muștele lover

Unul dintre pescarii mei de pescuit preferat este pescărușul. Și foarte mulți exprimă o mare surpriză pentru acest lucru. Într-adevăr, chiar și în Karelia, unde există o mulțime de mușcături diferite și interesante, dedicăm câtorva zile acestui pește fiecărui pește din copilărie.

Da, uneori există diverse tipuri de incidente și circumstanțe neprevăzute la călătorii lungi. Nu toate și nu întotdeauna este posibil să oferim și să ghicim înainte. Iar rezultatul poate depinde doar de o mică circumstanță și de tot, planurile se prăbușesc ca o casă de cărți și respira adânc, trebuie să fie mulțumit de ceea ce este. Dar, pentru a fi sincer, proverbul rusesc are dreptate - nu ar exista fericire, dar a ajutat nenorocirea!

Și aici sa întâmplat chiar incidentul. Nu am ghicit cu timpul. Grăbește-te. Tolley de experiență încă nu era suficientă, dacă circumstanțele erau împotriva noastră, dar, la sosirea în rezervorul mult așteptat, trebuia să ne temperăm ardorul și să privim realitatea direct în ochi. Râul nostru mult așteptat și iubit a curgat în toată gloria sa, care este numită în pădure. Vremea aici nu a fost destul de metropolitană. Pe copaci, primele frunze erau înghițite, iar termometrul abia se târâse la nivelul unsprezece grade.

Distrugerea greșită a taberei și mușcătura de pe șosea, ne-am împrăștiat de-a lungul râului. Chiar era o mulțime de apă și era aproape imposibil să faci turnare obișnuită cu noi, cu două mâini, oriunde. În cazul în care fluxul sălbatic și-a încetinit presiunea frenetică, întotdeauna ceva în modul, sau o sucursală lipit direct deasupra capului, sau aceeași ramură a bucșelor inundate, dar ieșită din apă direct în zona de turnare. Sau chiar sub țărm a fost atât de profund încât un pas greșit ar putea duce la consecințe triste. Nu era nimic de făcut, am fost acolo, dar este pur și simplu imposibil să prindem. Și chiar și acei pescari locali care au venit în focul nostru "mulțumiți" de vestea că somonul nu a mers. Rețelele de braconieri locali sunt goale.

Deci, în căutarea unui promayavshis somon mult-așteptat câteva zile, am strâns confiscate în caz de o singură mână șapte, legat în tandem nimfe grele și muștele umede și sa dus la cel mai apropiat batal lipanului, ca cineva care, dar acest pește în râu nordul este întotdeauna în vrac! Apropiindu-se de apă, m-am uitat în jur. Pentru o palmă uriașă în stâncă de coastă, iar apoi merge brusc în lateral, formând o groapă cu cercuri mici de vârtejuri. Mi-a plăcut locul, și am făcut cu grijă un cast-up în amonte pe aproape o crustă și am început să postez. Mâncarea a avut loc imediat, brusc cu o lovitură, când muștele care treceau de-a lungul grotei au început să se ridice lent la suprafață. Aici este! Prima grayling după o iarnă lungă și obositoare. Știu deja să-l prind. Dar am avut timp să mă gândesc la asta, tijele de tensiune adormiți și prins lipan de mult, deoarece nu este pe hariusinomu sucombat de viteze și a început să plutească la suprafață și în cele din urmă sa transformat într-un gândac greu.

Cu ochi roșii, cu un exces de aur și cu aripioare de contrast. Pestii de Nord impresioneaza intotdeauna pescarul cu o culoare mai luminoasa si mai saturata. Iată întâlnirea. Am lăsat plugul să se întoarcă în apă și a făcut al doilea turn, mărind lung cablul, astfel încât muștele să treacă de-a lungul marginii pârâului și să calmeze apa. A doua mușcătură și cea de-a doua roach, exact la fel. L-am eliberat și am aruncat-o în locul în care roach-ul în toate definițiile ar trebui să fie spălat de curent și ar trebui să fie grayling. Din nou mușcă la marginea jeturilor și din nou roach. Este vizibilă grayling aici și nu va fi.

După ce am încercat încă câteva puncte de perspectivă, m-am întors la tabără. Sa dovedit că tovarășii mei nu au pierdut timp pentru nimic și, de asemenea, privind la mine, colectând unelte mai ușoare, au căutat un alt pește și au găsit același roach.

În timpul cinei, a trebuit să recunosc faptele că somonul până când suntem norocoși, dar pentru noi înșine am găsit bine cunoscute tuturor, deoarece babușcă de pescuit din copilărie, dar într-o perspectivă reînnoită - muștele și zbura de pescuit. Și acum am decis în unanimitate să studiem capriciile acoperișului acestui pește.

Primul lucru pe care trebuia să-l amintesc este locul locuinței ei. ajunge puțin adânc, cu flux moderat și este de dorit ca, în vecinătatea au fost tot felul de adăposturi ca alge marine, plutirea sau pietre. Roach la începutul verii și de primăvară, cea mai mare parte preferă să rămână la o adâncime de nu mai mult de 2,5 până la 3 metri, pentru a aborda zbura este destul de accesibil. Roach mănâncă organisme la sol mici, larve trichopterelor, mayflies, etc .. Poate determina stilul de viață poluhischny, în funcție de perioada anului și dimensiunea, precum și în zilele de zbor în masă a insectelor, poate trece doar pentru a le putere. Fiecare dintre noi a avut propria sa experiență de a prinde acest pește, și imaginați-vă ce puteți prinde, dar există un râu diferit, de exemplu, departe de copilăria mea, și că este nevoie de babușcă local nu este încă clar. Deși vârful în sine a venit la noi sub formă de doi pescari care vin la lumină - bărbați și femei care, mai ales nu philosophising, toate locale de pește prins pe un vierme. Dar suntem niște pliante! Cum putem să explorăm lumea subacvatică a insectelor!

Întorcând o duzină de pietre, ne-am imaginat mai mult sau mai puțin o imagine a celor care ar putea reprezenta un potențial interes gastronomic pentru roach. Câteva ore pentru a crea imitații, instrumentul bun și materialul este întotdeauna cu noi, am făcut o mică cantitate de momeli și am plecat să prindem un roach.

Roșca de primăvară din banda mijlocie, cu care am întâlnit adesea, pentru pescuitul de pește, care este capricios. Prinde-o, poți, dar, totuși, aceste capturi sunt mai mult ca o captură intenționată, dar fotografii aleatoare, când vei prinde ceea ce prinzi. Primăvara nu este întotdeauna, se pare, să prindă un roach, deoarece în această perioadă, ca și toți peștii, roachul este preocupat de reproducerea puilor și, prin urmare, migrează de-a lungul iazului, în special de-a lungul râului. Este dificil să ajungi la locul potrivit la momentul potrivit, în plus, inundațiile, care nu fac posibilă pescuitul și în special pescuitul, reprezintă un obstacol major. Trebuie să așteptăm recesiunea de apă, dar apoi începe chiar procesul de reproducere și interzicerea pescuitului. Într-un cuvânt, roachul de primăvară nu este cea mai ușoară pradă.

Fie că e vară! Roach este hrănit în mod activ aproape în timpul zilei și furajele predilecțiilor sale sunt mult mai largi. Turmele de roșii continuă să rămână în locuri unde există adăposturi naturale și suficiente furaje sub formă de larve și organisme subacvatice. Mai aproape de apusul soarelui, dacă ziua era caldă și însorită, turmele de pene roșcate se pot ridica la suprafață și se pot hrăni cu insecte de incubație. Și prinderea unei acoperiri uscate, chiar și a hainelor mici, este un lucru interesant și foarte emoțional.

Dar în toamnă pofta de pește se poate schimba. Mai ales cele mai mari, în ciuda tuturor acestora, în general, natura iubitoare de pace, pur și simplu nu se poate sări peste el și tineri, să nu mai vorbim de raci, gândaci mari și alte animale „mari“. Carnea începe să se depărteze în turme pentru a merge la iernare în locuri mai adânci, unde temperatura apei este de asemenea mult mai mare. Acolo va fi mai ușor pentru ea, să-și ia mâncarea și să aștepte iarna rece.

Aici, în nord, prin toate indicațiile, era clar că roach-ul se străduise deja într-un fel și începuse să mănânce, restabilind forța pierdută. Nu se poate spune că ea a luat totul la rând și fără discriminare, deși a fost urmărită cu privire la indivizii care nu sunt mari, în alte chestiuni, ca și în alte părți. Comportamentul hainelor mari a afectat în mod clar apartenența la crap, care, după cum se știe, momeala nu numai că ar mișca, ci și miroase. Poate de aceea nu am reușit să prindem o roach mai mult de trei sute de grame, sau poate la acel moment, tocmai nu a stropit încă.

Ceea ce am reușit să aflu cu prietenii în următoarele câteva zile de prindere a devenit o bază bună pentru pescuitul în roach în viitor.

În primul rând. și acest lucru se aplică nu numai la primăvară, roach se manifestă în sine ca pește de fund într-o măsură mai mare. Deși am menționat faptul că, în vara lui Roach bine prins pe zbura uscat, dar pentru asta ar prinde babușcă este necesar să se pună mai mult accent pe pescuitul de fund, și, astfel, să achiziționeze un număr suficient de muște și subetaje săparea grele. Viteza de scufundare a pajiștilor, greutatea momelei este aleasă experimental. Uneori este mai bine să lucrezi pe o platformă care ajunge repede în partea de jos și uneori este necesar ca muștele să atârne în coloana de apă. Dar, indiferent de modul în care peștele (ma refer la prinderea pe tot parcursul), este util pentru a întrerupe la sfârșitul instalației electrice și să acoperi un pic float. Această metodă aproape că niciodată nu lasă pe roach indiferentă și imediat îi atrage zbura ridicându-se la suprafață.

Al doilea moment a fost, de asemenea, marcat pentru prima dată în acea călătorie și de mai multe ori a lucrat la pescuitul intenționat al roachului - este cablajul unei muște. Așa cum am putut vedea, roach-ul era mai predispus să lovească zbura decât benzile ascuțite. Mai presus de toate, am reușit so sedulez cu tragerea lentă a unui șir de cifra-opt. Este într-un pescuit acoperiș acest mod de a posta. Deci, ciudat, cum ar părea, roach-ul a fost cel mai dispus să latre cu astfel de cabluri ca celălalt. Și trebuie să spun că și alți pești au început să diminueze zbura animată în acest fel. Într-un cuvânt de atunci, am tendința să cred că pentru roach, cu cât lentul se comportă mai lent, cu atât mai bine.

Și al treilea punct este zbura în sine. Oricare ar fi imitația, dar cea mai mare parte a vederii lui Roach ar trebui să fie relativ mică. În opinia mea, nu mai există nici un cârlig # 14. Poate că acest lucru se datorează faptului că gura mică a roachului și principalele furaje au o dimensiune relativ mică. Poate că există și alte explicații pentru acest lucru, despre care încă nu știu. Deși trebuie remarcat că în această călătorie râul nu a fost prins rău și pe nimfe mari de 12-10, dar am putut găsi o singură explicație pentru asta. Primăvara este momentul eliberării vesperienei și libelulei, iar larvele lor pot ajunge la dimensiuni destul de mari și sunt binecunoscute ca un obiect furajer pentru mulți pești, inclusiv roach. Astfel, de exemplu, imitațiile de fluturi au funcționat bine pe curenți în bolovani mari, iar larvele caddis larve caddis și dragonfly, dimpotrivă, sunt apă mai calmă. De asemenea, am observat preferințele de culoare ale roachului. Dacă spunem că se foloseau atât șorțuri la fel de bune atât negre, cât și de măsline și de maro, atunci cadizul a fost doar în tonuri de bej ușor, care, din abundență, locuiau în algele de coastă.

În concluzie, aș dori să spun câteva cuvinte despre abordarea. Pentru prinderea în roșu, o tijă ușoară cu o singură mână este mai potrivită, de preferință cu lungimea de cel puțin nouă picioare. Este mai bine dacă este o tijă pentru pescuitul de nymfa cu vârful moale, deși poți folosi obișnuitul fără a marca nimfa. Bobina trebuie să răspundă mai întâi la comoditatea noastră atunci când manipulează atașamentul și apoi la restul. Cablul poate fi utilizat de oricine, dar de preferință de marca WF. Astfel de corzi sunt mai potrivite pentru pescuit, ca o nimfă, și o zbura umedă și uscată. Alternativ, puteți utiliza un cablu cu capăt intermediar sau scufundat, dar cu o lungime scurtă. În acest caz, nu puteți utiliza subprodusul fabricii, dar legați lesa dublă direct de cablul de alimentare. Această metodă de manipulare este, de asemenea, relevantă pentru pescuitul la adâncimi mici, adică până la 1,5 metri. Underbrush cum am spus înainte, este mai bine să utilizați scufundarea, lungimea de a alege în funcție de adâncimea de prindere.

Aici, poate, și totul despre prinderea cocoșilor și pentru a rezista câtorva favoriți ai pescuitului de roach.