit cu un sentiment sporit de libertate, este din ce în ce a simțit că am fost coborât în ​​groapă, a pus pe un lanț, iar circumstanțele s-au terminat. Trebuia să înțeleg cum să trăiesc, și pentru a ieși din zona de confort, schimbați modul obișnuit.

În plus, Maxim avea un vis vechi de a merge la bunicul și mama patriei sale - în Teritoriul Krasnoyarsk.

"Cu câțiva ani înainte de prima călătorie am găsit toate rudele mele, am călătorit cu mașina, am vizitat în timpul călătoriilor mele de afaceri", a spus el. "Este un sentiment excelent de a uni familia." M-am întâlnit cu rudele din Krasnoyarsk. A rămas doar pentru a merge la sat districtul Panachovo Kuraginsky, în cazul în care străbunicul meu-muncitor a venit de la Herson în 1907. Un bunic - Grigory Andreevich Fomenko - se afla în satul postmasterului. Eu însumi m-am născut în Norilsk și m-am considerat un Siberian. M-am hotarat - nu voi gasi bani pentru o calatorie in mod obisnuit burghez, voi merge pe autostrazi.

Pe călătoria liberă, Maxim se gândea câțiva ani înainte de prima călătorie. Chiar a condus un blog pe internet sub pseudonimul Wanderer Philosophers. Detaliile privind autostopul au fost descoperite atunci când a angajat un tânăr excursionist, un tip cu dreadlocks, pentru a lucra la canalul TV. El îl întrebă și se gândi: "Stai pe drum cu degetul ridicat? Vă mulțumesc! ". Dar argumentul interlocutorului: "Pe drum sunt complet liber, eu decid pentru mine unde să mă mișc și cum să acționez" - sa prăbușit în memorie. Libertatea nu era suficientă pentru el acum.

Maxim Benedik

- A susținut după cum urmează: Nu mă tem de nimic, pot și nu comunic, nu mă mai obosesc de prea mult timp, sunt bine pregătit și, cel mai important, mă pot testa - își amintește Maxim. - Aproximativ două săptămâni înainte de a începe, m-am dus la un test mini-călătorii, m-am dus în regiunea Vladimir, la Petushki, la rudele mele. Șapte minute s-au oprit, au prins mașina - tipul a mers să facă o ofertă fetei. Înapoi m-am dus cu directorul de teatru al expoziției. Mi-am dat seama că totul este real pentru mine.

Timp de 27 de zile a trecut, a călătorit peste 12 mii kilometri în întreaga țară. Uneori, masina a fost capabil de a opri rapid, uneori, urmele de câteva ore, de durată vreme rea, mușcături de insecte, depășind durerea rece și - au dat ei înșiși simțit genunchi inflamat. Uneori, el a dormit într-o cafenea pe marginea drumului, și, uneori, disperare, dar nu a renunțat niciodată.

- Impresiile au fost incredibile, - spune autostopul. - Orizonturile s-au extins. Supraviețuit o mulțime de negativ și pozitiv, întâlnit o mulțime de oameni. El a atins scopurile călătoriei - a văzut rudele sale dragi și a ajuns la patria bunicului său. El a văzut și a sărutat plopul, plantat de bunicul său, învățat despre soarta sa dificilă. Sa întors la Moscova doar la ziua de naștere a soției sale. Deschise ușa când toată lumea stătea la masă. Prima călătorie a arătat că autostopul este al meu.

Loviți-vă bucuriile duhovnicești

- Opriți oamenii obișnuiți și oamenii de afaceri, ambulanța și poliția, camioanele și MES - spune Maxim. "Ne iau la bord, să nu adormem, să ascultăm povesti." Suntem psihologi rutieri, purtăm rucsacul experienței din întreaga lume. Stoopshchikov nu numai povestitori excelenți, dar și ascultători. Prin urmare, suntem cinstiți cu noi, vărsăm sufletele noastre.

Și din multe revelații eroul nostru este amar.

"Este o tragedie pentru a observa în ce se întoarce țara", se plânge călcătorul. - Foarte mulți oameni nu sunt credincioși soților lor. Țăranul merge de la soția la amantă, între ele este rupt. I-am spus - spargi viata a doua femei decat crezi? Înțelegeți! Duceți-vă de la unul și construiți-l din nou peste celălalt. Sau rămâneți și trăiți sincer. Femeile sunt uneori mercantile, piața lor sa rupt. Vocea omului este lipsită de valoare, nu există empatie, nu există un institut al tatălui. Dar sunt și oameni buni. Am fost scos din drum și am invitat la casă în cazuri foarte rare - numai cei care trăiesc sincer nu se rușinează de viața lor. Aceste familii sunt atât de armonioase și strălucitoare! Am întâlnit fermieri care trăiesc după roadele muncii lor, înțeleg - orașul își găsește sufletul cu vanitatea. O persoană este mai bună în sat, făcând ceva simplu și clar, petrecând mai mult timp cu rudele.

Cărți oamenii nu citesc, Max trăiește prin: "De exemplu, o persoană mă poartă și se mândrește, spun ei, am realizat multe, dar nu pot să înțeleg, să urmăresc politica sau să trăiesc prin credință. Îi spun - amintiți-i pe "frații Karamazov". Nu a citit, a răspuns. Și nu a citit deloc nimic! Dar există cărți pe care fiecare persoană normală trebuie să le citească ". Da, aceasta este metoda mea - nu mișcarea, ci o lovitură motivațională. Șeful companiei de transport plătește bani șoferului, el fură motorina de la el. El conduce și strigă, deoarece totul e rău cu el. I-am spus - este pentru că încalci poruncile. El: Maxim, ieșiți din mașină.

Uneori se oprește și păstrează tăcerea pentru a ajunge acolo. Dar totuși el vorbește mai des, încearcă să transmită oamenilor ideea că ar trebui să trăiască conform Bibliei, că lucrul cel mai important este fericirea spirituală. Și dacă veți căuta comori spirituale, materialul va urma.

- Eu însumi știu, - accentuează Maxim. - M-am dus la ultimul autostop, nu aveam un loc de muncă. Și acum, cât de mulți trei oameni de afaceri îmi oferă locuri vacante bune.

Maxim Benedik

O bucurie uimitoare dă autostopul, eroul crede: "Fericirea este cunoașterea lumii. Când stați seara, nu este unde să dormi, să se întunece, un drum gol. Mașinile sunt din ce în ce mai puține, păsările cântă, zboară muschii, musca țânțarilor. Dar, odată începeți să auziți nuanțele minime ale ceea ce vă înconjoară. Toate simțurile sunt ascuțite, astfel încât să începeți să auziți și să înțelegeți natura. Acest lucru dă naștere unui mare simț al iubirii în interiorul. Și înțelegi că nu e groază să rămâi aici pe drum, singur.

Pe parcursul celor trei autostopul Maxim a ieșit pozitiv și voioșia, el a văzut rude și prieteni, a pus doua curte, au învățat să facă tavane false, a pierdut 15 de kilograme. Pe parcursul a doua excursie a fost în Mahacikala și prietenii ajutând ridicat magazin pentru copii la 43 la suta din venituri, câștigând 200 de mii de ruble.

Dar principala constatare a excursionistului a fost o revelație despre ce să facă în continuare.

- În ultimul autostop, am petrecut două săptămâni și jumătate construirea bisericii Nașterii Domnului Hristos în satul Elantsy, în regiunea Irkutsk - împărtășește el. - De data asta a fost cea mai bună pentru întreaga călătorie. El a trăit la templu, sa rugat. Și mai mult voi veni aici, voi participa la ridicarea bisericii. Și să adune oameni buni pentru această construcție.

Împreună cu voioșie să mergem

Maxim este întrebat adesea despre modul în care familia lui reacționează la mișcările sale.

"Îmi iubesc foarte mult familia", răspunde el. - Desigur, soția mea nu a fost ușor să accepte decizia mea de a deveni un autostop, am avut dispute și conflicte. Dar încercăm să găsim o înțelegere reciprocă. Accept și visez că cei dragi îmi împărtășesc ideile și, poate, încep să călătorească cu mine. Înțeleg în mod clar responsabilitatea mea materială față de familie. Înainte de a merge la autostopie, îmi las banii rudelor mele, câștigate în intervalele dintre rătăciri sau în timp ce călătoresc. După ultima oprire, am ajuns la concluzia că nu sa întâmplat nimic încorporabil, până când am fost acolo. Totul este bine cu toți - cu mine și fără mine. A asigurat deja sprijinul rudelor prin faptul că pot continua să slujesc mult timp. Aceasta este adevărata fericire - a fi necesară atât pentru cei care vă cunosc, cât și pentru cei care vă recunosc pe drum.

Ce este în rucsacul lui Wanderer?

- sac de dormit și covor

- cort unic

- câteva haine și o pereche de pantofi, o jachetă impermeabilă și pantaloni

- o alimentare cu alimente și apă,

- trusă de prim ajutor și chiuvete

- insecte repulsive

- cuțit universal, felinar, chibrituri

- Notepad și pix

Autostopul este o modalitate de a călători prin trecerea automobilelor, populare în multe țări, inclusiv în Rusia.

Începând de pe parcursul anului trecut, Maxim Benedik în total a făcut autostopul mai mult de 50 mii de kilometri.

Prima sa călătorie a fost în Siberia, al doilea - în Caucazul de Nord. Cea de-a treia călătorie, care sa încheiat recent, a vizat Uzbekistanul, Kârgâzstanul, Tadjikistanul, Teritoriile Altai și Krasnojarsk, Tuva și Primorye.

Pentru călătoriile sale prin sotsseti monitorizează 100 de mii de abonați, 10 persoane au devenit opritoare prin exemplul său.

Ați găsit o eroare? Selectați-l și apăsați pe Ctrl + Enter pentru a ne trimite-o.