Pamir cum să obțină permisiunea de a vizita și de a ajunge acolo, furnici în pantaloni

Pamir: cum să obțineți permisiunea de a vizita și de a ajunge la

Trebuie să recunoaștem că avem permisiunea pentru că nimeni nu a verificat, probabil din cauza specificul mutării noastre de Pamir, pe care le descrie mai jos.

Prima problemă a fost rezolvată și am mers să rezolvăm a doua - cea de transport. Există trei opțiuni pentru transportul către Pamirs.
1. Avionul Dushanbe-Khorog.
Teoretic, capitala Pamir, Khorog, zboară două aeronave la 7.00 și 7.30, un bilet cu o singură cale costă aproximativ 90 USD. Ei spun că avionul zboară chiar între munți, foarte frumos, dar înfricoșător. Deoarece biletele nu pot fi cumpărate pe internet, ne-am dus la aeroport.

3. Masina lui Dushanbe-Khorog.
Khorog pe mașină sunt trimise la penny pe strada Aini aproape de aeroport, în Dușanbe, dimineața devreme, călătoria durează aproximativ 15 ore. Am venit în ajunul zilei înainte, șoferii și-au reparat mașina acolo. Am vorbit cu șoferul de pe Land Cruiser, care a oferit un preț de 350 de somoni pe persoană (aproximativ 50 de euro), o alta pe Pajero a oferit prețul de 300 Somoni. Ne-am așezat pe patch-uri într-un pub, a băut o bere, a crezut și a decis să se întoarcă dimineața devreme pentru a decide cu privire la fața locului.

Aproximativ 5 ore a doua zi dimineață am condus un taxi la un zăpadă (pentru 20 somoni). La intrare era un jeep bun, iar șoferul îi oferea serviciile de 300 de somoni pe persoană. În mașină era fiul său foarte mic și nepotul a unsprezece. Am fost de acord cu bucurie, după ce am decis că tatăl va conduce cu mașina cu mașina. Șoferul sa prezentat ca colonel locotenent de la Moscova Nikolay: a venit la rudele sale din Tadjikistan în vacanță.
Drumul către Kulob, locul de naștere al președintelui Tadjikistanului, este foarte bun, așa că nu ne-am îngrijorat în mod deosebit cât de repede a călătorit colonelul locotenent. În Kulyab sa oprit, a mâncat, a cumpărat pepeni și pepeni verzi.

Imediat după Kulyab, drumul a devenit mult mai rău.

Curând, drumul a trecut de-a lungul râului Pyanj, care separă Tadjikistanul de Afganistan. Am luat chiar și un gardian de frontieră care a mărturisit că nu era suficient personal și că nu putea să ordone soldaților să meargă pe o lungime de 30 km. Fără a fi surprinzător, această graniță este prost păzită: puțini oameni vor dori să înoate un astfel de râu.

Trecem la ea - și mai distractiv, ca un râu de munte pe drumul spre Mestia din Georgia. mașina nu poate fi găsită nici măcar. Practic, nu există obstacole de-a lungul fluviului.

Cu toate acestea, acest lucru nu la deranjat pe Nicholas. El a alergat ca nebun, la întâlnire GAI a semnalat și a ridicat mâna (și era în uniformă militară, așa că nu a fost oprit) și a condus. Orice mașină cu o viteză puternică, a mestecat și a înaintat. De asemenea, am trecut toate posturile de frontieră - așa că nimeni nu a verificat permisiunea noastră. În același timp, pe drum ne-am oprit să mergem sau să spălăm mașina.

Rarile de drum care s-au dus mai departe de râu, păreau fericite, în ciuda calității.

De pe coasta Tadjikului, a fost deschis un punct de vedere al unui drum paralel în Afganistan, de o calitate mai proastă. Se pare că poți să conduci acolo numai pe măgar, deși erau mașini rare.

Apoi Nikolai a început să adoarmă la volan. Speriat, Victor sa oferit să-l lase să doarmă și să conducă mașina în sine și era cea mai frumoasă oră de 15 ore de groază. A fost posibil să se bucure de vederile mai calm.

După ce a dormit, Nikolay sa așezat din nou pe roată și a condus cu o forță nouă. Am început să cerem o scădere a vitezei, dar acest lucru a fost suficient pentru 10 minute. Apoi a condus pe marginea drumului și a scris sms-uri.

Am încercat din nou să se indigneze, la care el a răspuns că modul în care este acest lucru (15 ore) cunoaște pe dos, așa că pentru noi merge prea lent, și, în general, dacă Dumnezeu spune că trebuie să murim azi, vom muri, indiferent de cum merge Nikolay. Teroarea a continuat, și nu era clar deja, să poarte sau nu (poate sari fixat, în cazul în care este mai ușor), iar pe drum nu a vrut sa ma uit. Pentru prima parul gri, cu siguranță ar trebui să mulțumim Nicholas, zi înfricoșătoare și stresantă nu a fost în viața noastră. Apropo, Nikolay însuși nu se fixa, de ce mașina lui a scuturat ritmic toate cele 15 ore; parbrizul a fost suspendat un jucător mic, care a arătat clipuri tadjică, dar s-au pierdut tot timpul, colibri, înapoi muzica. De la acești stimuli, precum și de ciugulit nas sau scriind la volan pe marginea prăpastiei Nicolae nu sms-uri devine mai ușor. Din cauza indignării noastre crescânde, a început mult. În același timp, am știut că vom picătură pe el mijlocul drumului, următorul transport, putem aștepta câteva zile.

Relieful a venit numai la sosirea în Khorog, unde pur și simplu nu ne-am crezut fericirea când am plecat în sfârșit de la acest om. Chiar și acum, la momentul redactării acestui raport, horrorul lui Nastya străpunge amintirile din această zi. Din nefericire, Nicolae a fost un exemplu de ceea ce am observat adesea în Tadjikistan: cum rănesc frumosul Tadjiks Moscova și autoritățile. Cei care au mers să lucreze la Moscova, s-au dovedit a fi oameni neplăcuți, de multe ori băut bespredelschikami. A fost foarte în contrast cu ceilalți tadjici, uimitori oameni sufletești. Încă mai trebuie să vă spunem despre modul în care am călătorit în Pamir și de ce merită să trăiți această zi teribilă.

P.S. Dacă sunteți foarte frică, dar într-adevăr doriți să vizitați Pamirs, atunci este mai bine să mergeți la Khorog din Osh. Drumul în locuri este la fel de groaznic, dar zona de-a lungul Panj este mult mai scurtă. În plus, toate stâncile sunt pe partea stângă a mașinii, astfel încât senzațiile vor fi mai puțin acute.