Aeroportul Singapore - cel mai inima aeroport din lume, viata blogului cu un vis!

Bună ziua, prieteni. Astăzi, am vrut să împărtășesc modul în care am petrecut aproximativ 7 ore la aeroportul din Singapore și nu am fost deloc obosiți. Cel mai recent, am zburat de pe insula Bali spre Bangkok. prin Singapore, unde am avut o schimbare de tranzit, cu o așteptare de aproximativ 7 ore.

Trebuie să spun, este o lungă așteptare, am ales în mod specific pentru a explora aeroportul din Singapore, ajunge să-l cunosc mai îndeaproape, și floarea soarelui pentru a merge într-o vizită.

În general, voi spune imediat, de la aeroport am fost complet extatici. Decolarea de la Bali, în dimineața, la ora 11, am fost în Singapore la aeroport, care atîrna la 6 pm, iar apoi ne-am asteptat zborul spre Bangkok.

Timp de 7 ore ne-am dus în jurul aeroportului din Sinapura de departe și am să spun mai mult, nici măcar nu a putut vedea toată lumea. Și după ce am petrecut 7 ore la aeroport, cu un copil mic, nu suntem deloc obosiți, pentru că totul de la aeroportul din Singapore este făcut pentru OAMENI. Și ar fi trebuit să învețe de pe multe dintre aeroporturile lumii.

Serios, aș trimite toți directorii aeroportului acolo pentru un stagiu. Acolo, într-adevăr, ar putea învăța ceva util, nu doar bla-bla. 🙂 Vreau să vă arătați și să spuneți despre acest minunat aeroport.

Aeroportul Changi din Singapore

Singapore Aeroportul Internațional Changi - este principalul hub de tranzit în regiunea Asia de Sud-Est. Aeroportul este un contributor destul de important la economia din Singapore și are aproximativ 13.000 de persoane.

De la deschiderea sa, în 1981, aeroportul din Singapore a primit mai mult de 450 de premii. Și totuși, aeroportul a primit deja titlul de cel mai bun aeroport din lume de 19 ori.

În Singapore aeroport a reprezentat o mare cantitate de elemente utile pentru persoanele care au dobândit-o în zona sa de tranzit: 550 rack-uri de calculatoare, 800 de stații de încărcare, acces Wi-Fi gratuit, canapele confortabile și scaune, paturi confortabile pentru dormit, dușuri cu facilități Washroom, scaune de masaj picior suport pentru jocuri de noroc, cinematografe, săli de muzică, grădini, grădini de legume, locuri de joacă și așa mai departe. Toate terminalele sunt echipate cu aceste utilitare și toate acestea sunt complet gratuite.

Containere pentru gunoi de clasă

La Aeroportul Changi, sunt oferite chiar și excursii gratuite cu autobuzul cu autobuzul din Singapore, acest serviciu ne-a uimit complet. Imaginați-vă dacă aveți o oprire de tranzit mare în Singapore, apoi la un anumit interval de timp (9-11, 11.30-13.30, 14.30-65.30, 16-18), puteți merge într-un tur de 2 ore a orașului.

Acesta include cele mai renumite obiective turistice din Singapore: Roata Ferris, Marina Bay Hotel. Fantana bogăției, Tepanda Esplanade, Parcul Merlion, cartierul chinezesc și indian, centrul de afaceri central.

Există chiar și o excursie de seară (18.30-20.30). Seara Singapore are un aspect diferit față de lumina zilei, iar acest lucru este luat în considerare în programul de excursii. Programul de seară include o oprire la platforma de observare a Marina Bay, piața de noapte Bugis Village, aproape de legendarul fondator al Hotel Singapore - Raffles Hotel.

Pentru a ajunge în turneu trebuie să stați în zona de tranzit a aeroportului. Puteți să vă înscrieți pentru excursii la rafturi speciale, care se găsesc în 2 și 3 terminale, trebuie să faceți acest lucru într-o oră și jumătate înainte de începerea excursiei.

Tururi gratuite din Singapore

Și acum vă sunăm la o plimbare în jurul aeroportului cu noi. Deci, câștigătorul nominalizării "Cel mai bun aeroport din lume" - aeroportul din Singapore - ne așteaptă. 🙂

De îndată ce am intrat în cel de-al doilea terminal, angajatul aeroportului ne-a invitat imediat să folosim caruciorul pentru copii. La început am refuzat, pentru că Yaroslavlul nostru nu avea afaceri cu cărucioare. De la naștere, sa mutat cu noi doar în praștie sau cu părinții ei în brațe. Am crezut că căruciorul nu ar fi interesat de ea, dar a decis să încerce, iar Yaroslava a aprobat. Așadar, pentru prima dată în viața noastră, la vârsta de 1,6 ani, copilul nostru a încercat gustul unui cărucior pe aeroportul din Singapore. 🙂

Da, am primit imediat un ghid la aeroport, ca și cum am înțelege intențiile noastre. Și acum începe căutarea "Descoperă aeroportul din Singapore".

2 terminal.

• Grădina Orhidee și iazul cu pește
  • Grădină de floarea-soarelui în aer liber
  • Gradina fermecatoare (vaza mare de sticla cu flori proaspete)
  • Zona cinematografică, o zonă de divertisment pe calculator.

Am venit în grădina de floarea-soarelui, care era un om plăcut. Și un avantaj fără îndoială care se află în aer liber. Noi, în așteptarea avioanelor noastre, putem ieși în aer, ceea ce este important cu copiii mici și chiar simțim o plăcere estetică. Uite ce flori de floarea-soarelui cresc aici!

Te poți încălzi puțin.

Abundența soarelui galben mic oferă o dispoziție pozitivă, chiar și în vremea tulbure.

Yaroslav este încântat, îi iubește florile și le-a văzut pe mulți. Dar ea vede pentru prima dată această grădină de floarea-soarelui.

Iată frumusețea, mărturisesc că am atârnat în grădina de floarea-soarelui. Soarele ne-a încălzit din când în când razele sale, zâmbind floarea-soarelui, și, în general, așteptând la aeroport pentru zborul său, în astfel de circumstanțe, părea să ne magic.

După aceea, am găsit grădina de orhidee.

În același loc, era un iaz cu pește de aur, în care toate aruncau monede. Și noi am făcut-o. Și Yaroslava a vorbit mult timp cu goldfish, îi cunoaște de mult timp. În casa noastră din Bali. au trăit același pește și copilul le-a hrănit întotdeauna toată mâncarea lor. 🙂

Și în jurul iazului cresc orhideele. Cei reali. Ele cresc în ghivece, sunt multe.

Acest lucru vă va duce câteva secunde:
1) mergeți la site
2) găsiți fotografia și site-ul nostru: life-with-dream.org
3) faceți clic pentru a vota.

Alături de orhidee, am găsit un loc minunat pentru creativitatea copiilor.

Pe o masă lungă erau plăci din lemn pe care erau sculptate diverse imagini. A fost necesar să se ia o foaie de hârtie, să se pună pe o farfurie și să se vopsească cu orice creion. În cele din urmă, sa dovedit a fi o mică capodoperă.

Apoi am vizitat "grădina încântătoare", care consta din mai multe vase de cristal destul de mari, în care erau flori vii.

1 terminal

În al treilea terminal am vizitat așa-numitul "copac social" (copac social). Arborele sa dovedit a fi mare și de calculator. Toți cei care au vizitat aeroportul din Singapore vin la copac și își aduc fotografiile la crengile electronice.

Și lângă copacul magic există case de trei purcei, care sunt foarte mulțumiți de Yaroslav.

După diapozitive, am mers în grădina cactumelor. Este situat în aer liber, în spațiul deschis. Era o ploaie puțin pe stradă. Și era frumos, după spațiul aeroportului, să ajungă pe teritoriu cu ploi reale și cu cactuși reali.

Curând zborul nostru, dar încă nu am reușit să conducem la numărul 3. Am mers deja în jurul aeroportului timp de 6 ore și avem un terminal întreg care nu a fost încă stăpânit. Fugim.

Terminalul 3.

• Butterfly Garden
  • Galeria (Muzeul) al Aviației
  • teatru

În al treilea terminal am reușit să vedem doar grădina fluture. Adevărat, după ploaie, fluturii s-au ascuns. Apoi ne-am uitat la ceas. Oh! E timpul să fugi la zborul tău. Bangkok va fi nemulțumit dacă nu venim.

Pentru a ajunge de la un terminal la altul, există un mini-metrou (skytrain) la aeroport. Trenurile mici, care funcționează automat (fără șoferi) și non-stop, transportă pasagerii de la un terminal la altul (gratuit).

Aici este o plimbare în jurul aeroportului din Singapore. Nu este adevărat, aeroport sincer? Ce mai faci? Va planifica un zbor cu o oprire de tranzit - alegeți Singapore! 🙂

Până de curând am crezut că aeroportul este o unitate artificială, din beton armat, cu o mie de lămpi artificiale. De la aeroport te obosesc mereu, m-am gândit când e în cantități mari. Dar nu. Există aeroporturi sufletești, ca acesta, aeroportul din Singapore. Prieteni, aveți niște aeroporturi preferate?

P.S. Site-ul oficial al aeroportului din Singapore - www.changiairport.com

Sper că vom ajunge și în Singapore. Istoria aeroportului a plăcut foarte mult. Mulți oameni ar trebui să fie egali cu Singapore. Scara țării poate fi văzută imediat de la aeroport.
Și Yaroslav este rece și neobișnuit arată în cărucior. Și noi, aici, Olivia, la vârsta de 1,5 luni într-un transport, au pus, pentru locuitorii noștri, sălbăticie.
Și în orașul nostru, și anume în două districte, văd foarte puțini oameni cu curele. Cu o eșarfă de praștie, eu doar merg singur. Am văzut cu inele și apoi undeva două femei. Mulți aleg rucsaci pentru moment. Și, desigur, cărucioare. În mod constant pe brațe sau pe mâini să poarte, prea greu. Sling salvează foarte mult)

Bineînțeles că o vei face, Lenochka. Dacă mergeți în Asia de Sud-Est, atunci Singapore este o țară convenabilă pentru tranzit.
Și de ce pentru locuitorii sălbatici, că la 1.5 în vagon au pus-o, e prea târziu. 🙂 Faceți bine, folosiți praștia, copilul este bun în ea și veți fi, ca exemplu pentru restul mamei. Când eram la bunica mea, în Tuapse, pe litoralul Mării Negre, mergeam și noi singuri cu o praștie, toți ne uitam la surprindere. Și pentru mine, slinga este deja o parte obișnuită a vieții. În Asia, toți cu chingi mama (european) plimbare, și cu scaune cu rotile o unitate - acolo pavaj nu este adaptat pentru aceasta)))

Asta e sigur, Ivan, îți va plăcea. Unde călătoriți? Dacă călătoriți în sud-est, atunci este posibil să utilizați aeroportul din Singapore ca tranzit între Indonezia și Thailanda, de exemplu 🙂

Aeroportul Changi din Singapore a făcut o impresie foarte pozitivă asupra mea. La aeroport, totul se face pentru a face oamenii să se bucure, mai degrabă decât să se abțină în așteptarea zborului lor spre avion! ))) Multe țări din lume trebuie să ia un exemplu de tratare a persoanelor.