Game simulator camion german - descărcare gratuită, coduri, walkthrough și recenzie de joc

Revizuirea jocului German Truck Simulator

Jocul Simulator german de camioane - un amestec de curse și simulatoare, în care va trebui să fii în rolul unui șofer de camion care arata imensitatea Germaniei.

Fanii drumurilor, și ca ei să știe că viața este dificil de a apela driverul ușor - nu există întotdeauna un drum bun de stat (cu toate acestea, în Germania, cu astfel de probleme, oamenii nu știu), competitorii bagaretii și arogant, drivere, și o serie de alte preocupări. Excepție și nu va fi Simulatorul German de Camioane - acesta este, la urma urmei, un simulator.

În plus față de conducere camionul său, în limba germană Truck Simulator trebuie să înceapă drivere provocatoare camion cariera, nu doar conducătorul auto, și un om care caută să consolideze și să crească afacerea lor de a merge greu și calea spinoasă de la un șofer simplu pentru manager al unei companii de autovehicule!

Dragi fani va fi cu siguranță apreciat de German Truck Simulator. La urma urmei, aici veți vedea întreaga hartă a Germaniei, inclusiv cele mai mari 18 orașe din țară! În limba germană Truck Simulator au original si camioane Man, care au fost create sub licență, respectiv, atenția acordată pentru fiecare detaliu - de la aspectul interior auto înainte de puterea de manipulare și a motorului. De asemenea, în limba germană Truck Simulator sistem economic bine conceput prezent, atât de plictisită exact aici nu trebuie să!

Sunteți pe pagina jocului German Truck Simulator, creat în genul Racing / Simulation, unde puteți găsi o mulțime de informații utile. Jocul este lansat de studioul SCS Software. Simulatorul de camioane german găsit în jocul nostru vă va ajuta să rezolvați problemele din joc mai rapid și să obțineți sugestii despre momente dificile. De asemenea, pentru jocul Cheats Simulator german Truck Simulator și ieftin sunt pur și simplu necesare pentru oricine care îi place să primească bonusuri gratuite.

Joc German Truck Simulator în Rusia Akella localizate, dar acest lucru nu neagă necesitatea de a se sparge, pentru că, uneori, erorile se manifestă în cursul jocului, iar versiunea originală este întotdeauna mai bine convertit. Iar pasajul în limba lor maternă este mai plăcut. Veți juca singur, trecând fiecare etapă fără ajutorul nimănui.

Pe lângă datele generale, este posibil să aveți nevoie de o varietate de fișiere. Utilizați programele de completare când sunteți obosiți de povestea principală - acestea vor extinde în mod semnificativ caracteristicile standard. Modurile și patch-urile vor ajuta la diversificarea și corectarea gameplay-ului. Le puteți descărca în depozitul nostru de fișiere.