Hotelul "marco polo"

camere
Economie. 1k (o cameră), 2-3m (2-3 locuri) - 37 $ (27 $). Prețurile sunt valabile pentru o persoană.

Hotelul

Standard. 1k, 1m - 55 $ (38 $). Prețurile sunt valabile pentru o persoană.

Standard. 1k, 2m - 42 $ (32 $).
Standard. 2k, 2m - 50 $ (36 $).

Case. 2k, 2m - 110 $ (76 $). Pentru 1 persoană = 55 USD (38 USD).
Case. 4k, 4m - 220 $ (152 $). 1 oră = 55 USD (38 USD).

O pensiune uimitoare. Umbrele-șezlonguri în cantități uriașe pe plajă și gratuit.
Bucătăria apropo este, de asemenea, bună. Porțiunile sunt destul de normale. Și mai ales că a fost plăcut, în avans pe meniul pe care l-ați comandat mâine-cină-cina. Alegerea a 3-4 cursuri, 3-4 feluri de mâncare, etc.
Camere confortabile, excelente, teritorii bine îngrijite - un PLUSHY mare pentru florarul lor de grădinărit.
Adevărul este că există un minus - deși departe de drum (17 km), dar liniștit - în liniște.
Pentru al treilea an, nu l-am oprit.

Teritoriu foarte frumos, cazare confortabilă, mâncare nu este foarte mult, a trebuit să mănânc pe cheltuiala mea într-o cafenea de pe teritoriu.
HOTEL MINUSES: a oprit permanent lumina.

Am fost aici în cadrul călătoriei noastre prin Kazakhstan și Kârgâzstan. În mai, baza a deschis doar sezonul. Ne-am stabilit în case separate, deși plătite și rezervate a fost cazul cu numere standard. Ne-am hrănit perfect, în fiecare zi am întrebat ce vrem. Toate solicitările au fost efectuate. Și curățenia sa făcut bine și la timp. În general, ne-a plăcut. Mai ales case individuale. Recomand acest loc pentru călătorii cu mașina, pentru că este departe de tot.
HOTEL PLUSES: cazare confortabilă pentru orice gust, zonă frumoasă

Descrieți pe scurt avantajele bazei de date:
1) o plajă de nisip bine echipată, la 50-100 m de clădiri;
2) un dig frumos cu saune - de mai multe ori a mers, foarte asemanator cu care te poti plimba imediat in apa rece;
3) teritoriu foarte frumos, cu multe trandafiri;
3) mâncare foarte gustoasă, cu posibilitatea de a comanda mâncăruri pe care să le alegeți - bucătăria națională gătită acasă;
4) serviciu bun - curățenia camerei, serviciu în sala de mese, spălătorie, recepție - personalul este prietenos, încercați să vă ajutați;
5) parcarea autoturismelor pe teritoriu - pentru cei care au venit cu mașina;
6) camere curate și confortabile - am locuit în clădire. Ar fi trebuit să fie convenabil.
Mulți remarcă faptul că distanța bazei este un dezavantaj. Cu asta sunt de acord: dacă mergeți într-o excursie, este un pic obositor (2-3 ore pe drum). Dar pentru mine, numeroase avantaje au blocat un dezavantaj.
Sper că cineva îmi va găsi feedbackul util.

Sunt de acord cu revizuirea anterioară că teritoriul hotelului este destul de mare și verde. Doar mulțumit de cameră, am rămas în apartament. Un dig frumos și mare. Acesta este sfârșitul plusurilor.
Serviciu. Pe parcursul celor cinci zile de ședere nu l-am pus în cameră, în a doua zi după așezarea a venit femeia de serviciu, trebuie să știm dacă curățarea astăzi, am spus că în timp ce curat, cu atât mai mult nu am văzut-o. Când sa stabilit în prima zi, soțul meu și-a străpuns piciorul în baie, aparent pe podea erau bucăți mici de sticlă. El a avut el însuși șervețele absorbirii podea și unul doar în cazul vysharkali Comet toate sanitare.
Produse alimentare. Oaspeții hotelului care stau în camerele apartamentului mănâncă separat de camerele Economy și Standard din restaurantul de la parter. În același timp, mâncarea a fost pur și simplu dezgustătoare, porțiunile sunt mici, practic nu există carne în feluri de mâncare. Îmi pot imagina cum au fost hrăniți oamenii de la standarde. Am același mod ca și oamenii din memoria anterioară care au avut diaree. De asemenea, cărbunele activate și ceaiul negru puternic au băut. Într-o seară, după cină „foame“, soțul meu și m-am dus la cafenea pentru a prinde cu „Kish Mish“ unde am Nadur 300 soms, precum și grătar a adus mai mult decât ne-am comandat (se presupune că nu am auzit).
Plaja. Liniile promise incluse în costul permisului nu erau suficiente. În același timp, paturile ouătoare au fost lăsate deoparte, pe care le-au vândut cu saltele pentru bani. Aceasta se numește "rezervarea paturilor" (150 soms). Piscină pentru copii și care a fost plătită - 100 soms pe zi. Apa din lac este rece. Izvorul primăverii a fost întotdeauna acoperit de oameni, este normal să nu se împrăștie.
În mod separat, vreau să spun despre țânțarii - acolo sunt doar întuneric. Aduceți țânțar respingător. Șederea noastră în pensiune a început cu lupta cu aceste insecte, care în cameră era o grămadă. Tantarii musca acolo chiar si in timpul zilei pe plaja.
În general, impresiile restului sunt satisfăcătoare. Cred că pentru acești bani pe care i-am plătit pentru această sărbătoare, putem hrăni mai bine și, uneori, curățăm camerele. Încă o dată, sunteți convins că este mai bine să plătiți puțin și să plecați peste hotare.

Mare odihnă. Nu mă așteptam la acest lucru din Kârgâzstan. Servicii excelente. Minunat bucătărie delicioasă, gătită la domiciliu. Îmi recomand foarte mult. Restaurant Topchan pe teritoriul cu un grătar delicios și un lagman. Plaja era extatică, marea era un dig cald și foarte frumos. Liniștiți, confortabili, multe flori frumoase. Lenjeria de pat este minunată, albă dungată, de calitate excelentă. Numai recent sa intors din Turuiia - Kemer. Kârgâzstanul este o alternativă excelentă.
dezavantaje - obtinerea grele de 11 ore.
Și excursii în Turcia - iahturi, rafting, atracții antice.
Și dacă vă odihniți, mâncați și faceți plajă cu familia, atunci Marco Polo este o mare opțiune de a veni. Tatiana.

Bună ziua, toată lumea sa întors de la Marco Polo aseară.
principale:
Acolo au condus prin Kurdai, au văzut o linie, au condus la Karasu. Sunt atât de buchet Zhe de mașini, am condus la Auhatty, 5-6 ore dimineața, a mers timp de aproximativ 10 minute (au existat numai).
Kegen înapoi printr-o 17 vin să treacă obiceiul 5,17 - cu o galeata de coacaze transportate, achiziționate de la miere apicultori (1.5 kg Som 300) pe drum. Cei care au purtat 2 găleți de coacăze și au dat mai mult de 150 de om.
În parlament a trăit în Vip, totul este bine, dar voi scrie lucrurile principale.
Noi nu suntem prea fascinați de mâncare. Foarte. Dar mâncarea NU ESTE TASTY! E doar groază. Este imposibil să stricați produsele atât de mult. Nu mânca, ci umplu uterul. Totul este întotdeauna rece. Porțiuni nu sunt mari, suntem bine, dar un om cu un apetit bun pentru orice nu nachesya. Carnea este sooooooo mică și nu este de cea mai bună calitate. La fel cu legumele, ca și când cele mai ieftine pe piața de seară au fost cumpărate și tocate. În general, tot ce mânca nu era mâncare - ci jocuriusche.
În rest, suntem personal mulțumiți de tot. Luăm mâncare ușoară, dar sfătuiesc să mănânc gustări.

Ieri ne-am întors cu Marco Polo, acesta este pe malul de sud. Senzație superbă. Apa este curată, plaja este perfectă, șezlonguri, mese, pentru copii, un oraș plastic și un leagăn, până la plaja de 50 de metri. Mesele pentru sacrificare. Și prețurile sunt decente, am dat o sumă de 1.500 soms per persoană cu trei mese pe zi, mese complexe. Foarte verde și bine întreținute. Singurul minus-drum este greu și lung. Dar cred că vom merge din nou acolo: smile.gif

Cazare hotel patru adulți, pentru anterior rezervat o cameră pentru patru persoane a fost dat un loc pe trei ani și jumătate o persoană care se află în aceeași cameră a avut două paturi de o persoană, iar celălalt cu un semi-canapea pe care să doarmă singur nu poate fi trebuit să doarmă pe podea
În ceea ce privește porțiunile de hrană, cei mici au lăsat puțin să mănânce.
Nu știu cine scrie feedback pozitiv cu privire la acest lucru, dacă puteți suna la hotel, probabil personalul însuși
Nu-mi sfătuiesc prietenii și colegii.
PLUSURI DE HOTEL: natura. MINUTE DE HOTEL: piscină plătită, nu sunt suficiente șezlonguri, catering, cazare.

Pluses: Natura, excursii
dezavantaje:
Deconectarea de energie electrică, alimente, muzică tare, interferarea cu recreerea, o mică zonă a sanatoriului, drumul către hotel.
Lacul Issyk-Kul este cu adevărat un loc minunat și ceresc de odihnă, că este aproape imposibil să-l strici. Aici vin turiști din Kârgâzstan, Kazahstan, Rusia și nu numai. Lacul sărat de claritate a cristalului, munții cu minunate surprize - este ceea ce caracterizează natura acestor locuri. Am ales Lacul Issyk-Kul pentru a cincea oară ca un sanatoriu pentru sărbătorile de vară.
Trebuie să spun că există numeroase sanatorii pe coasta Issyk-Kul. În acest an, alegerea a căzut pe hotelul "Marco Polo", situat pe coasta de sud. Nu lăsați restul excursiei să se risipească la izvoarele fierbinți și la energia lacului însuși, ci să meargă din nou la sanatoriu, iar eu și membrii familiei, împreună cu mine, să nu mă odihnesc.
Tulburările de alimente și disconfortul prelungit nu au fost doar cu mine, ziua și seara de odihnă au fost deranjate de muzica tare. Ei bine, principalul lucru este întreruperea constantă a puterii, atât seara cât și dimineața. Consecințe extrem de neplăcute - nu beți ceai dimineața, când vreți cu adevărat, nu spălați (deoarece Aristons sunt instalate), și în principiu nu există nimic acolo fără energie electrică. Nu există neajunsuri evidente, dar pentru a fi cinstit, să spunem cel puțin, nu există nici o emoție din partea hotelului. Și suma care a fost investită în bilet, nu sa justificat nici măcar jumătate, fiind una dintre cele mai scumpe sanatorii.
Lacul Issyk-Kul, încă mai iubesc, dar în hotelul Marco Polo în mod clar nu mai merge. Este, de asemenea, de remarcat faptul că secțiunea de 16 km spre sanatoriu este un drum impasibil.