Asta e marmaris, iubito! »(Karen 3, Marmaris (oraș), Turcia)

- Acesta este Marmaris, iubito!

Vreau să vă spun cum m-am odihnit cu prietenii mei din Turcia, și anume în Marmaris! În primul rând, am mers 10 persoane! 8 persoane în hotelul Karen 3 * și două în Elegance 5 *, așa că vă voi spune imediat despre cele două hoteluri și, în general, despre Marmaris!

Așa că ... Am zburat pe aeroportul din Dalaman, ne-am întâlnit de compania locală Iati. Du-te la Marmaris timp de 2 ore, având în vedere oprirea, în mijlocul stației de autobuz timp de 20 de minute, puteți cumpăra o masă pentru a merge la toaletă și a merge în jurul magazinelor de suveniruri.
Am ales hotelul lung și dureros))). Deoarece nu putem să ne mulțumim deloc. Ei au fost aleși în toată Turcia, dar știind că despre Marmaris spun că este Ibiza din Turcia, ei au decis să meargă acolo. Stațiunea este, desigur, costisitoare, în termeni de hoteluri. Și ne-am hotărât să luăm o grămadă de gunoi și să scăpăm de bani salvați! A fost plăcut surprinzător faptul că toți banii pe care i-am luat cu noi, până la capăt, și nu am putut! Prețurile pentru toți au plăcut cu adevărat!
Îți voi spune despre Karen 3 *. Hotelul ma impresionat cu confortul și curățenia! Camerele sunt mici, dar foarte confortabile! Peste tot sunt balcoane, aerul condiționat funcționează regulat, curățat în fiecare zi și nu devreme dimineața și la prânz când plecam deja. Wai Fai în cameră a fost prins gratuit. Mesele de genul asta au fost mereu carne sau carne de pui. Aerul condiționat la primul etaj (unde recepția și restaurantul) nu era, dar pentru mine acesta este un plus, nu am mai prins niciodată o răceală și nu e prea cald acolo. Seiful în cameră a plătit 2 $ pe zi, dar toți ne-am împăcat și am pus banii și documentele într-una. Apropo, băieții noștri au fost foarte nemulțumiți de faptul că alcoolul de la bere, vodca și altceva local, cum ar fi vodca. Dar ca întotdeauna am fost cumpărați în Dutifri! Deci nici nu era important!
În hotel există doar un tânăr! Iar după ce cina sa terminat, toate șezlongurile au fost înlăturate în jurul piscinei, tabele au fost înființate în jurul valorii de muzică și au fost incluse muzică puternică! Chelnerii aduc ceva de băut și le cere să nu meargă! Dacă veniți din cameră cu o dispoziție proastă, atunci în 5 minute doriți să dansați! Voi spune imediat că muzica strigă de la toate hotelurile vecine la 11 sau chiar la 12 noaptea, astfel încât să puteți auzi în toate camerele cu balcoane închise! Dar acest lucru nu ne-a oprit, ci dimpotrivă! La ora 11 a venit un autobuz gratuit și toată lumea a fost invitată la "Bar Street"! Oh, acesta este un loc magic unde, pe o lungime de stradă îngustă de metri, astfel 500 de baruri și bucăți de cluburi de 50! Cel mai mult mi-a plăcut clubul "Arena", unde a izbucnit focul și cu praf fin de apă ați fost reîmprospătați de sufletele agățate! A fost grozav! Toate cluburile sunt desigur gratuite! Și principalul cocktail - "Sex pe plajă", pe care am fost tratați în mod constant la barman! Odată ce ați cumpărat un întreg acvariu al acestui cocktail pentru 40 de dolari! Dacă te duci în partea de sus a străzii, frumosul dig începe, cu iahturi! Acolo este mai liniștită și mai liniștită, puteți să vă odihniți și să vă relaxați de muzica de pe fântâni. Întotdeauna am mers acasă pe jos, am avut cam 20 de minute de mers. Pe malul de lângă noi se aflau și baruri, restaurante, discoteci! Marmaris, în general, este o disco continuă, în care muzica joacă peste tot în dimineața și după-amiaza și seara și toată lumea dansează mereu.

Despre plaje. Am mers fie în orașul nostru, fie am mers la Nirvana Beach, pe Nirvana plaja este mai curată. Apropo, există o cafenea cu același nume pe timp de noapte, dar când am ajuns acolo, era un bărbat 10. Ne-am așezat pe șezlonguri lângă mare și am plecat. Plaje unde există șezlonguri plat, dar am luat o plimbare cu parașuta pentru 10 persoane de la Romeo și ne-a permis să ne culcăm pe șezlonguri gratuit până la sfârșitul sărbătorii.
Despre excursie. Faceți o excursie VIP la insulele din Marea Egee în fața hotelului de la Sasha. Vip deoarece pe acest tur este inclus totul, vi se oferă posibilitatea de a mânca carne de pui sau pește, nu mai mult de 40 de persoane, o mulțime de spațiu liber. A fost foarte distractiv, frumos și interesant!
Am vrut să facem un tur în jeep, dar mâinile noastre nu au ajuns niciodată. În schimb, am închiriat iahtul între orele 20:00 și 01:00 în ziua de naștere a unui prieten! Costați-ne de această plăcere de 350 dolari la toate! Foarte misto, căpitanul ne-a dus pe o insulă și am fost ascunsă ascultând muzică și uitându-ne la stele și desigur să sărbătorim! Apoi am fost aduși înapoi la Bar Street pe acest iaht! Am luat un scooter de două ori pentru angajare, 20 de lire pe oră, acesta este 8 USD. Am avut un scuter electric, nu avem nevoie de el. Prietenii au făcut minunat.
Un pic despre Elegance 5 *, teritoriul, deși mic, dar frumos, există 2 piscine, o cascadă artificială, tot înăuntru totul este la cel mai înalt nivel. Ne-am întors pentru a merge la băieți pentru a lua cina))). Suntem astfel încât nimeni nu a fost concediat! Ei au o clasă acolo, care nu este!
În natura lui Marmaris, tocmai m-am îndrăgostit! În general, a fost cea mai intensă sărbătoare a mea și pentru că o astfel de companie s-a adunat și pentru că prețurile nu le permiteau nimic să nu refuze și pentru că acolo unde eram acolo, pur și simplu nu eram! Vedeți fotografiile și puneți întrebări!

Despre excursii / atracții «»

Prețurile pentru excursii în Turcia Prețurile pentru excursii la Marmaris (oraș) Preturi și descriere hotel Karen 3 * (Marmaris (oraș))

Această recenzie a fost evaluată de: