Programul de călătorie și 10 sfaturi utile - note ruse despre viața americană

Povestea pozitiva de la fata Renate despre călătoria ei în programul SUA WorkTravel și că nu disperați, dacă ceva nu a mers conform planului .... -)

Și, de asemenea, un bonus: 10 sfaturi utile pentru viitorii studenți.

Cinci zboruri cu transplant lung și sunt în America, în statul ales, în orașul unde am petrecut toată vara. O dată îți spun că era destul de greu să crezi în asta ... am zburat mai mult de o zi și toate gândurile mele erau legate de duș și de pătuț. Greșeala multor studenți este că ei nu se gândesc la sosirea lor în state. M-am ocupat de toate în avans. La aeroportul din Myrtle Beach, Carolina de Sud, am fost întâmpinați de un transfer și am condus la un hotel, plătit înapoi în Rusia. Au fost câteva zile să vină să se odihnească, să înțeleagă ce se întâmplă. Numărul Consiliului 3. Dacă angajatorul sau supraveghetorul dvs. nu trebuie să vă întâlnească la aeroport și să se stabilească imediat în casă, atunci rezervați hotelul / căminul în avans cel puțin o zi în avans. Veți fi obosiți după un zbor lung!

Apoi toată distracția ... a început să caute locuințe și să muncească. Am planificat pentru a lucra la un asistent magazin intr-un magazin Bargein Beachwear, dar am fost acolo nimeni nu se aștepta Jobe offeru (contract de muncă, pe care eu și angajatorul meu potențial sa încheiat în limba rusă). Prietenul meu a promis postul de chelner în restaurantul lui Wendy Burger-o, dar nu este suficient ca acest lucru nu este un chelner restaurant, asa ca el este, de asemenea, în orașul vecin. Perspectiva nu a fost cea mai colorată, dar tot ceea ce nu ucide ne face mai puternici. Cel puțin, m-am gândit așa ... Toată treaba a fost găsită destul de repede, la începutul verii sunt încă multe locuri vacante. Prietenii mei au început să lucreze ca bucătari asistent la restaurantul mare de fructe de mare Giant Crab. Și am găsit un loc într-un luminos cafenea crema puțin Daddio lui de gheață, care este situat pe coasta, în apropiere de parcul de distracții de familie Kindom.

Programul de călătorie și 10 sfaturi utile - note ruse despre viața americană

Am aplicat inghetata, lapte preparate si diferite deserturi. Toate acestea au cauzat doar emoții pozitive :-)

Sfat # 4. nu disperați dacă sunteți înșelați cu munca, asigurați-vă că începeți să căutați în aceeași zi! Acest lucru se aplică celor care doresc să lucreze în două locuri de muncă. Mergeți pe coastă, mergeți la toate cafenelele, hotelurile, parcurile, magazinele. Și rețineți - cu cât priviți mai devreme, cu atât mai multe șanse de găsire. Același lucru se poate spune și despre locuințe. Există multe opțiuni - principalul lucru este să te uiți și să întrebi. Și, în general, elevii se ajută reciproc, întotdeauna cineva are nevoie de un coleg de cameră, dar cineva are nevoie de o cameră.

De asemenea, am găsit casa într-o seară. Am numit-o vila italiană. Italiana - pentru că gazdele sunt italieni, bine, și despre vila - a fost sarcasm. Aveam două camere mici, o mică sală de duș și o mică bucătărie cu gandaci mici. După o săptămână și jumătate, a trebuit să caut de locuințe din nou, pentru că în acest timp am fost mușcat de ploșnițe. Da, da, nebunii! Se pare că aceasta este o problemă destul de frecventă în SUA. Poate că acesta a fost cel mai teribil test. Sunt foarte speriat de tot felul de insecte și de gândul că dorm cu ei - vreau să plâng. Ce am făcut timp de două zile până am mers. Noua noastră casă pe care am iubit-o imediat. Camerele sunt spațioase și confortabile, bucătăria este complet echipată cu un prăjitor de pâine la mașina de spălat vase, într-o cameră separată o spălătorie cu un uscător. Și să lucrezi 12 minute pe jos.

Programul de călătorie și 10 sfaturi utile - note ruse despre viața americană

A început o viață liniștită, apoi au existat doar mici probleme de uz casnic, cum ar fi o toaletă ruptă sau mâncăruri nespălate. -) Apropo, am plătit pentru casa 450 $ pe săptămână. La început nu erau suficienți colegi de cameră și era costisitor. Dar am găsit rapid doi tipi. Unul este din Polonia, celălalt este din Moldova. Cel care nu a vorbit polonez din Polonia, ceea ce ma făcut foarte fericit. Sa dovedit că ne-am îmbunătățit limba engleză nu numai la locul de muncă, ci și acasă. Am trăit foarte amabil, nu am avut timp să ne certăm. Toți au lucrat în momente diferite, așa că s-au întâlnit doar noaptea și rareori dimineața.

Uneori am găsit putere în mine și înainte de a merge la plajă. În dimineața zilei de dimineață nu există aproape niciun popor, puteai să dormi liniștit.

Apropo, nu mi-a plăcut deloc oceanul local. Apa este tulbure, culoare ca Golful Finlanda, valuri constante și rechini ca un bonus. Nu știu de ce oamenii vin aici din state diferite pentru a se odihni pe coasta unui astfel de ocean.

Programul de călătorie și 10 sfaturi utile - note ruse despre viața americană

Myrtle Beach este un oraș turistic, locuiește abia în vară, în restul anului acesta moare. Divertismentul nu este suficient.

Practic toată lumea joacă golf și bowling, du-te la filme și baruri. Totuși, americanii seamănă foarte mult cu mașinile de slot, pot să coboare acolo o grămadă de bani. De regulă, câștigurile sunt jucării moi și dulciuri. Astfel de mașini sunt în multe cafenele sau în camere separate cu numele Arcade.

Uneori am mers la cluburi, la petreceri, care au fost aranjate de rușii locali. Uneori am petrecut noaptea la plajă. Dar, de cele mai multe ori, doar am dormit ca un om ucis, după o zi de 11 ore. Sincer, regret puțin că nu m-am odihnit prea mult ... Consiliul nr. 5. au timp și de muncă, și să se distreze. Pentru întreaga vară am reușit să împărți elevii în două grupe: prima lucrează mult pe 2-3 lucrări, al doilea nu practic nimic. Nu sfătuiesc să fiu nici pe aceia, nici pe alții. Dacă sunteți leneși, atunci nu veți avea bani, nu puteți călători și să cumpărați ceea ce doriți. Dacă lucrați zi și noapte, nu vă veți odihni deloc pentru întreaga vară, iar majoritatea amintirilor vor fi de lucru. Alegerea, desigur, este a ta. Da, și circumstanțele sunt diferite.

Programul de călătorie și 10 sfaturi utile - note ruse despre viața americană

Despre alimentare o conversație separată ... 1 frigider pentru 8 persoane este destul de greu de imaginat. Dar ne-am confruntat. -) De câteva ori supă gătită, de câteva ori pastă Carbonara. Ce mâncau în restul timpului - nu știu, pentru că am plecat la ora 10 dimineața și m-am întors la începutul orărei nopții. Pentru produsele pe care le-am dus la Wallmart sau Food Lion pe motoreta noastră. Da, apropo, am avut un motoretă! Cei patru au scăzut de la început, băieții au trebuit să meargă la lucru și uneori m-au aruncat. În general, pe motoretele din SUA, destul de mulți se deplasează în jurul lor, adesea iau o închiriere. Să ne întoarcem la mâncare. În magazinele de bacanie, un astfel de soi care la început ne-am pierdut și nu știam ce să alegem. Decizia a venit repede ... au luat ceea ce este mai ieftin și mai profitabil - acest lucru este, de altfel, consiliul numărul 6. acordați atenție etichetelor de preț și promoțiilor! Adesea am avut micul dejun cu fulgi de ovăz cu fructe. Dar, mai ales, îi plăcea dimineața să meargă la iaurtul congelat. Aceasta este o mică cafenea, în care există mai mult de 15 gustări de iaurt înghețat și aproximativ 30 de umpluturi. Mi-a plăcut iaurtul cu gust de cheesecake și adăugat afine, zmeură, căpșuni, migdale, nucă de cocos. Nutritiv și gustos. Poate că pentru mine aceasta este cea mai preferată mâncare din America.

Americanii înșiși practic nu gătesc și nu-și urmăresc mâncarea. Acest stereotip a fost confirmat, precum și stereotipul că este foarte prietenos și simpatic. În nici o altă țară nu vă vor vorbi așa, ei nu vor avea un interes în modul în care sunt afacerile și dispozițiile tale. Nu am auzit niciodată atât de multe complimente plăcute și atâtea scuze cât de des acolo. La locul de muncă, comunicând constant cu oamenii, observați în special astfel de lucruri.

Este demn de menționat munca și angajatorii. Numărul Consiliului 7. nu puteți întârzia sau pur și simplu nu veniți fără avertisment. Oamenii de neînlocuit nu au, și cu atât mai mult cu o astfel de competiție. Un alt student va veni repede la locul tău. Foarte mulți dintre prietenii mei au schimbat 2-3 locuri de muncă, iar altele mai mult. Nu merită să fie fascinantă. Găsirea unui loc de muncă în mijlocul verii este destul de dificilă. Și nu faptul că vă place. Este foarte important să fii responsabil și să ai o relație bună cu angajatorul.

Sincer, pot să scriu mult despre această vară și despre America, dar este timpul să se oprească. În această poveste, rămâne să dăm ultimul număr de vârf 10. Nu cheltuiți banii pe mărunțișuri, amânați cecurile, depozitați cât mai puține bani, distribuiți abilitățile cu competență. La urma urmei, după o vară aglomerată, trebuie să te odihnești în locuri unde nu poți nici să visezi! Mulți studenți nu și-au putut permite acest lucru. Cei care au lucrat puțin, dar au cheltuit foarte mult, au zburat direct de la Myrtle Beach. Unii părinți au trimis bani părinților ... dar cred că în acest caz sensul programului este pierdut.

Mai ales pentru "notele rusești despre viața americană".