Belize este o gaură mare albastră

Belize este o țară mică, dar mândră

Astăzi, Ikrinka a avut imprudența să adere la țara Belize în lumea latino-americană, ceea ce a provocat o reacție violentă a femeii grase negre la vamă:

"Ține minte copilul ăsta!" - nu suntem un fel de America Latină, ci o țară cu drepturi depline și dezvoltate anglo-americană din America Centrală ".

Belize este o gaură mare albastră

Acest fapt istoric și geografic, care nu produce nici o umbră de îndoială, și la care ne-am deschis ochii într-o frontieră camera ponosit din Belize am repetat de fiecare dată (deși aș adăuga cuvinte de legătură într-o alegere a mat) atunci când roata mașina noastră a căzut într-o altă gaură pe singura autostrada Belize ...
Pe drumul de la granița cu Mexicul până la orașul Belize ...

Ajunul la granița de la Cancun nu este dificil:
- închiriați o mașină utilizând toate avantajele site-ului în selectarea mașinii potrivite pentru un minim de bani
- apăsați pe gaz, astfel încât pedala să se sprijine pe podea (drumurile din Mexic sunt excelente) și după 3 ore sunteți în poziția

Belize este o gaură mare albastră

Principalul lucru nu este să părăsească zona Duty Free (intrare 10 pesos), deoarece aceasta nu va fi statul Belize, ci mai degrabă o piață mare

Pentru a vizita Belize, veți avea nevoie de:
- o fotocopie a certificatului de înmatriculare a vehiculelor în Mexic (întrebați și chiriașii o vor face gratuit)
- pentru cetățenii din Rusia care nu au viză la Belize - o viză valabilă în SUA + 50 de dolari de bani

Belize este o gaură mare albastră

Pentru a călători din Belize în Mexic, veți avea nevoie de:

Pentru a reveni în Mexic din Belize, cetățenii ruși trebuie să aibă:
- o fotocopie a certificatului de înmatriculare a vehiculelor în Mexic (de asemenea, pe care le-ați arătat la intrare)
- Pașaport cu ștampila, în cazul în care plăcuța de înmatriculare a mașinii a fost introdusă la intrarea în Belize
- 30 USD

Belize este o gaură mare albastră

Mica și mândră țară vorbitoare de limbă engleză, din America Centrală - Belize - este spălată foarte mult cu pașaport și controale vamale.
Pregătiți-vă pentru aceasta și stocați semințe

Unchii mari negri, cu axe transpirați, vă vor lua cu mândrie documentele și vor închide ușa pentru afacerile importante de stat (introducerea vizelor în pașaport).

Viteza acțiunilor lor și momentul în care ei dăinuiesc să deschidă ușa și să dea documente - depinde de voința zeilor lor ....
Pe scurt - sunt acolo.
Dacă pașapoartele noastre nu ar fi fost luate, m-aș întoarce și Belize nu va merge în niciun fel

Belize este o gaură mare albastră

Itinerarul nostru inițial Belize a fost mutată din cauza faptului că am văzut-o zi înainte de dezastru, care a avut loc pe toata coasta Caraibelor din Mexic și Belize învecinate și Honduras. Anume: întreaga litoral și toate plajele sunt umplute cu alge rău mirositoare
Spune-mi: - De ce mergi la plaja din această țară mică și mândră, dacă știi în prealabil că sunt "kyu"?

• Un elicopter zbura-ka zburat uita la asta și du-te inapoi la Belize - am sugerat ouă tresărind la următorul salt la Lambada nemarcat (așa-numitele Latină incetinitoare americane) autostrada internațională numit după primul președinte al Belize

Belize este o gaură mare albastră

• V-ar interesa să zburați la Hole Albastru. Doar interesat să aterizez pe o insulă cu lansarea cadavrelor noastre pentru împușcarea plajelor tale ...

După aceea, ne-am dus să căutăm cel mai bun restaurant din oraș pentru a lua cina
A fost nevoie de mult timp pentru a conduce: toate cele mai bune restaurante de duminică 20:00 Belize timp - au fost închise.
Adică, în general, nu păreau să fie.
Așa că a trebuit să se stabilească pentru porci în pături, care ne-am dat milă pe malul mării, de culoare închisă se înlocuiesc cu 100 de dolari din Belize (rata de 1 la 2) (dolar - Belize Dollar)

Belize este o gaură mare albastră

Sosind la domiciliu, am primit un singur răspuns la poștă dimineața la micul dejun, care consta din mai multe pahare de binecuvântare,

Acesta a fost răspunsul de la biroul companiei de elicoptere Astrum Helicopters
Prețul a fost numit 1650 de dolari pentru 1,5 ore de zbor

Belize este o gaură mare albastră

Sosind la birou, am repetat cererea noastră:

"Elicopter cu aterizare pe insula, altfel vom ucide ostatecul - o bunică din Inn D'Nest"

Dar tipii de la compania de elicoptere nu erau timizi zece.
Ca urmare, au negociat pentru 1500 în numerar.

Belize este o gaură mare albastră

Otslyunyaviv nevoie de numărul de facturi din pachet, am stat să vedem un film despre siguranța zborurilor:

• nu poți fuma
  • nu poți bea
  • nu poate fi proeminent din fereastră
  • nu poți ieși în mișcare
  • da pilotului în față nu poate, de atunci elicopterul va cădea și toată lumea va muri

Belize este o gaură mare albastră

Apoi ne-am așezat și am plecat

Toți se uitau la Belize
O gaură este rece.

Belize este o gaură mare albastră

Sa întors înapoi și sa întors în Mexic.
Chiar înainte de apusul soarelui, stăteam deja pe țărmurile Lagunei Bacalar cu ochelari de mojito minunați și am ascultat tăcerea: