Trecând prin atracțiile din Milano

Înainte de a călători în Milano, acest oraș a fost asociat numai cu buticurile scumpe și faimosul Duomo din Milano. Cu toate acestea, după cum sa dovedit, Milan are ceva de oferit unui turist care este interesat de artă, cultură, arhitectură. Îi invit pe toată lumea într-o singură zi la Milano.

Există mai multe modalități de a ajunge de la aeroportul Malpensa la Milano. Cu toate acestea, am ales un autobuz pentru noi înșine. aceasta a fost cea mai mare opțiune bugetară. Aproximativ o oră după îmbarcarea autobuzului, suntem în centrul orașului Milano - la stația centrală (Milano Centrale).

Timpul în ceas - aproximativ 12 am, foarte căldura zilei de lucru. Pe piața din gară este foarte aglomerată: oamenii bâzâie între autobuze și mașini, în locurile de aici pur și simplu nu împingeți. Ei bine, ce ne-am așteptat: o zi lucrătoare, este concediul nostru aici. Lăsându-și bagajele în camera de depozitare de la gară, suntem în sfârșit pregătiți pentru o plimbare în jurul orașului. Ne uităm la itinerarul dvs. pre-compilat, pe care îl puteți evalua și pe harta de mai jos.

Trecând prin atracțiile din Milano

Lungimea totală a traseului: 8,1 km. A se vedea locația atracțiilor orașului Milano, pe care o vom vizita, puteți vedea pe hartă mai jos.

În ciuda faptului că este iarna, soarele este fierbinte, pe stradă cu aproximativ +15 grade. În acest caz, sunt adesea personaje în blănuri, iar în cazul Milano nu este doar rusă. Milanese, de asemenea, foarte mult ca să se îmbrace și să iasă în cele mai bune costume. Striga imediat este amploarea orașului: drumuri largi și drumuri care nu suna ca Europa veche obișnuită.

Opera La Scala (Teatrul La Scala)

Primul punct pe traseul nostru este celebra operă din Milano La Scala - una dintre cele mai renumite case de operă din lume. În weekend, rușii bogați vin aici pentru a auzi una dintre capodoperele lumii Verdi, Puccini, Bellini și alții. Dacă cumpărați un bilet în avans și stați, de exemplu, pe cel mai îndepărtat balcon, un bilet la LaScala poate fi achiziționat pentru doar 16,80 Euro. Și iubitorii de teatru se pot bucura de un bilet de sezon pentru o vizită la operă.

În aparență, La Scala nu ne-a impresionat în mod deosebit, din anumite motive așteptau ceva mai monumental.

Trecând prin atracțiile din Milano

Galeria lui Victor Emmanuel al II-lea (Galleria Vittorio Emanuele II)

După trecerea prin zona Piazza della Scala, ascunde de soare la dimensiunea impresionantă a clădirii Galleria Vittorio Emanuele II - cel mai vechi centru comercial din lume, construit în intervalul de la 1865 la 1877 de ani. Acesta este un loc de întâlnire renumit pentru Milanese și pentru turiști. Galeria găzduiește nenumărate buticuri și restaurante scumpe. Numărul de oameni bine îmbrăcați aici este pur și simplu la scară. Arcurile galeriei mi-au amintit de GUM-ul Moscovei.

Catedrala din Milano (Duomo di Milano)

După ce trece prin galerie, mergem la Catedrala Duomo din Milano, situată pe Piazza del Duomo. Duomo este o catedrală gotică, construită de aproape 6 secole! Aceasta este cea mai mare catedrală din Italia, puterea ei este pur și simplu uimitoare. Selfi pe fundalul acestei catedrale este pentru fiecare călător sofisticat din Europa.

Trecând prin atracțiile din Milano

Înainte de catedrală este un monument al lui Victor Emmanuel al II-lea - primul rege al Italiei unite sau, așa cum o numesc italienii, "tatăl patriei".

În piața din apropierea catedralei există turiști, negrii omniprezenți care vând bastoane salifi, undeva grăbind muncitorii cu gulere albe. La catedrală se poate ajunge cu liftul sau pe jos. Am ales cea de-a doua opțiune. Sus duce o scară abruptă. Când am depășit ascensiunea până la vârf, am deschis vederi cu adevărat uimitoare ale pieței catedralei și mulțimii de turiști la intrarea în Palatul Regal din Milano.

De pe acoperișul catedralei, cartierul de afaceri din Milano cu zgârie-nori este de asemenea vizibil, în special, cu cea mai înaltă clădire din Italia - turnul UniCredit cu o înălțime de 231 de metri.

Trecând prin atracțiile din Milano

Puteți vedea turnul Pirelli (Grattacielo Pirelli), înalt de 124 metri. Am văzut-o aproape, când am mers de la stația centrală către centrul orașului.

În vremea însorită, puteți sta pe acoperișul Duomo ore întregi, acest tip de vedere se deschide chiar pe acoperiș.

Timpul de prânz

Ne ducem jos și ne hotărâm să ne împrospătăm. În zona Piazza del Duomo există o mulțime de restaurante scumpe cu prețuri complet nebunești, restaurante și fast-food, de exemplu, McDonalds. Având o mușcătură, mergeți mai departe. Apropo, mâncarea de la fast-food nu este disprețuitoare aici și gulerele albe. Timpul se apropie deja de ora 3 după-amiaza.

Vă rugăm să rețineți că cina la Milano la restaurant între orele 14:00 și 19:00 este puțin probabil să reușească: multe restaurante doar închis în acest moment. Cu toate acestea, dacă nu doriți să luați gustări în fast-food, puteți merge la unul dintre baruri și vă puteți servi o băutură. A fost o surpriză plăcută pentru noi, pe care le-am acoperit de alcool întreg bar contra diverse aperitive: masline, Tostik, ceapă murate, chips-uri, nuci, care pot fi o gustare buna. În același timp, în baruri o astfel de compensare va fi acoperită absolut gratuit și veți plăti doar pentru alcool.

Castelul Sforza (Castello Sforzesco)

Via Via Dante trecem la castelul Sforza, situat în parcul din Sempione (Parco Sempione). Apropo, arhitecții din Milano au luat proiectul Castelului Sforza ca bază pentru proiectarea Kremlinului din Moscova, ceea ce explică asemănarea lor. Odată ce castelul Sforza a fost reședința ducilor de la Milano, acum se află mai multe muzee.

Trecând prin atracțiile din Milano

Trecând prin curtea castelului și a parcului, vedem Arcul păcii (Arca della Pace), creat de ordinul lui Napoleon. Mi-a amintit de Arcul de Triumf din Paris.

Santa Maria delle Grazie (Santa Maria delle Grazie)

Următorul punct de mers pe jos noastre - Biserica Santa Maria delle Grazie, care este renumit pentru faptul că, în trapeză său este cel mai cunoscut fresca de Leonardo da Vinci - „Cina cea de taină“ În timpul celui de-al doilea război mondial din 1943, biserica a fost bombardată și cea mai mare parte a fost distrusă. Cu toate acestea, unele dintre pereți au fost păstrate, inclusiv peretele pe care este descrisă Cina cea de Taină. Anterior, acest zid era acoperit cu saci de nisip pentru a proteja marea creație.

Apariția bisericii mi-a amintit de bisericile din Florența. Iubitorii de artă se pot uita la crearea lui da Vinci și pot vizita sacristia lui Bramante, galeria de artă ambroziană sau galeria Brera, cumpărând un bilet combinat pentru 26 de euro. Nu-mi plac arta atât de mult încât să mă uit la frescă pentru 26 de euro, iar noi, de asemenea, intenționăm să vizităm un alt muzeu, în opinia noastră, chiar mai interesant.

Trecând prin atracțiile din Milano

Muzeul Național de Știință și Tehnologie al lui Leonardo da Vinci (Museo Nazionale della Scienza e della Tecnologia Leonardo da Vinci)

Navigli zona

Când am părăsit muzeul, era deja întuneric, eram obosiți, dar mai există încă un punct pe ruta noastră - zona cu canalele Naviglio Pavese. Am decis să mergem la câteva stații cu metroul, bine, cu transportul public în Milano, totul e în regulă: există și tramvaie, metrou și autobuze.

Trecând prin atracțiile din Milano

Turiștii care nu vor să cheltuiască bani în transportul public pot închiria o bicicletă.

Stăm la stația ramurii verde S.Ambrogio și plecăm la stația P. S. Genova F.S.

După ce trecem puțin de la metrou, vedem canalele. Ei spun că, cu mult timp în urmă, Milan a amintit chiar Veneția de abundența canalelor sale. Canalele erau o importantă arteră de transport a orașului. Apropo, au participat la proiectarea canalelor Leonardo da Vinci. Anterior, canalele au fost livrate la Milano. Cu toate acestea, nu am avut timp să admirăm frumusețea canalelor: unul dintre ei a uscat doar când eram la Milano.

Acum, zona Navigli este fără îndoială unul dintre cele mai frumoase și mai colorate locuri din Milano, cu cele mai abrupte cluburi de noapte și discoteci. Iată câteva dintre cele mai bune hoteluri din oraș: Aparthotel Navigli. Art Hotel Navigli.

Printre cele mai populare locuri de petrecere și cluburi de noapte din zona Navigli, care merită vizitate, sunt următoarele:

Trecând prin atracțiile din Milano

O muscatura la una din cafenele în aer liber și vin în vrac de cumpărare, du-te la metrou P.ta Genova F.S, vom ajunge la stația de Centrale F.S. în spatele valizelor, din nou mergem în jos în subteran și mergem la stația Lambrate F.S. unde este apartamentul închiriat de noi pe site-ul Airbnb. Despre experiența noastră de închiriere a unui apartament puteți citi în articolul "Experiența personală de închiriere de apartamente în Milano". O vedere din apartamentele noastre din Milano poate fi găsită în fotografia de mai jos.

Povestea noastră obositoare dar interesantă prin Milano sa încheiat astăzi. Milano este uimitor. și acum noi, și voi, știți sigur că acestea nu sunt doar buticuri și lucruri de designer. Într-o zi am reușit să vedem o mulțime de atracții ale orașului, să încercăm mâncăruri locale, să mergem cu metroul, să bem un vin. În viitorul apropiat intenționăm să vizităm Lacul Como și Bergamo.

Ați putea fi, de asemenea, interesat

Instrumentele de călătorie pe care le folosim:
✈ Cele mai bune prețuri pentru biletele de avion din Rusia, Europa, Asia și lumea cu o hartă și un calendar de destinații ieftine. Puteți economisi cu reduceri de la dealerii oficiali ai companiilor aeriene: Aeroflot, UTair, S7, Rusia, Emirates, Lufthansa, KLM etc.

Comparison Comparație de prețuri pentru hoteluri din întreaga lume. Economiile ating uneori până la 30%!
Rezervare hoteluri și apartamente în Buking!
Achiziționarea convenabilă de asigurare pentru călătoriile de la Schengen la Asia.
Tripster - excursii interesante de la locuitorii din toate țările lumii, de la simplă vizitare la zbor în avion.
🚗 Închirierea unei mașini - căutați orice mașină numai în companii de încredere.

Emil pe Cum să ajungeți la aeroportul Ben-Gurion din Tel-Aviv Bună ziua. Spune-mi cum să ajung de la Eilat la Ben-Gurion. Miercuri după-amiază. Plecarea de la 17-00 de la Ben-Gurion. Mulțumită în avans.

Ksenia Alekseeva despre Cum să ajungeți de la Aeroportul Oslo Gardermoen spre centrul orașului Bună ziua! Din păcate, pasajul Oslo nu funcționează în zona 2 în care se află aeroportul. De asemenea, nu funcționează

Ksenia Alekseeva cu privire la Cum să ajungi de la aeroport la Goa de Nord și de Sud Bună ziua! Deoarece aveți un zbor internațional și la aeroport, pentru al face ușor, se întâmplă haos, este mai bine să veniți la aeroport

Grigorie despre cum să obțineți de la Oslo Gardermoen Airport centrul orașului Spune-mi, nu există nici o călătorie, care acționează în transportul de la aeroportul din Oslo, și de transport al orașului? Și apoi am auzit

Sophia despre cum să obțineți de la aeroport la nord și sud Goa bun zbor leneș la Goa pentru prima dată, și chiar sălbatic, și am avut câteva întrebări: Înainte de a pleca

Andrey Secachev pe transportul public în Roma Bună ziua, folosim întotdeauna călătoria numai în metrou, așa că nu pot spune cu siguranță. Pe site-ul oficial al transportului public din Roma