Cât de economic să vizitați Monastery Montserrat - nu frumusețe indescriptibilă

Nu voi descrie totul în detaliu, îl puteți citi în ghid, voi scrie despre ce ar putea fi util. Prietenul meu și cu mine am ajuns la Monserrat pe cont propriu, fără să știm limba de zi cu zi. În Plaza din Spania, pe masina liftului, în litere mari scrise Monserrat. Am coborât și am mers pe farfurie. Din momentul în care am decis că vom lua biletul TransMonserrat. Vino, nici macar nu stii cum sa-i spui (chiosc sau butochka?) Se aseaza un om care, destul de ciudat (asa cum suntem in engleza) vorbeste rusa. El a spus că pe biletul TransMonserrat nu se poate ajunge cu telecabina, doar pe un covor. După cumpărarea unui astfel de bilet, am urcat la un tren care ar fi trebuit să plece (așa cum au scris pe Internet). 8.38. Dar el a plecat mai devreme undeva la 15min. Mai mult, nimic complicat. există un tablou de bord în mașină în care stația este strălucitoare. Dacă am merge pe drumul înapoi nu pe covor, atunci tot ar fi. Așa că ține minte. Am reușit foarte mult să venim la Monserrat, oamenii erau puțini, ne-am dus la poze, am vizitat repede Madonna neagră și am condus următorul funicular spre vârful stâncii. De când am vizitat atât de multe locuri, nu am fost deosebit de impresionat. ceea ce nu pot spune despre prietena mea. Mi-a placut mai mult la partea de jos. drumul spre pestera este pur și simplu impresionant. Destul de ciudat, nu au existat absolut nici un popor. Acolo am ajuns în tren cu două și am plecat la două, chiar ne-a plăcut. Nu știu cum să explic asta, dar linia a fost doar pe funicularul superior. Voi spune, de asemenea, un lucru ciudat, că biletul TransMonserrat acționează pe călătoria metroului nu pentru două călătorii, așa cum se spune, dar mai mult. Am făcut mult mai multe călătorii și, de fiecare dată, ne-a deschis turnotelor prețioase. Și controlorii au fost verificați. și fără probleme. Așa că ține minte. Acestea sunt toate adăugările mele la ceea ce este scris pe Internet. Mult noroc tuturor.

Informații utile 4

# x201c; Vedere simplă! # X201d;

nadezda73 (155 de recenzii)

Este posibil să vorbești lung și frumos, dar este dificil să descrii cuvintele. Doar o vedere fantastică! Natură uimitoare, munți. Manastirea in sine este, de asemenea, foarte impresionanta - atat in dimensiuni cat si in solutii arhitecturale. Ziua, desigur, nu este suficient (cu siguranță, du-te acolo din nou, dar fără a tur acum, ne-am tot aratat spus, dar cu un tur cu ghid este tot rula mai bine să ia o mașină să vină și să meargă în condiții de siguranță Biletele sunt diferite -.... Puteți lua una sau direct în acele locuri unde mergi cu limba fără probleme. - explică perfect totul în limba rusă sau în limba engleză de plăcere ireal Polic, ascultând corul de baieti -.!. doar ceva divin ireal în imens acustica necompensate templu ei cântă de obicei la ora 13.00. Însuși sa dus la Chernoy Madonna - foarte neobișnuit, deși a fost o oră în coada de așteptare. - Nu regret niciodată restaurant, atent impuse de ghiduri în avans este mai bine să nu plătească timpul pentru că nu este posibil să rămână, și petrece o oră pentru a mânca în acest loc doar salbatic rău chiar mai bine!.! există un restaurant cu fast-food - gustare și în jos drumul de la parcare la mănăstire există o piață mică. - prețurile sunt mai mari decât în ​​zonele urbane, dar o selectie foarte mare de brânzeturi pe scurt, ar trebui să fie un must-see pentru tine ..

Informații utile 2

Irina Sh (15 de recenzii)

Locul minunat. Trebuie să mergem toată ziua. Asigurați-vă că aveți pantofi confortabili. M-am dus în peșteră unde am găsit statuia - du-te timp de 1,5 ore pe drumul din munți. Foarte frumos. Spiritul captează!
Dacă salvați, luați sandvișuri și apă. Optimum, pentru 16 euro există un bufet. Bufet în zona de vizionare. Totul este foarte gustos, de la băuturi și apă și limonadă și bere cu vin. Nelimitat.
Iar Dumnezeu le interzice să le folosească în toaletă cu hârtia lor. Eu personal am văzut cum doamna de curățenie cu mănuși a răzuit bucățele de hârtie murdare din găleată și apoi, cu aceleași mâini, a pus o nouă rolă.

Informații utile 2

Manastirea se afla intr-un loc uimitor, inconjurat de munti uimitori. N-am văzut niciodată munți de această formă, foarte neobișnuit. Înălțimea este de aproximativ 1100 de metri deasupra nivelului mării. Punctele de vedere sunt impresionante. Există o mulțime de căi pietonale cu diferite nivele de complexitate.
În mănăstire este imaginea Madonei negre, patronă a Cataloniei. Conform tradiției, își îndeplinește dorințele. Coada de așteptare este foarte mare. Vă recomand să faceți mai întâi o plimbare în munți, iar seara să mergeți la catedrală. La ora 5 nu era o singură persoană.
Este interesant să asculți corul băieților (în timpul săptămânii, la orele 12-00).
Vă recomand să vizitați o mănăstire (și munți). Nu regreta.