O excursie la Grand Canyon, sau visele devin realitate! Despre o viață fericită

A fost un tren de 3,5 zile, cu o oprire în Les Vegas și pe barajul Hoover. Am plecat de la ora 19:00 la Los Angeles, am mers spre Les Vegas, dar am petrecut noaptea într-o cameră amovibilă, găsită prin Airbnb. Am vrut în mod special să petrecem noaptea undeva între Les Vegas și barajul Hoover, pentru a ieși devreme pentru a privi la baraj în dimineața devreme. După ce barajul a mers pe marginea Marelui Canion.

Seara în oraș Flagstaff și nu este fără aventura sa oprit pentru noapte într-un hotel. Și era acolo cu noi următoarele: de când ne-am dus într-o excursie în mod spontan, nu există hoteluri, nu pre-rezervat, și a făcut totul pe drum, și există întotdeauna un deșert și nici pe internet. Am ajuns în Flagstaff, apoi noaptea târziu, nu există nici un loc să-și petreacă noaptea, a scris un cuplu de oameni prin Airbnb, dar nu am putut sa din cauza unor astfel de avertismente pe termen scurt, așa că am decis să nu aștepte răspunsul toate din comă, am scris și rezervat un hotel prin rezervare.

Așa că am ajuns la hotel Dude obosit, supărat și foame la recepție arată o pagină cu confirmarea rezervării, și el ne vorbește în limba engleză stricată că acest lucru nu este un hotel, și trebuie să mergem direct, apoi la semafor virați la stânga de două ori. Am mers. Nu am găsit nimic, așa cum nu am încercat. Intoarce-te la dude pentru actualizări, acnee a mers să vorbească cu el, am început să verifice detaliile rezervării. În acest moment, aproape că am devenit isteric, așa că o fotografie cu rezervarea în concordanță cu interiorul hotelului, unde am încercat să se stabilească și în cazul în care nu vrem să populeze. Permiteți-mi să vă reamintesc că eram foame și obosiți.

O excursie la Grand Canyon, sau visele devin realitate! Despre o viață fericită

Ne-am dus din nou să aflăm ce. Când deja obosit, apelați numărul care a fost specificat în confirmarea rezervării noastre. M-am gândit că acum va vorbi cu personalul hotelului, iar noi în mod normal, el va explica cum să le găsească. Imaginați-vă gradul disperării mele, când omul de la celălalt capăt al firului era același tip, nu mă asculta și continuă să spună: "În față, apoi la semaforul spre stânga, apoi spre stânga". Când i-am spus să pun întrebări pentru clarificare și, în general, încercând să dau seama ce se întâmplă, singurul răspuns am primit a fost: „La stânga, apoi a plecat din nou. Stânga, stânga, la semafoarele spre stânga. " În general, am psihanula, puterea mea a fost nu mai vorbesc cu el, virați la stânga și căutați nu este clar ce. A trebuit să mă ocup de soțul meu, avea pace. În general, el a contactat compania Booking.com, a anulat rezervarea și a rezervat un alt hotel la 100 de metri de cel precedent. Totul sa încheiat bine, am petrecut noaptea într-o cameră caldă, curată, dar "Rotiți la stânga, apoi la stânga, la stânga, la stânga!" Și apoi nu este clar ce nu voi uita niciodată.

Toată ziua, am petrecut în Parcul Național Grand Canyon, iar seara am mers înapoi, am oprit pentru noaptea în Les Vegas. Acolo au stricat noaptea, au petrecut ziua și s-au întors acasă noaptea târziu în Los Angeles.

Prețul de intrare în Parcul Național Grand Canyon cu mașina este de 25 USD. După ce a plătit banii, puteți merge câteva zile, iar pentru a intra în parc, adică, prețul nu este o singură intrare în parc, și un bilet pentru câteva zile. Am cumpărat un permis anual pentru toate parcurile naționale din SUA pentru 80 USD. El, de altfel, am plătit după 7 luni de la cumpărare, astfel încât am vizitat mai multe parcuri naționale în acest timp: Sequoia National Park, Yosemite, Joshua Tree Park și alții. În Parcul Național Grand Canyon, am vizitat partea de sud, denumită South Rim.

O excursie la Grand Canyon, sau visele devin realitate! Despre o viață fericită

Pentru a vedea Grand Canyon a fost visul meu vechi, și sa întâmplat! A fost de neuitat. De acolo, este greu să realizezi ce un canion imens și profundă, care a locuit acolo o dată oameni, este dificil de imaginat cum a fost format canion pentru un timp foarte lung pentru a deveni ceea ce este acum. Când ajung la Grand Canyon data viitoare, vreau să merg într-o excursie cu barca pe râul Colorado, care curge direct în canion, deoarece canion este foarte adâncă, și cred că va fi un sentiment de neuitat - înota într-o barcă pe râu și contempla acest Whopper de ambele părți.

În plus față de partea de sud a Grand Canyon, puteți merge la Est, există celebrul pod agățat peste abis de canion cu o podea de sticlă, Antelope Canyon. Dacă aveți încă una sau două zile, puteți merge la Bryce Canyon, care nu este mai puțin frumoasă decât Grand Canyon.

Acum, mai multe FOTOGRAFII!