Unde să mâncați în Halkidiki

În secțiunea "Verificat prin experiență personală" am decis să dedicăm primul articol pâinii zilnice, adică locuri unde puteți mânca, vizitate de noi personal și impresiile noastre de la ei. Voi începe cu Grecia - acum este vara, iar Grecia este una dintre destinațiile populare pentru vacanțe de vară.

Deci, restaurantele din Grecia. Sau mai degrabă, restaurante din Chalkidiki.

1. În primul rând - taverna Gardenia. Adevărat, este situat nu exact în Halkidiki, ci în Kastraki, Meteor. Acolo am mâncat cea mai delicioasă moussaka din toate celelalte locuri vizitate.

Salata grecească - o porțiune mare, am luat unul pentru patru, am avut destule. "Chipsuri" din dovlecei - și delicioase, deși într-un alt loc ne-a plăcut mai mult. Dzadziki și pâine proaspătă - există un loc în Grecia unde nu sunt gustoase?

Meniul este simplu - carne, pește, salate. Totul este proaspăt, porțiunile sunt mari și totul este delicios. De exemplu, Ilya a plăcut foarte mult o cotletă dintr-un gât de porc cu o garnitură de cartof. O cană de vin de casă, băieții sunt sucuri. Ceea ce ne-a placut: multe restaurante din Halkidiki (pentru întreaga Grecia nu va spune) aduce în mod implicit, fără a cere, pâine, prăjit în ulei de măsline și o sticlă de apă, și de multe ori vizitatorii cred că este liber, ceva de genul un „compliment“ de la instituția . De fapt, aceasta este inclusă în cec și în suma totală pe care o puteți adăuga până la 5-10 euro. În Gardenia am fost întrebați dacă aducem pâine și apă și am renunțat la apă și am fost de acord cu pâinea. În alte locuri, avem, chiar dacă el știa că toate acestea în mod gratuit, ci ca o regulă, nu a susținut și a plătit, așa cum este, de obicei, pâinea este încă delicios, iar apa în căldură, de asemenea, nu există nici un exces. Dar, în acest caz, onestitatea este unul din avantajele indiscutabile ale instituției.

De asemenea, atuurile lor principale sunt o vedere frumoasă a rocilor, o atmosferă confortabilă și un personal foarte pozitiv și prietenos (chelnerii sunt 5 puncte solide pentru comunicare și servicii).

Proiectul de lege pentru patru a fost ușor mai mare de 50 de euro.

Este mai bine să rezervați o masă. Am venit mai devreme decât de obicei a decis să vină la restaurant pentru cină, undeva în jurul valorii de 18 și au fost la început surprins, de ce Internet sunt sfătuiți să rezerve o masă în avans (am făcut acest lucru, dar în cele din urmă a venit înainte de aceasta, pentru că a început să plouă și o plimbare prin seara Kastraki trebuia amânată). Dar, până la sfârșitul cina noastră, alți vizitatori au început să vină și toate locurile din tavernă au fost umplute rapid. Și când ploaia sa oprit și ne-am dus la o plimbare în jurul orașului, merge înapoi, am văzut o imagine interesantă - cu un stoc mare de cafenele și taverne goale și jumătate goale din zonă, acesta a fost un loc destul de mare. Ei bine, bine meritat, deși nu pot spune nimic rău despre celelalte instituții ale orașului - sau, mai degrabă, eu nu pot spune nimic.

Alte locuri pe care nu le voi distribui, deoarece este destul de dificil să construim prin rating restaurantele pe care le-am vizitat, toată lumea le-a plăcut ceva de-al lor.

2. În căutarea autenticității, am decis să ne retragem de la mare și să mergem adânc în Cassandra. A scăpat de restaurantul O Zachos din satul Cassandrino - o mulțime de carne, o tavernă de familie. Să mergem, mai ales că apartamentul nostru nu era departe de apartamentul nostru lângă Mola Kaliva, despre care am scris într-un articol separat.

Pe drumul spre restaurant a fost, desigur, interesant să vedem Grecia destul de rurală, non-turistică.

În ceea ce privește restaurantul - o terasă confortabilă de vară în curte, chelnerii prietenoși. Există într-adevăr o mulțime de carne pe meniu - capră, miel, miel și carne de porc, bineînțeles. Pregătiți-vă în principal pe gratar și scuipați. Dar, de fapt, multe lucruri din meniu nu erau - de exemplu, miei. Așa că au luat o capră și o felie de mâncare numită Kokoretsi - carne asortată și oaie de miel. Atât asta, cât și alta - pe fan, în opinia mea. A fost plăcut soțului, mie și copiilor - nu așa, dar am încercat ceva nou. Am avut o mulțime de carne, greu mâncăm. Standard pentru Grecia, un bol de salată - legume proaspete, delicioase - dar în general salată și salată verde, de obicei. Vin, sucuri. Pâinea și apa aduse, fără a întreba și au fost incluse în contul (ceea ce am scris mai sus), nu au argumentat. Au fost foame și au mâncat pâinea în așteptarea cărnii. Complimentul nu a adus, și am fost aproape jignit la ei, de obicei, în Grecia ei întotdeauna aduce. A fost cam scump în comparație cu alte locuri - aproape 90 de euro pentru patru. Dar, de dragul dreptății, trebuie să spun că mâncăm prea mult.

Restaurantul este destul de popular, prin urmare este mai bine să rezervați o masă. Există o parcare.

Restaurant de pește la chiar apa din orașul Possidi. O selecție largă de pește proaspăt și fructe de mare. Toate primele spectacole sunt în formă brută, numai după ce au gătit. Vederi superbe la mare și apusul soarelui. O atracție separată este o cantitate incredibilă de pește stropit lângă terasă cu mese. Turiștii aruncă felii de pâine în apă și peștii înotau doar jamburi. Folosind acest lucru, iubitorii de pescuit cu harpoane înot în măști imediat lângă ei și pradă pe o pradă mare, în spatele acestui lucru este, de asemenea, foarte curios de observat.

Totul a fost foarte gustos: ciorba prajita, caracatita si calmarul pe gratar, salata verde. Și aici, întâmplător, erau cele mai delicioase chipsuri de cartofi de squash. Când i-am poruncit, bărbații au disprețuit cu dispreț: - Veți mânca dovlecelul tău!

Dar, în cele din urmă, o masă uriașă, cu plăci subțiri crocante de dovlecei, cu sos de usturoi, a fost mâncată într-o singură mișcare, așa cum se spune. Și, bineînțeles, o cană de vin alb rece, sucuri și cafea. Ca un compliment a adus un pepene verde. Toate împreună au fost de aproximativ 80 de euro un pic pentru patru. Dar, spre deosebire de O Zachos, acest lucru nu a provocat o umbră de regret. A fost, repet, delicios, mult (la începutul vacanței nu ne-am putut adapta la ordinul cantității optime de alimente, era întotdeauna prea mult) și într-un fel ... armonios. Vă recomand.

Parcarea publică este în apropiere, se pare că există o mulțime de locuri.

Unde să mănânci în Halkidiki

4. Tavern, al cărui nume nu pot citi pe semnul (imaginea de mai jos), în satul Arnea, în cazul în care ne-am oprit pe drum de la Stagira. Dar ea este singura în piața centrală, nu merge prost. Am scris despre ea într-un articol separat. dar repet: mâncare, poate nu o capodoperă gastronomică, ci gustoasă, dar totuși sinceră. Proprietarul, el a fost un bucătar, a fost chelner, a încercat din toată inima, a urmărit îndeaproape expresia fețelor noastre - suntem mulțumiți? și chiar ne-a gătit o cafea foarte tare (doar smulge ochii!), care nu a fost pe meniu, de pre-fugă la vecini în cafenea, magazin de produse de patiserie aici, în piață, și cel mai tânăr din companie, Theodore a cumpărat aceeași înghețată. Timpul a fost inoportună - pentru cina tarziu pentru cina devreme, iar la început nimeni nu a fost în taverna care ne-a alertat mai întâi, dar apoi încet oamenii au început să recupereze, și pentru alte tabele.

Din ceea ce am mâncat, ne-au plăcut cârnații de casă grecești, gâtul de porc, caracatița la grătar. Și o salată originală "Chef" - în opinia mea, această salată ar putea fi mâncată de noi toți.

Taverna este, de asemenea, remarcabilă pentru faptul că ne-a costat un prânz destul de ieftin. Pentru patru - aproximativ 30 de euro.

În așteptarea prânzului
Proprietarul tavernei

5. Cafe Sindrivani din Pefkochori. Pe Tripadvisor despre el doar trei comentarii, și toate distribuite în mod egal: unul - excelent, unul - nu rău, și unul este teribil. Și ne-a plăcut. Aceasta este ceva între un fast-food și un restaurant. Pe de o parte, puteți lua gyros în takeaway Pita, pe de altă parte, există tabele care sunt deservite de chelneri și aceleași giroscoape, pot lua deja pe o farfurie cu salată și cartofi prăjiți. Girosul este carne de porc, carne de porc. Puteți să vă amestecați. Porțiunile sunt uriașe, toate foarte gustoase, în special pentru iubitorii de carne.

Unde să mâncați în Halkidiki
De obicei servesc giroscoape în Grecia - cartofii prăjiți și sosul dzadziki, de regulă, sunt serviți în mod implicit

Salata greacă nu este rea. Am luat o salata (serveste ca de obicei în Grecia, foarte mare), si trei portii de giroscoape pentru patru (cartofi prajiti servit într-un fel de mâncare), cu jumătate din carne nu a putut mânca și a fost rugat să pachet cu ei, în restaurante grecești este comun, pachet fără probleme, așa că nu fi timid. Băieții, mai târziu seara, au făcut un apetit pentru o plimbare de-a lungul mării, au încălzit-o în apartamente și au terminat-o. Și sa dovedit destul de buget: nu-mi amintesc că cecul a depășit 30 de euro pentru patru și este cu o cană de vin de origine roz și cola pentru baieti. Și ca un compliment a adus desert - un set de mici prăjituri delicioase. Și deși n-avea unde să meargă, dar nu putea să refuze - atunci a trebuit să facă baie cu o plimbare lungă. Deci, recenzii "teribile" nu împărtășesc. În fiecare zi acolo, desigur, nu ar merge, dar pentru o schimbare este o opțiune bună. Apropo, sunt chelneri vorbitori de limbă rusă. Deși mi se pare că, pe Cassandra, sunt practic în orice restaurant de pe coastă.

În plus față de giroscoape, meniul are souvlaki și alte feluri de mâncare din bucătăria grecească.